Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 207 záznamů.  začátekpředchozí191 - 200další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingových aktivit příspěvkové organizace Sportovní zařízení města Jičín
Petrovický, Martin ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Analýza marketingových aktivit příspěvkové organizace Sportovní zařízení města Jičín Cíle: Cílem práce je analýza současných marketingových aktivit příspěvkové organizace Sportovní zařízení města Jičín. Dále pak zjištění rozsahu těchto aktivit a jejich kvality směrem k zákazníkům. V případě špatného či nedostatečného využití je cílem navržení nových marketingových aktivit. Práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretického základu a praktické části, ve které jsou zpracovány marketingové analýzy a uvedení nových návrhů. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku příspěvkových organizací a jejich vztahu k marketingu, definování jednotlivých marketingových termínů a pojmů a také přiblížení vztahu mezi marketingem a sportovními organizacemi. V praktické části je představena konkrétní příspěvková organizace a její marketingové aktivity, které jsou pomocí dotazníkového šetření a marketingových analýz zkoumány. Poté jsou na základě výsledků doporučeny návrhy, které by mohly vést ke stabilitě či rozvoji marketingových aktivit. Metody: V této práci je použito metody osobního a písemného dotazování, které byly základem pro zpracování výzkumu. Pro hodnocení dat a informací je využito marketingové analýzy SWOT. Výsledky: Pomocí zvolených metod bylo zjištěno, že marketingové aktivity příspěvkové...
Mezigenerační rozdíly v názorech na sport a jeho popularitu
Nečas, Miloslav ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Mezigenerační rozdíly v názorech na sport a jeho popularitu. Cíle práce: Cílem práce je zjistit rozdíly v názorech mezi dvěma rozdílnými generacemi, které jsou rozděleny dle věku a to na skupiny 18-25 let a na skupinu 60 let a více. Metody: Při tvorbě této diplomové práce byl využit výzkum prostřednictvím písemného a elektronického dotazování. Výsledky: Výsledkem by měla být rozdílnost jednotlivých skupin na zkoumanou problematiku a tím i rozdílnost názorů na současný i minulý sport. Klíčová slova: Rozdíly, mezigenerační, sport, popularita
Management sportovní organizace SK PRAGA Vysočany a návrhy na jeho zdokonalení
Končický, Michal ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Management sportovní organizace SK PRAGA Vysočany a návrhy na jeho zdokonalení Cíle: Cílem této práce je shromáždění a následné zpracování návrhů na zdokonalení managementu sportovní neziskové organizace. Návrhy budou zpracovány na základě analýzy manažerských funkcí (plánování, organizování, výběr a rozmístění pracovníků, vedení pracovníků, kontroly a vybraných funkcí průběhových). Metody: polostrukturovaný rozhovor, SWOT analýza, popisná analýza Výsledky: Výsledkem práce jsou návrhy na změnu v organizační struktuře sportovního klubu, úprava a zdokonalení propagační činnosti a sponzorovaní. Klíčová slova: Nezisková organizace, Sportovní organizace, Manažerské funkce, Management
Rozdíly ve financování volejbalových klubů TJ Červený Kostelec a VK Hronov
Jirásek, Tomáš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Rozdíly ve financování volejbalových klubů TJ Červený Kostelec a VK Hronov Cíle:Hlavním cílem této práce je analyzovat a porovnat hospodaření volejbalového oddílu TJ Červený Kostelec a volejbalového klubu VK Hronov. Z porovnání bych měl zjistit nedostatky, kterým by se mělo věnovat a následně vytvořit návrhy a doporučení na některé z nich. Metody:V bakalářské práci jsem použil metodu popisné analýza dostupných materiálů TJ Červený Kostelec a VK Hronov souvisejících s financováním klubů, dále rozhovory s představiteli jednotlivých klubů a nakonec komparaci rozpočtů obou klubů v jednotlivých letech a zároveň i mezi sebou. Výsledky: Výsledkem této práce je zjištění, že oba volejbalové kluby mají vyrovnané hospodaření bez žádných dluhů. Hlavními zdroji příjmů pro VK Hronov jsou sponzoring a město Hronov. Hlavními zdroji příjmů pro TJ Červený Kostelec oddíl volejbalu jsou město Červený Kostelec a členské příspěvky. Největší nedostatek TJ Červený Kostelec je sponzoring. Největší nedostatek VK Hronov je úzce zaměřené financování klubu. Klíčová slova: sport, volejbal, finance, popisná analýza, komparativní analýza, TJ Červený Kostelec oddíl volejbalu, VK Hronov
Rychlobruslařská aréna a postoj veřejnosti k její výstavbě
Ruda, Tomáš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Tvaroh, Stanislav (oponent)
Název: Rychlobruslařská aréna a postoj veřejnosti k její výstavbě Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je provést rozbor projektu realizace víceúčelového sportovního areálu ve Velkém Oseku a provést analýzu postojů veřejnosti na Kolínsku, Nymbursku a v Praze k záměru výstavby. Budu zjišťovat stupeň informovanosti veřejnosti o obsahu projektu a pravděpodobnost dalšího využití areálu širokou veřejností. Metody: Využiji popisnou analýzu pro komentování dat a informací, jež jsou v přímé souvislosti s výstavbou rychlobruslařské arény. Dále bude využito SWOT analýzy pro posouzení externích a interních aspektů, které přímo ovlivňují výstavbu rychlobruslařské haly navrhnuté k výstavbě ve Velkém Oseku na Kolínsku. Pro účely získání postojů veřejnosti k výstavbě bude využito kvantitativního výzkumu dotazníkovou metodou. Výsledky: Z výsledků vzešlo, že veřejnost opravdu nesmýšlí jednotně. Nicméně můžeme konstatovat, že více lidí podporuje výstavbu rychlobruslařské arény v České republice nežli samotný plánovaný projekt výstavby ve Velkém Oseku. Klíčová slova: Rychlobruslení, Aréna, Veřejnost
Typologie zákaznic ve fitness službách
Lečková, Veronika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Typologie zákaznic ve fitness službách Cíl: Cílem práce je určit typologii zákaznic ve fitness službách. Metody: Typologie bude zpracována na základě marketingového výzkumu. Objektem výzkumu budou ženy ve věku 15 až 56 a více let. Šetření bude prováděno kvantitativní metodou osobního dotazování. Respondenty se stanou zákaznice fitness center, které budou vybrány do vzorku podle určitých kritérií. Výsledky: Statisticky zpracované výsledky budou zobrazeny pomocí grafů a tabulek. Klíčová slova: marketingový výzkum, fitness služby, osobní dotazování, typologie zákazníka
Marketingový plán pro zařízení lyžařského areálu
Drengubáková, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový plán pro zařízení lyžařského areálu Cíle: Cílem práce je zpracovat marketingový plán pro nový lyžařský areál, který se bude nacházet v blízkosti Železné Rudy. V souvislosti s marketingovým plánem je nutné provést marketingový průzkum trhu a analýzu konkurence. Metody: V rámci průzkumu trhu je zvolena metoda písemného dotazování. Co se týká analýzy konkurence, jsou posuzovaná kritéria bodově ohodnocena na škálách a je jim přisouzena příslušná váha. Váha je stanovena metodou pořadí. Výsledky: Výsledkem bakalářské práce je marketingový plán uvádějící podrobný popis použité propagační strategie, personálního obsazení, ekonomického vyčíslení, prostorového řešení a dalších. Klíčová slova: Marketingový plán, Marketingový výzkum, SWOT analýza, Marketingové cíle, Marketingová strategie, Rozpočet
Marketingový výzkum spokojenosti diváků na sportovní akci High Jump 2011
Machutová, Tereza ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti diváků na sportovní akci High Jump 2011 Cíle práce: Cílem mé práce je provést výzkum spokojenosti diváků pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků výzkumu navrhnout řešení, která by mohla vést ke zlepšení v kritizovaných oblastech této akce. Metoda: Pro výzkum spokojenosti byla vybrána metoda osobního dotazování. Vzorek výzkumu byl vybrán náhodně ze základního souboru diváků akce. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do tabulek a grafů ve výsledkové části. V každé ze zkoumaných oblastí se našli nespokojení návštěvníci, tudíž je na akci velký prostor pro zdokonalování. Celkově však byli diváci s akcí spokojeni. Klíčová slova: Sportovní akce, marketingový výzkum, spokojenost
Financování sportovního klubu - neziskové organizace, TJ Sokol Horní Počernice
Coufal, Tomáš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Financování sportovního klubu - neziskové organizace, TJ Sokol Horní Počernice Cíl práce: Cílem této práce je poskytnout pohled na způsob hospodaření a financování sportovního klubu a charakterizovat ekonomické a právní normy spojené s občanským sdružením působícím v oblasti sportu na území České republiky. Mezi hlavní cíle práce patří především porovnání rozpočtů v jednotlivých letech, analýza rozpočtů v jednotlivých letech - struktura příjmů a výdajů, zpracování SWOT analýzy, vypracování návrhů a doporučení pro zlepšení financování TJ Sokol Horní Počernice. Metoda: Při zpracování bakalářské práce byly použity výzkumné metody: popisná analýza dostupných dokumentů TJ Sokol Horní Počernice související s financováním této tělovýchovné jednoty, rozhovory s představiteli TJ Sokol Horní Počernice a SWOT analýza zaměřená na financování, která napomohla k odhalení slabých míst a hrozeb, a zároveň nastínila možné příležitosti a silné stránky organizace. Výsledky: Výsledky by měly přiblížit problematiku financování neziskové organizace na bázi občanského sdružení v konkrétních podmínkách TJ Sokol Horní Počernice. V hospodaření zkoumané tělovýchovné jednoty se vyskytuje celá řada problémů a nedostatků, na které se práce snaží nabídnout možná řešení. Tato bakalářská práce bude ve svém finálním užitku...
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraných fitness center v konkurenčních podmínkách Příbrami a okolí
Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraných fitness center v konkurenčních podmínkách Příbrami a okolí Cíle: Cílem této práce je provést výzkum spokojenosti zákazníků vybraných konkurenčních fitness center a zjistit, se kterými aspekty nabízených služeb jsou návštěvníci nespokojeni a se kterými naopak spokojeni. Šetření má také odhalit nejdůležitější kritéria ovlivňující výběr fitness centra. Na základě výsledků výzkumu budou vytvořeny konkrétní návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Metody: Pro výzkum je zvolena metoda osobního dotazování a vzorek respondentů je dostupný, jelikož jsou dotazováni jak současní, tak bývalí zákazníci zvolených fitness center, kteří jsou nejsnáze k dispozici. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků a respondenti jsou oslovováni před vstupy do jednotlivých fitness center. Výsledky: Bylo zjištěno, že nejdůležitějším faktorem ovlivňujícím výběr fitness centra je cena, následuje čistota provozovny a kvalita vybavení. Fitness centrům je navrženo zaměřit se na tyto faktory. Podle výsledků provedeného výzkumu jsou zákazníci nejvíce spokojeni s ochotou a dostupností zaměstnanců a nejméně s rezervačním systémem. Klíčová slova: osobní dotazování, spokojenost zákazníka, fitness centrum, konkurenční prostředí

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 207 záznamů.   začátekpředchozí191 - 200další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.