Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 341 záznamů.  začátekpředchozí132 - 141dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Karel 3D - aplikace pro výuku programování
Čoupek, Vojtěch ; Regéciová, Dominika (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá přehledem dostupných prostředků pro pedagogy informatiky, kteří seznamují studenty s programováním. Cílem je implementace prostředí pedagogického jazyka Karel inspirovaného prací Andreje Blaha a jeho kolegů pro platformu MS-DOS. Byla navržena aplikace ve webovém prostředí, která rozšiřuje funkčnost předlohy o proměnné a zahrnuje moderní prvky uživatelského rozhraní, jako jsou blokové programování, obarvování syntaxe jazyka, syntaktickou kontrolu a 3D grafiku. Současně také pedagogům nabízí sadu základních příkladů a dovoluje jim tvořit si vlastní zadání.
Virtuální stroj Parrot
Mecera, Martin ; Techet, Jiří (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce popisuje druhy a vlastnosti moderních virtuálních strojů. V práci je vysvětlen principy činnosti každého druhu virtuálního stroje. Zvláštní úsilí je věnováno popisu virtuálních strojů pro vyšší programovací jazyky. Z těchto virtuálních strojů je vybrán Parrot. Charakteristice architektury Parrotu je věnována podstatná část bakalářské práce.
Rámec pro internacionalizaci systémů ve skriptovacích jazycích
Tilp, Dominik ; Solár, Peter (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou internacionalizace systémů se zaměřením na systémy ve skriptovacích jazycích. Výsledná aplikace implementuje vlastní překladový systém a usnadňuje programátorovi a překladateli celý proces internacionalizace systému.
Informační systém podporující organizaci festivalu
Křivohlávek, Dominik ; Klobučníková, Dominika (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá modernizací informačního systému HRYZ, který slouží pořadatelům festivalu Animefest k organizaci lidských zdrojů pro tento festival. Kapitoly této práce postupně představují redakční systémy a samotný informační systém HRYZ, dále návrh na jeho modernizaci, která bude založena na redakčním systému Drupal 8 a zahrnuje také přídavný modul pro plánování směn uživatelů systému pro zajištění kompatibility se systémem. Následně byl nově navržený systém implementován a testován s vybranými uživateli stávajícího systému. Nakonec byl tento nový systém předán pořadatelům festivalu k dalšímu přizpůsobení a ostrému nasazení do provozu.
Rozpoznání plagiátů zdrojového kódu v jazyce PHP
Krpec, Ondřej ; Burget, Radek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit systém určený k detekci plagiátorství ve studentských projektech napsaných v jazyce PHP. Za plagiátorství lze považovat úmyslné kopírování cizího kódu, případně jeho transformací a jeho vydávání za vlastní. Aby se nám podařilo tyto změny odhalit, vyvineme nástroj, ve kterém se pokusíme nalézt podobné části projektů za využití hned několika odlišných technik a algoritmů. Výsledný nástroj poté otestujeme přímo na reálných projektech napsaných pro předmět Principy programovacích jazyků a OOP na fakultě informačních technologiích v Brně.
Vizualizace výrazů procesní algebry pi-kalkul
Prokopová, Dagmar ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem vizualizace výrazů procesní algebry pi-kalkul. Teoretická část práce pojednává jak o obecných principech procesních algeber, tak i o specifických vlastnostech konkrétních modelů se zaměřením na procesní algebru pi-kalkul. Součástí je rovněž srovnání několika textových a grafických reprezentací výrazů. Hlavní část práce se pak zabývá návrhem a implementací aplikace pro převod textové reprezentace výrazů na grafickou. Vedle textové a grafické reprezentace byla navržena také interní stromová reprezentace určená pro práci s výrazy uvnitř aplikace. V práci jsou také popsány algoritmy pro vyhledání proveditelných redukcí, pro provedení redukce a pro zjednodušení výrazů, které pracují s navrženou stromovou reprezentací.
Vliv kopírování kódu na kvalitu softwarového projektu
Chovanec, Zdeněk ; Rychlý, Marek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje problematice nalezení zkopírovaných úseků kódu. Pozornost je přitom zaměřena na programovací jazyk Python verze 3 a na úseky kódu pocházející ze služby Stack Overflow. Cílem práce je vyhodnocení vlivu kopírování kódu na kvalitu softwarového projektu.  Detekce úryvků kódu uvnitř softwarového projektu je provedena pomocí nástroje NiCad. Výchozí proces detekce byl upraven tak, aby se podařilo nalézt co největší počet shodných úryvků. Kvalita kódu je měřena podle míry obsahu duplicitního kódu a dále podle počtu nahlášených chyb daného projektu. Vliv kopírování na kvalitu je vyhodnocen na vzorku open-source projektů pocházejících ze služby GitHub. Vztah mezi přítomností úryvku ze služby Stack Overflow a kvalitou projektu byl prokázán formou statistického testu.
Chat a sdílená kreslící plocha pro kapesní počítače s Bluetooth
Zapletal, Pavel ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Novosad, Petr (vedoucí práce)
Cílem projektu je navrhnout a implementovat aplikaci pro kapesní počítač, která majitelům umožní vzájemnou výměnu textových zpráv a jednoduchého grafického obsahu. Přenos dat probíhá bezdrátově díky použití technologie bluetooth, které je na začátku práce věnován prostor. Dále se v krátkosti zmiňuje o platformě Pocket PC a možnostech komunikace. Největší část se zabývá návrhem programu a jeho implementací ve vývojovém prostředí eMbedded Visual C++ od firmy Microsoft. V závěru jsou uvedeny možnosti dalšího rozšíření aplikace.
Komplexní webový herní systém
Koláček, Vojtěch ; Židek, Stanislav (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou technologií pro moderní webová uživatelská rozhraní a návrhem a implementací komplexního webového systému s důrazem na ergonomické a robustní grafické uživatelské rozhraní. U technologií pro webová uživatelská rozhraní (Ajax, Adobe Flex a Microsoft Silverlight) jsou provedeny srovnávací testy, které testují propustnost, rychlost reakce, rychlost zpracování a zobrazení dat jednotlivých technologií. Webový systém je navržen a implementován jako Ajax strategická hra, která na klientské straně využívá JavaScriptové knihovny YUI. Na serverové straně poskytuje klientovi služby webový server implementovaný v jazyce PHP a komunikační server implementovaný v jazyce C++ umožňuje komunikaci s klientem v reálném čase pomocí techniky long polling. Na implementovaném systému jsou provedeny laboratorní testy propustnosti a rychlosti odezvy uživatelského rozhraní, které prověřují výkonnost a kvalitu systému. Na závěr jsou tyto testy vyhodnoceny a jsou zhodnoceny výhody, nevýhody a nedostatky implementace včetně návrhů na vylepšení.
Správce prezentací pro Android
Vančo, Matúš ; Čermák, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá mobilnou platformou Android, a popisuje návrh a implementáciu aplikácie pre správu prezentácií pre túto platformu. Aplikácia umožňuje organizáciu blokov prezentácií a poskytuje pomoc pri prezentáciách. Dôraz je kladený na využívanie novátorských princípov platformy Android.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 341 záznamů.   začátekpředchozí132 - 141dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.