Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Elektronický oběh a správu dokumentů ve společnosti
Teplý, Jiří ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá popisem a možnostmi DMS systémů, které slouží pro oběh a správu dokumentů ve společnosti. Druhá praktická část je věnována zavedení DMS systému ve společnosti SUDOP PRAHA a.s.. Cílem práce je zhodnocení implementace systému a sestavení seznamu problematických oblastí této implementace.
Informační systém mikropodniku
Vomáčková, Anna ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Úkolem této diplomové práce bylo vytvořit informační systém pro zvolený mikropodnik a do podniku tento systém implementovat. Tato práce si klade za cíl zhodnotit možná rizika, přínosy a náklady zavedení, pokusit se stanovit optimální postup pro zavádění IS do mikropodniků a formulovat doporučení pro obdobné projekty. První, teoretická část práce je věnována podnikovým informačním systémům obecně. Druhá, praktická část práce seznamuje čtenáře se zvoleným mikropodnikem, sleduje proces tvorby informačního systému a jeho úpravy až po jeho zavedení do podniku. Stanovený úkol práce byl splněn vytvořením relační databáze v Microsoft Access a instalací databáze v mikropodniku. Výsledkem práce je kromě funkčního informačního systému závěrečné zhodnocení přínosů a nákladů a obecná doporučení pro tvorbu a implementaci IS pro obdobné projekty. Přínos práce tkví v tom, že reflektuje specifika mikropodniků a na praktickém případě ukazuje celý proces tvorby a zavedení včetně závěrečného zhodnocení.
Proces zřízení akreditovaného testovacího střediska ECDL na příkladu firmy HTH system, s. r. o.
Boyarintseva, Evgeniya ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje proces zřízení akreditovaného testovacího střediska ECDL. Část práce je věnována procesu akreditace testovacího střediska ECDL obecně, dále ten proces je specifikován pro firmu HTH system, s. r. o., která je aktuálním zájemcem o zřízení takového střediska. Následně jsou popsané výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden pro lepší pochopení preferencí potenciálních zákazníků testovacího střediska ECDL. Na základě tohoto výzkumu byl vytvořen předpoklad, jaké jsou cílové skupiny testovacích středisek ECDL a také návrh marketingové kampaně pro firmu HTH system, s. r. o.
Loyalty programs as a CRM tool used by airline
Demčáková, Vanda ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem Věrnostní programy v letecké společnosti jako nástroj řízení vztahů se zákazníky popisuje důležitost koncepce řízení vztahů se zákazníky v dnešním silně konkurenčním prostředí a vysvětluje jednotlivé pojmy týkající se vztahu mezi společností a klienty jako hodnota, spokojenost a loajalita zákazníků. V praktické části jsou znalosti získané z teoretické části aplikovány na konkrétní letecké společnosti. Důraz je kladen na dotazníkové šetření sloužící k průzkumu spokojenosti s věrnostním programem OK Plus Partner. Odpovědi dotazníku jsou následně podrobena analýze a z její výsledků jsou společnosti navrhnuta doporučení ke zlepšení.
Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci
Kramář, Josef ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Teoretická část této bakalářské práce s názvem "Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci" má za cíl představit obecný marketing, internetový marketing, sociální sítě na internetu a také specifika marketingu ve sportovní oblasti. Praktická část poté představuje námi vybraný hokejový klub - konkrétně HC Olomouc, analýzu jeho marketingové on-line komunikace, porovnání aktivity na sociálních sítích s konkurenčními kluby a dotazníkové šetření, pomocí něhož budou navržena nová doporučení na zlepšení marketingové on-line komunikace klubu.
Návrh a vyhodnocení nízkonákladové internetové marketingové kampaně pro vzdělávací online produkt
Bělík, Pavel ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Čarek, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá navržením, provedením a vyhodnocením internetové marketingové kampaně pro malý projekt v rané fázi vývoje. Tento projekt se nazývá Hard Work a pohybuje se na trhu online kurzů ke státní maturitě z matematiky. Cílem práce je na základě tří dílčích nízkorozpočtových online marketingových kampaní (Facebooková kampaň, YouTube kampaň a E-mailová kampaň) získat dostatek dat pro vytvoření doporučení, která budou výchozím bodem pro tvorbu následující marketingové komunikace projektu s významně vyšším rozpočtem. Struktura práce je rozvržena do čtyř tematických okruhů. První se zabývá teoretickými základy klasického a internetového marketingu. Druhý slouží k analyzování trhu, odhadu jeho potenciálu a identifikaci cílového zákazníka. Třetí část je návrhem zmiňované kampaně a čtvrtá část všechny tři dílčí kampaně shrnuje, vyhodnocuje a ukazuje další možné cesty směřování marketingové komunikace Hard-Work. Závěr pak koncentruje všechna důležitá doporučení.
Analýza marketingové komunikace City Partner Hotel Atos na sociálních sítích
Pípal, Jan ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci hotelů v prostředí sociálních sítí. Teoretická část popisuje sociální sítě a marketingovou komunikaci na nich. Dále charakterizuje nejvyužívanější a pro hotel nejdůležitější sociální sítě současnosti a jejich marketingové využití. Praktická část se zabývá analýzou aktivit prováděných na sociálních sítích hotelem Atos a jeho konkurenty, které jsou následně porovnány s hotely nejvyšší kategorie. Na základě analýzy jsou pak formulována doporučení a návrhy na co nejefektivnější využívání marketingové komunikace na sociálních sítích v podání definované kategorie hotelů.
Síla sociálních sítí v mezinárodním prostředí
Kochová, Kateřina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce Síla sociálních sítí v mezinárodním prostředí analyzuje moc nových sociálních platforem z globálního pohledu za pomocí nahlédnutí do minulosti, analýzou současného stavu a prognózou budoucího vývoje. Cílem práce je sestavit doporučení pro efektivní využití síly sociálních sítí na základě zhodnocení dopadů vybraných kampaní na sociálních sítích a porovnání využívání sociálních sítí ve třech vybraných zemích. První kapitola se zabývá samotným vznikem a charakteristikou sociálních sítí. Druhá kapitola poukazuje, v čem tato daná síla spočívá a jaké budoucí dopady a využití sociální sítě můžou mít na mezinárodní prostředí, i když budeme muset změnit to, na co jsme zvyklí. Ve třetí kapitole jsou popsány dopady vybraných marketingových kampaní, které zasáhly celý svět, a ve čtvrté byl realizován uživatelský průzkum sociálních sítí ve třech vybraných zemích (České republice, Francii a Velké Británii).
Nasazení mobilních zařízení v podniku
Šimůnek, David ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce poskytuje společnostem metodický návod umožňující zavádění mobilních zařízení v podniku. A to takovým způsobem, aby byly zohledněny potřebné oblasti jako technologie, dodavatelé, platforma či otázka správy a bezpečnosti. To vše při snaze minimalizace nákladů a důrazu na podporu podnikových cílů s využitím teoretických přístupů v kombinaci se zkušenostmi podniků, které si procesem zavádění těchto technologií prošly.
Řízení a tvorba procesů v rámci projektu svozu dokumentace z poboček a jejich následná optimalizace
Čermáková, Alena ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá procesním a projektovým řízením, definicí a optimalizací procesů ve prospěch zákazníka a nutností správné a dostatečné interní i externí komunikace. Práce obsahuje v jednotlivých kapitolách teoretickou část, která je plynule doplněná o praktické příklady z popisovaného projektu. Takto zvoleným konceptem se snažím poukazovat na to, jak se teorie užívá v praxi a jaké důsledky mohou nastat, pokud se k některým úkonům přistupuje pouze formálně. Cílem práce je upozornit na chyby ve sledovaném projektu a navrhnout vhodné optimalizace vycházející ze zjištění projektu. Následně nedostatky zobecnit a navrhnout manažerská doporučení, která eliminují problematické oblasti a rizika v průběhu projektu a při tvorbě nových procesů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.