Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Počítačové nástroje pro získávání klientů
Terletska, Svitlana ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Cílem této práce je na základě skutečné společnosti a reálných dat stanovit počítačové nástroje, které jsou nejúčinnější pro hledání nových zákazníků. CRM systém byl použit jako nástroj ke stanovení výsledků a kalkulaci konverzního poměru pro danou společnost. Tato bakalářská práce je zaměřená na teoretické a praktické zpracování otázky. Závěr obsahuje shrnutí celé práce a doporučení autora pro danou společnost.
Analýza vývoje platební bilance ČR
Pechová, Kateřina ; Pavlík, Zdeněk (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou platební bilance České republiky od vstupu do Evropské unie, tedy v letech 2004-2014. V teoretické části je vysvětlen pojem platební bilance, její horizontální a vertikální struktura a také teorie vnější ekonomické rovnováhy. Teorie platební bilance je popsána podle pátého i šestého vydání příručky Mezinárodního měnového fondu (BPM). Analytická část se věnuje popisu jednotlivých účtů ve sledovaných letech s poukázáním na změny trendu a také posouzením vlivu vstupu do Evropské unie na vnější ekonomickou rovnováhu České republiky. Závěrečná kapitola je věnována případové studii na devizové intervence České národní banky, ke kterým bylo přistoupeno v listopadu 2013.
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Böhm, David ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá online marketingovou propagací elektronického obchodu, konkrétně obchodu naradi-za-babku.cz. Cílem této práce je navrhnutí online marketingové strategie pro daný elektronický obchod a sestavení doporučení, jak by začínající elektronické obchody měly postupovat při své propagaci na internetu. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole bude čtenář seznámen s elektronických obchodováním obecně. Druhá kapitola pak nabídne teoretické vymezení online marketingu, jeho nástrojů a prostředků pro webovou analytiku. Třetí část práce je již prakticky zaměřená a zabývá se samotnou propagací konkrétního elektronického obchodu. Poslední kapitola pak nabídne shrnutí doporučeného postupu při online propagaci začínajícího elektronického obchodu.
Využití vnitropodnikové sociální sítě Yammer a jeho přínos pro interní komunikaci
Svobodová, Aneta ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
V současnosti, kdy jsou sociální sítě určitým fenoménem doby, patří vnitropodnikové sítě stále k méně známým nástrojům pro zvýšení efektivity komunikace uvnitř firmy. Tato práce se zabývá možnostmi využití vnitropodnikové sociální sítě Yammer a jeho přínosem pro interní komunikaci. V první části jsou popsány sociální sítě obecně, poté se práce zaměřuje na vnitropodnikové sítě, konkrétně na interní síť Yammer. Popisuje jeho základní funkce a rozebírá jeho přínos pro firmy. Praktická část se zabývá způsobem jeho využití v prostředí firem a na základě dotazníkového šetření je analyzována míra jeho rozšíření a postoj uživatelů k jeho využití v konkrétním firemním prostředí. V závěru práce nabídnu možnost jeho využití v rámci VŠE. Cílem mé bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou vnitropodnikové sítě Yammer, s jeho výhodami či nedostatky a tím mu nabídnout jednu z možností řešení při výběru vhodného nástroje pro efektivní interní komunikaci.
Současné nástroje internetu k prodeji ubytovacích kapacit hoteliérů
Navrátil, Milan ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Bakalářská práce v první teoretické části poskytuje historický pohled na události, které vedly ke vzniku internetu včetně jeho následné komercializace. Přibližuje tak současné nástroje internetu, které mohou hoteliéři využít při prodeji svých ubytovacích kapacit, a vysvětluje základní principy internetového marketingu. Praktická část navazuje na část teoretickou a je posazena do prostředí pražského Hotelu Olšanka. Na základě analýzy dostupných dat jsou navržena konkrétní doporučení k lepšímu prodeji na internetu pro Hotel Olšanka i hotely obdobné velikosti a zaměření.
Marketingová komunikace na Internetu se zaměřením na copywriting
Kašparová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Cílem práce je navrhnout nejvhodnější kombinaci komunikačních prostředků a zároveň způsob a obsah komunikace pro vzdělávací instituce a obdobné organizace. První část se věnuje vlivu internetu na marketing a možnostem, které společnost při výběru vhodných komunikačních prostředků má. Druhá část se zabývá copywritingem, a tedy způsobům podání obsahové stránky komunikace. Další část se věnuje konkrétnímu příkladu vzdělávacího střediska a hledání jeho nejvhodnější kombinace komunikačních prostředků a problémům, které se mohou v praxi vyskytnout. Závěrem je shrnutí podstatných kroků, které dohromady tvoří návod, jak dosáhnout optimální kombinace komunikačních prostředků na Internetu pro vzdělávací střediska.
Kontextová reklama Google AdWords
Procházková, Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Práce se věnuje tématu kontextové reklamy se zaměřením na Google AdWords. Cílem práce je založení účtu kontextové reklamy pro neziskovou organizaci TJ Sokol a zhodnocení úspěšnosti a potenciálu zavedení této formy reklamy u malých neziskových organizací. V teoretické části je definována kontextová reklama včetně její stručné historie a principu, na kterém funguje, srovnávány systémy kontextové reklamy v České republice a zmíněny výhody a nevýhody tohoto druhu reklamy. Práce se podrobněji zaměřuje na popis systému Google AdWords od založení účtu po jeho jednotlivé součásti, kterými jsou kampaně, reklamní sestavy, klíčová slova, inzeráty a konverze. Pojednává také o propojení s analytickou službou Google Analytics. V praktické části práce je charakterizován proces tvorby účtu Google AdWords u neziskové organizace TJ Sokol. Jsou zde popsány přípravy, které bylo nutné před vytvořením účtu realizovat, průběh budování účtu i jeho optimalizace. Závěrečné hodnocení výsledků realizace kontextové reklamy je dále zobecněno na malé neziskové organizace a vycházejí z něho také obecná doporučení pro úspěšnou realizaci reklamních kampaní prostřednictvím služby AdWords.
Podnikatelské akcelerátory. Význam a přínosy.
Nipoti, Vladimir ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Cílem předkládané diplomové práce je analyzovat a komparovat přínosy podnikatelských nebo také startup akcelerátorů z pohledu jejich ředitelů, akcelerovaných startupů a investorů. Podnikatelské akcelerátory pomáhají začínajícím firmám urychlit jejich růst a nastartovat je. Poskytnutá pomoc může mít formu jak materiální v podobě finančního kapitálu nebo služeb, tak i vzdělávací prostřednictvím workshopů a zkušeností od mentora. První kapitola se zabývá definicí akcelerátorů, historií jejich vzniku a rozdíly oproti inkubátorům. Druhá kapitola se věnuje důvodům fenoménu startupů a akcelerátorů, modelu lean startup, vlivu akcelerátorů na ekonomiku a současnému stavu akcelerátorů ve světě. Třetí kapitola analyzuje nejstarší a nejznámější akcelerátor na světě Y Combinator. Poslední kapitola analyzuje a hodnotí přínosy akcelerátorů na základě šetření mezi odborníky.
Ekologie a právo
Koubalíková, Jitka ; Spirit, Michal (vedoucí práce) ; Neděla, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá vztahem ekologie a práva v oblasti jaderné energetiky a jejího možného vlivu na životní prostředí. První část stručně shrnuje nejdůležitější historické přístupy k ekologii a popisuje právo v oblasti životního prostředí v České republice a EU. Další kapitola je zaměřena na právní předpisy, které se týkají výstavby a provozu jaderných elektráren v České republice a EU. Čtvrtá kapitola se zabývá fungováním Jaderné elektrárny Temelín a zhodnocením právní úpravy. Pátá kapitola je věnována různým podobám dlouhodobého konfliktu mezi Českou republikou a Rakouskem.
Evropská právní politika v oblasti bezpečnosti potravin a EFSA
Koubalíková, Jitka ; Grmelová, Nicole (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá evropskou politikou v oblasti bezpečnosti potravin a agenturou Evropské unie- EFSA. První část stručně shrnuje nejdůležitější historické momenty a popisuje obecné principy potravinového práva. Další oddíl je zaměřen na nekterá témata týkající se bezpečnosti potravin: welfare, označování potravin, kontrola a krizový management. Další část se zabývá Evropským úřadem pro bezpečnost potravin - strukturou a činností. Poslední část obsahuje případové studie související s GM potravinami a krmivy a orgánem zabývající se hygienou potravin v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Koubalíková, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.