Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 204 záznamů.  začátekpředchozí175 - 184dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv turbulentního modelu na simulace proudění vzduchu v okolí průtokoměru
Vlček, Josef ; Havlíková, Marie (oponent) ; Šedivá, Soňa (vedoucí práce)
Účelem této práce je ověřit vliv turbulentního modelu použitého pro simulaci proudění plynu v okolí primárního prvku. Cílem je zjistit, zda jsou různé turbulentní modely využité pro simulaci ekvivalentní a jaká je přesnost jejich predikce.
Automatizace trati pro měření vodních ventilů
Lekeš, Pavel ; Havlíková, Marie (oponent) ; Šedivá, Soňa (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vylepšením stávajícího zařízení pro měření charakteristik vodovodních ventilů. Úvod je věnován teorii vodních regulačních ventilů, následuje popis současného stavu zařízení, definice žádaných změn, návrh řešení s definicí potřebných komponent, finální provedení. Závěr je věnován zhodnocení provedených prací.
Meteostanice
Beneděla, Pavel ; Šedivá, Soňa (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací koncepce domácí meteostanice, která se skládá ze tří částí, a to měřicí centrály, zobrazovací stanice a bezdrátového přijímacího modulu USB. Měřicí centrála se zabývá sběrem základních meteorologických prvků a odesíláním naměřených hodnot pomocí bezdrátové komunikace. Zobrazovací stanice má za úkol sběr naměřených dat z měřicí centrály a tyto data graficky zobrazit a generovat data pro webový server.
Kvantifikace nejistot měření metodou Monte Carlo
Mareš, Jaroslav ; Šedivá, Soňa (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vyhodnocováním standardních nejistot měření metodou GUM a Monte Carlo a jejich porovnáním. V první části práce je proveden teoretický rozbor stanovování nejistot měření a návrh metodiky pro vyhodnocování nejistot metodou Monte Carlo. V druhé části je pak zaznamenáno přímé i nepřímé měření odporu, kapacity a indukčnosti, včetně vyhodnocení standardních nejistot těchto měření metodami GUM a Monte Carlo. V závěru práce je provedeno porovnání dosažených výsledků uvedených metod.
Řízení stejnosměrného motoru
Šálek, Jan ; Stupka,, Radek (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá bezsenzorovým řízením stejnosměrného kartáčového motoru na základě jeho matematického modelu. Toto řešení bude použito pro aktuátory firmy Honeywell (typu ML5410 a N10010/N05010). Cílem této diplomové práce je zjistit, jestli je možné v budoucnu reálně použít tento typ řízení stejnosměrného motoru a nahradit tak stávající způsob řízení využívající Hallův snímač otáček motoru.
Simulační modely lidského operátora
Boháč, Petr ; Horák, Karel (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
V této práci se zabývám simulačními modely lidského operátora při řízení příčné polohy vozidla. Porovnávám vlastnosti McRuerova modelu lidského řidiče a regulátoru PID. Simulovanou soustavou je jednostopý model vozidla. Simulovaný řidič má za úkol s tímto modelem vozidla projet dráhou losího testu. K nalezení optimálních parametrů modelu řidiče používám metodu simulovaného žíhání. Výsledné simulace následně zobrazuji pomocí 2D a 3D vizualizace. Na závěr provedu srovnání dosažených výsledků a úspěšnost modelů řidiče.
Phase Lock Amplifier
Fábik, Peter ; Havlíková, Marie (oponent) ; Čejka, Miloslav (vedoucí práce)
The aim of the master thesis is on lock-in amplifiers. Amplifier's basic parts and lock-in circuits description is listed in introductory chapters. The thesis offers overview of parameters of chosen devices available on the market and their possible usage. We describe HF2LI device functions and usage of ziControl software. With the aim to verify properties of the device and ziControl software, one of the last chapters focuses on manipulation with HF2LI device. The conducted experiments and achieved results are presented in the last chapter.
Modelování a predikce spolehlivosti
Jirgl, Miroslav ; Jalovecký,, Rudolf (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou spolehlivosti technického systému. Obsah práce lze rozdělit na tři základní části. První část je úvodem do problematiky spolehlivosti. Zabývá se definicí a vyjádřením spolehlivosti, tvorbou spolehlivostních modelů a popisem spolehlivostní analýzy. Dále obsahuje přehled spolehlivostních analýz. Nejpoužívanější spolehlivostní analýzy jsou stručně popsány. U každé metody je uvedena její podstata, stručný postup a na závěr její použitelnost, tedy hlavní výhody a nevýhody. Podrobněji je pak popsána Analýza způsobů a důsledků poruch, FMEA. Ve druhé části je proveden rozbor podmínek v letectví a návrh spolehlivostní analýzy digitálního systému - ukazatele podélného vyvážení letounu. Základem návrhu je výběr vhodné metody. Ten vychází z přehledu spolehlivostních analýz uvedeného v předchozí části. Poslední část se zabývá provedením spolehlivostní analýzy FMEA ukazatele podélného vyvážení letounu, diskusí dosažených výsledků a návrhem opatření pro zvýšení spolehlivosti analyzovaného systému - ukazatele podélného vyvážení letounu.
Signal processing in low-coherence interferometry
Novotný, Peter ; Ševčík,, Robert (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the algorithms for signal processing in a field of a low-coherence interferometry. The introductory part is devoted to the basic principle of the low-coherence interferometry and to presenting its field of applications. The second part contains a list of selected algorithms supplemented by a description of their functionality. The procedure of experimental measurement of known surface with Michelson interferometer is described in the third part and the results obtained for particular algorithms are presented. Finally, algorithms are compared on the basis of measurement results.
Analýza dat z jedoucího vozidla
Kvapil, Josef ; Šedivá, Soňa (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou dat získaných z dopravního simulátoru. Data tvoří jízdní trajektorie vozidla. Pro jízdní trajektorie jsou navrhnuty analýzy, ze kterých se získají charakteristické parametry k následné detekci kritické polohy vozidla. Analýzy a vyhodnocení detekování kritické polohy vozidla jsou řešeny programovými skripty v Matlabu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 204 záznamů.   začátekpředchozí175 - 184dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 HAVLÍKOVÁ, Marcela
6 HAVLÍKOVÁ, Markéta
11 HAVLÍKOVÁ, Martina
1 HAVLÍKOVÁ, Michala
1 HAVLÍKOVÁ, Miroslava
3 HAVLÍKOVÁ, Monika
2 Havlíková, Magdalena
1 Havlíková, Margita
6 Havlíková, Markéta
6 Havlíková, Markéta
2 Havlíková, Marta
11 Havlíková, Martina
5 Havlíková, Michaela
1 Havlíková, Milena
3 Havlíková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.