|
Certifikovaná metodika digitalizace všech typů obrazových zdrojů filmových materiálů
Jícha, Marek ; Šofr, Jaromír ; Myslík, Jiří ; Pecák, Josef ; Macák, Jiří ; Weiser, Antonín ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin ; Jedlička, Miroslav ; Stuchlík, Zdeněk
Plný text: PDF
|
|
Certifikovaná metodika stanovení korelace mezi kolorimetrickými parametry u filmového obrazu a úrovněmi v R, G, B kanálech u digitálních obrazových souborů tak, aby kolorimetrické hodnoty obou obrazů na plátně si vzájemně odpovídaly
Jícha, Marek ; Pecák, Josef ; Myslík, Jiří ; Weiser, Antonín ; Šofr, Jaromír ; Macák, Jiří ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Jedlička, Miroslav ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin
Plný text: PDF
|
|
Certifikovaná metodika stanovení korelace mezi jasy na plátně u filmového obrazu a úrovněmi v jasovém kanálu u digitálních obrazových souborů tak, aby jasy obrazu na plátně u digitální projekce odpovídaly jasům u filmové projekce
Jícha, Marek ; Pecák, Josef ; Myslík, Jiří ; Weiser, Antonín ; Šofr, Jaromír ; Macák, Jiří ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Jedlička, Miroslav ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin
Plný text: PDF
|
|
Certifikovaná metodika statistického vyhodnocení shody zrakového a sluchového vjemu filmového a digitálního záznamu a vytvoření hodnoticí stupnice
Jícha, Marek ; Pecák, Josef ; Myslík, Jiří ; Weiser, Antonín ; Šofr, Jaromír ; Macák, Jiří ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Jedlička, Miroslav ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin
Plný text: PDF
|
|
Certifikovaná metodika stanovení korelace frekvenčního a dynamického průběhu originálního zvukového mixu vůči restaurovanému mixu tak, aby zvuk u digitální projekce odpovídal parametrům projekce filmové
Jícha, Marek ; Pecák, Josef ; Myslík, Jiří ; Weiser, Antonín ; Šofr, Jaromír ; Macák, Jiří ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Jedlička, Miroslav ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin
Plný text: PDF
|
|
Certifikovaná metodika kolorimetrické a jasové analýzy filmového obrazu na plátně a struktury klíčových scén černobílých a barevných filmů z hlediska světlotonality obrazu
Jícha, Marek ; Pecák, Josef ; Myslík, Jiří ; Weiser, Antonín ; Šofr, Jaromír ; Macák, Jiří ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Jedlička, Miroslav ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin
Plný text: PDF
|
|
Certifikovaná metodika digitálního restaurování filmů, jejímž výsledkem je digitálně restaurovaný autorizát (DRA)
Jícha, Marek ; Pecák, Josef ; Myslík, Jiří ; Weiser, Antonín ; Šofr, Jaromír ; Macák, Jiří ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Jedlička, Miroslav ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin
Plný text: PDF
|
|
Zvuková dramaturgie počítačových her
Oramus, Tomáš ; NEUBAUER, Petr (vedoucí práce) ; KOPECKÝ, Lubor (oponent)
Tato práce analyzuje možnosti zvukové dramaturgie u interaktivních děl - především počítačových her. Navazuje na bakalářskou práci "Tvorba zvukové složky počítačových her", která se zaměřovala se na technické aspekty tvorby zvukové složky. Zde je naopak kladen důraz možnosti kreativní práce se zvukem, jeho působení na diváka resp. hráče a také na možnosti, které oproti jiným médiím interaktivní tvorba nabízí.
|
|
Hranice zvuku a obrazu
Zavadil, Vojtěch ; ČENĚK, Jan (vedoucí práce) ; NEUBAUER, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi zvukové tvorby v rámci audiovizuálního díla. Pomocí experimentu, ve kterém pět zvukových mistrů vytvořilo pět různých zvukových stop k totožnému krátkému filmu, je zde snaha definovat omezení, která pro zvukovou složku z obrazu plynou, a způsoby, jakými může být výsledné dílo pomocí zvuku ovlivněno. K tomuto účelu jsou pak všechny zvukové verze analyzovány a porovnávány.
|
|
Kontaktní mikrofony a jejich využití ve filmové praxi
Bláha, Adam ; NEUBAUER, Petr (vedoucí práce) ; Titěra, David (oponent)
Cílem tohoto textu je seznámit čtenáře s problematikou různých druhů kontaktních mikrofonů v rámci filmové tvorby. Spíš než na technické specifikace se zaměřuje na praktické aspekty jejich užití. Pojednává o specifikách nahrávání s tímto typem mikrofonů, o charakteristikách, které zvuky zaznamenané skrze tato zařízení jeví a o možnostech jejich využití z hlediska zvukové dramaturgie audiovizuálního díla. Praktická část obsahuje příklady takových nahrávek.
|