| |
| |
| |
|
Využití taneční terapie ve výuce
Hofmanová Pírková, Alena ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Richterová, Magdalena (oponent)
Ve své práci se zabývám využitím taneční terapie ve výuce prostřednictvím emočního prožitku při aktivních tanečně pohybových činnostech. Zaměřuji pozornost především na vnímání těla v prostoru a vztahu ve skupině. Mou snahou je najít potenciál v propojení didaktiky taneční výchovy se sociálním učením. Cílem mé diplomové práce je navrhnout tanečně výchovný projekt pro konkrétní skupinu dětí zaměřený na fyzický a psychický rozvoj s akcentem na kultivaci vztahů ve skupině. Projekt je zrealizován a následně zhodnocen. KLÍČOVÁ SLOVA: tanec, pohyb, výchova, vztah, vyjádření, vnímání, terapie, diagnostika, emoce, hudba
|
| |
| |
| |
| |
| |
|
Román ve verších jako zvláštní útvar básnické epiky
Richterová Chrzastowská, Magdalena ; Kořená, Markéta (oponent) ; Mravcová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem této práce bude snaha načrtnout různé varianty pojetí "románu ve verších". Budeme analyzovat a srovnávat rozlišné zpracování tohoto literárního stylu nejen v české literatuře, ale hlavně ve světové, konkrétně v ruské, anglické a polské. Po této interpretační analýze si uvedeme a vysvětlíme zásadní znaky románu ve verších a posoudíme zkoumaná díla z hlediska těchto tánrových znaků a z hlediska směrové poetiky (romantismus - realismus).
|