Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kontaktní mikrofony a jejich využití ve filmové praxi
Bláha, Adam ; NEUBAUER, Petr (vedoucí práce) ; Titěra, David (oponent)
Cílem tohoto textu je seznámit čtenáře s problematikou různých druhů kontaktních mikrofonů v rámci filmové tvorby. Spíš než na technické specifikace se zaměřuje na praktické aspekty jejich užití. Pojednává o specifikách nahrávání s tímto typem mikrofonů, o charakteristikách, které zvuky zaznamenané skrze tato zařízení jeví a o možnostech jejich využití z hlediska zvukové dramaturgie audiovizuálního díla. Praktická část obsahuje příklady takových nahrávek.
Aspekty dramaturgické výstavby zvukové složky filmového díla
Titěra, David ; Bláha, Ivo (vedoucí práce) ; Neubauer, Petr (oponent)
Tato diplomová práce je koncipována jako vhled do problematiky procesu dramaturgické výstavby zvukové složky filmu. Vprvní části se zabývá procesem přenosu audiovizuálních informací kdivákovi azpůsobem jejich percepce, ve druhé se pak věnuje konkrétním možnostem dramaturgické práce vrůzných fázích procesu tvorby jednotlivých komponent zvukové složky. Soustřeďuje se především na fázi postprodukce, zejména na tvůrčí problematiku editace zvuku. Práce je názorně dokumentována řadou audiovizuálních ukázek.
Dramaturgická práce se surroundovou složkou vícekanálových zvukových systémů
Titěra, David ; Moudrý, Jiří (vedoucí práce) ; Moravec, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce je základním vstupem do problematiky tvorby vícekanálového zvuku. Prostřednictvím zpětné analýzy ukázek ze současných hraných filmů má přiblížit některé způsoby dramaturgické práce (nejen) se surroundovými kanály. V první části se věnuje teorii prostorového zvuku obecně, ve druhé pak konkrétnímu využití surrounových kanálů pro jednotlivé části zvukové složky.

Viz též: podobná jména autorů
1 Titěra, Dalibor
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.