Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 200 záznamů.  začátekpředchozí191 - 200  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti diváků na sportovní akci High Jump 2011
Machutová, Tereza ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti diváků na sportovní akci High Jump 2011 Cíle práce: Cílem mé práce je provést výzkum spokojenosti diváků pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků výzkumu navrhnout řešení, která by mohla vést ke zlepšení v kritizovaných oblastech této akce. Metoda: Pro výzkum spokojenosti byla vybrána metoda osobního dotazování. Vzorek výzkumu byl vybrán náhodně ze základního souboru diváků akce. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do tabulek a grafů ve výsledkové části. V každé ze zkoumaných oblastí se našli nespokojení návštěvníci, tudíž je na akci velký prostor pro zdokonalování. Celkově však byli diváci s akcí spokojeni. Klíčová slova: Sportovní akce, marketingový výzkum, spokojenost
Financování sportovního klubu - neziskové organizace, TJ Sokol Horní Počernice
Coufal, Tomáš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Financování sportovního klubu - neziskové organizace, TJ Sokol Horní Počernice Cíl práce: Cílem této práce je poskytnout pohled na způsob hospodaření a financování sportovního klubu a charakterizovat ekonomické a právní normy spojené s občanským sdružením působícím v oblasti sportu na území České republiky. Mezi hlavní cíle práce patří především porovnání rozpočtů v jednotlivých letech, analýza rozpočtů v jednotlivých letech - struktura příjmů a výdajů, zpracování SWOT analýzy, vypracování návrhů a doporučení pro zlepšení financování TJ Sokol Horní Počernice. Metoda: Při zpracování bakalářské práce byly použity výzkumné metody: popisná analýza dostupných dokumentů TJ Sokol Horní Počernice související s financováním této tělovýchovné jednoty, rozhovory s představiteli TJ Sokol Horní Počernice a SWOT analýza zaměřená na financování, která napomohla k odhalení slabých míst a hrozeb, a zároveň nastínila možné příležitosti a silné stránky organizace. Výsledky: Výsledky by měly přiblížit problematiku financování neziskové organizace na bázi občanského sdružení v konkrétních podmínkách TJ Sokol Horní Počernice. V hospodaření zkoumané tělovýchovné jednoty se vyskytuje celá řada problémů a nedostatků, na které se práce snaží nabídnout možná řešení. Tato bakalářská práce bude ve svém finálním užitku...
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraných fitness center v konkurenčních podmínkách Příbrami a okolí
Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraných fitness center v konkurenčních podmínkách Příbrami a okolí Cíle: Cílem této práce je provést výzkum spokojenosti zákazníků vybraných konkurenčních fitness center a zjistit, se kterými aspekty nabízených služeb jsou návštěvníci nespokojeni a se kterými naopak spokojeni. Šetření má také odhalit nejdůležitější kritéria ovlivňující výběr fitness centra. Na základě výsledků výzkumu budou vytvořeny konkrétní návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Metody: Pro výzkum je zvolena metoda osobního dotazování a vzorek respondentů je dostupný, jelikož jsou dotazováni jak současní, tak bývalí zákazníci zvolených fitness center, kteří jsou nejsnáze k dispozici. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků a respondenti jsou oslovováni před vstupy do jednotlivých fitness center. Výsledky: Bylo zjištěno, že nejdůležitějším faktorem ovlivňujícím výběr fitness centra je cena, následuje čistota provozovny a kvalita vybavení. Fitness centrům je navrženo zaměřit se na tyto faktory. Podle výsledků provedeného výzkumu jsou zákazníci nejvíce spokojeni s ochotou a dostupností zaměstnanců a nejméně s rezervačním systémem. Klíčová slova: osobní dotazování, spokojenost zákazníka, fitness centrum, konkurenční prostředí
Marketingová komunikace HC Slavia Praha
Drahorád, Tadeáš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingová komunikace HC Slavia Praha Cíle: Cílem práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix hokejového klubu Slavia Praha a upozornit na jeho přednosti a nedostatky. Dalším úkolem pak je, navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové komunikace a celého marketingového mixu. Metody: Pro výzkumné šetření je užita metoda analýzy interních a externích faktorů, interview, případové studie, analýza dokumentů a pozorování. Výsledky: Po zanalyzování marketingové komunikace HC Slavia Praha byla zjištěna řada nedostatků. V osmé kapitole práce řešitel práce navrhuje, jak je v praxi. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, hokej, Slavia, promotion, reklama, public relations
Marketingový mix fitness centra AQUAPALACE PRAHA
Kochová, Barbora ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce "Marketingový mix fitness centra Aquapalace Praha" se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu a na základě analýz navrhuje jeho změny a úpravy. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu a zejména jejich aplikace na sportovní prostředí. V metodologické části jsou podrobně popsány metody výzkumu a analyzování. Stěžejní část bakalářské práce tvoří zpracované výsledky marketingového výzkumu a SWOT analýzy a na závěr jsou zpracována doporučení úprav současného marketingového mixu fitness centra Aquapalace Praha.
Pohybové aktivity na středních školách v Praze
Podroužková, Eva ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Cílem práce bylo zjistit, kolik procent studentů pražských středních škol aktivně sportuje mimo školu. V první části je nastíněna problematika role sportu a pohybových aktivit v životě české populace a popsána teorie a proces výzkumu. V druhé části je uvedeno zpracování výsledků, kterých bylo dosaženo písemným dotazováním. V závěru je provedeno porovnání škol a interpretace výsledků.
Marketingový mix 1. FK Příbram a návrhy na jeho zlepšení
Molnár, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Marketingový mix 1. FK Příbram a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Důkladný rozbor jednotlivých částí marketingového mixu sportovního klubu a následně návrh vhodných opatření či postupů, které by vedly k větší spokojenosti fanoušků, jakožto důsledku zkvalitnění marketingového mixu. Metody: Ke zjištění informací o marketingovém mixu je použito interview. Pro analyzování současného marketingového mixu je využita případová studie. Analýza podmínek se provádí za pomoci PEST analýzy, Porterovo modelu pěti sil a analýzy zdrojů. K syntéze předchozích analýz je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky v oblasti marketingu a marketingového mixu 1. FK Příbram. Největší nedostatky lze spatřit v oblasti venkovní reklamy, merchandisingu a ceníku vstupného na zápas. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, 1. FK Příbram, sportovní marketing
Využití marketingu v práci pedagogických pracovníků
Omcirk, Vilém ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; RUDA, Tomáš (oponent)
Předmětem diplomové práce je oblast marketingu na poli vzdělávacích institucí. První část diplomové práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingu, marketingu služeb se specifiky marketingu vzdělávacích institucí, marketingový výzkum, marketingové řízení se specifiky vzdělávacích institucí a marketingovou komunikaci. Praktická část se věnuje realizaci marketingového výzkumu, provedení analýzy marketingové komunikace a provedení strategické analýzy vzdělávací instituce. Na tomto základě poté navrhuje využití marketingu v práci pedagogických pracovníků školy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 200 záznamů.   začátekpředchozí191 - 200  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.