National Repository of Grey Literature 145 records found  beginprevious116 - 125nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Řízení změny v konceptu informačního managementu v globálních organizacích
Hájek, Martin ; Horný, Stanislav (advisor) ; Basl, Josef (referee) ; Prof. Ing. Josef Basl, CSc., (referee)
Bakalářská práce staví na tématu informačního managementu na praktické úrovni tak, jak k němu může přistupovat vedení organizace a jak ve svém důsledku prostupuje každodenní práci ostatních zaměstnanců. Cílem práce je zabývat se v širších manažerských souvislostech tématem změny ve způsobu jakým organizace pracuje s informacemi za účelem zvýšení své, nejen ekonomické, výkonnosti. Teoretický rámec tématu je napříč textem doplňován jednak výsledky šetření, které autor práce realizoval mezi vybranými organizacemi působícími na českém trhu, a jednak zhodnocením několikaměsíčního průzkumu provedeného v mezinárodní neziskové organizaci. V době psaní bakalářské práce v dané organizaci projekt tohoto typu vrcholil a téma je tak uvedeno do kontextu reálných souvislostí se všemi nástrahami, jež na vedení každé organizace čekají.
Vizuální komunikace a její využití při prezentaci firem
Bílková, Jana ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Tato práce zpřehledňuje a popisuje možnosti, využití a podstatu vizuální komunikace. Nastiňuje její důležitost a ukazuje jak se dotýká prezentace jednotlivých firem. Zabývá se barvou, písmem, kompozicí, řazením prvků v prezentaci a jejich souvislostmi právě s komunikací firmy s veřejností. Jsou vyzdviženy některé ze základních druhů vizuální komunikace, jako např. loga, vizitky, firemní tiskoviny, bulletin, webová prezentace atd. a podrobně popsány. Okrajově naznačuje i význam propagace a reklamy pro firmu a důležitost výstupní podoby zpracovávaných informací. Bakalářská práce by měla čtenáři objasnit co se skrývá pod pojmem vizuální komunikace, jaké jsou možnosti její realizace a na praktických ukázkách je popisuje. Praktická část zahrnuje vlastní návrh vizuální komunikace pro reálnou firmu.
Vytváření a užití personalizovaných dokumentů
Mimra, Tomáš ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
V dnešní době se komunikace firem se svými zákazníky stala klíčovým faktorem ovlivňujícím nejen reputaci a image firmy, ale i dobrý vztah se svými klienty. Díky tomu se nároky na kvalitu komunikačních kanálů stále zvyšují. Standardním komunikačním kanálem stále jsou, byly a budou dokumenty a to ať už ve formě tištěné nebo elektronické. Personalizace těchto dokumentů je způsob, jakým lze dosáhnout velmi kvalitní individuální komunikace se zákazníkem a zároveň maximálně zefektivnit vlastní marketingovou kampaň a podpořit tak firemní business.
U3V VŠE a počítačová gramotnost v systému celoživotního vzdělávání
Hnilička, Jakub ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Computer literacy has recently emerged as a new topic, complementing traditional literacy. While this issue affects every one of us, it is particularly important for people of post-productive age, who have not been able to become acquainted with information technology during their professional life. The National Computer Literacy Program provided a great opportunity to eliminate this illiteracy; unfortunately it came to an end together with termination of the Ministry of Informatics of the Czech Republic. It is striking that the State has been preparing projects in the area of e-Government, electronic census and electronic elections without having any developmental strategy for users of these ambitious projects. An opportunity to improve personal skills after the end of a professional career is provided by the University of the Third Age at the University of Economics, where students learn to use not only computers, but also the multimedia in the Graphic and Multimedia Laboratory. Unfortunately, this university is not accessible to everyone. The limitations consist particularly in the precondition of completed secondary education, but also in the available capacity. Thus, an option that is really available to everyone lies in the commercial sector, which offers a wide range of courses. These courses are provided either by software companies or by the ECDL (European Computer Driving License).
Psychological aspects of graphical communication and information interpretation
Špaček, Vojtěch ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Práce analyzuje některé problémy vizuální komunikace a interpretace vizuálních informací. Zaměřuje se na psychologické aspekty obrazového sdělení a proces jeho interpretace pozorovatelem. Nejprve definuje teoretické podklady z oblastí psychologie a některých poznatků fyziologie zraku a myšlení. Dále analyzuje obecný proces přijetí a strukturace obrazové informace kognitivní a emoční složkou našeho vnímání. Ve vytyčeném rámci pak vybírá poznatky především z oboru estetiky, které konkrétněji definují účinky různých prvků obrazového sdělení na podvědomí pozorovatele. Na skutečných příkladech jsou pak prezentovány popisované přístupy. Na závěr je zmíněn teoretický rámec sledování účinku podvědomé složky vizuálního sdělení a uvedeny některé výsledky statistik vztahujících se k problematice. Celá práce je zaměřena na možnost přímého využití v praxi podniku z pohledu jeho kvalitní vizuální prezentace a komunikace.
Analýza a návrh vizuální i obsahové stránky informací určených návštěvníkům ZOO Olomouc
Škráčková, Vendula ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Tato diplomová práce se věnuje informacím předkládaných návštěvníkům ZOO Olomouc. V teoretické části je nastíněn význam informace v dnešním světe, vliv informovanosti na chování jedince, druhá část se zaměřuje na vizuální komunikaci firem, hlavní pozornost je zaměřena na problematiku loga. Praktická část analyzuje informace určené návštěvníkům ZOO Olomouc, nejprve se problematikou zabývá z hlediska obsahové stránky, poté je rozebírána jejich vizuální stránka. Obě analýzy jsou doplněny rámcovými i konkrétními návrhy na změny, které jsou v závěru praktické části shrnuty. Přestože práce řeší konkrétní příklad, je možné ji pokládat za obecný návod pro řešení obdobných situací.
Oční kamera: teorie a praxe
Rázek, Zdeněk ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Stopování zraku pomocí oční kamery umožňuje exaktně měřit směr pohledu testované osoby. Systém je složen ze dvou kamer, kdy jedna snímá oko respondenta, zatímco druhá zaznamenává jeho zorný úhel. Spojením obou signálů pak vzniká výstupní video, na kterém je vidět směr pohledu testované osoby a pohybující se červený bod znamenající místo ostrého vidění, tedy to místo, kam se respondent přesně dívá. Výhoda oční kamery spočívá v přesném zaznamenání pohybu zraku, kdy je na rozdíl od jiných technik kvalitativního výzkumu vyloučen subjektivní dojem testovaných osob. Právě proto nachází své uplatnění v marketingových výzkumech, stejně tak jako při návrhu designu webových stránek, reklamních sdělení či televizních spotů. Mezi druhou významnou skupinu využití oční kamery patří přímá a nepřímá interakce člověka s počítačem. V přímé interakci nahrazuje oční kamera vstupní zařízení počítače a usnadňuje tak jeho ovládání především tělesně postiženým lidem. Při nepřímé interakci slouží jako diagnostický nástroj díky níž počítač analyzuje místo fixace zraku a vyvolává tím nějakou další akci.
Nástroje a možnosti komunikace a jejich využití v pedagogice
Vlasatý, Petr ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Komunikace je základním prostředkem k předávání informací a tedy i pedagodické činnosti. Úspěšnost výuky závisí na vhodném způsobu komunikace a její kvalitě. Srozumitelnost výuky a pochopení přednášeného tématu může významně ovlivnit použití vhodné prezentační techniky. Při práci s touto technikou je nutný její správný výběr i vhodné začlenění ve výuce, stejně jako předchozí příprava podkladů a zvážení všech důležitých vlastností prostředí, kde bude výuka probíhat.
Srovnání portálů zdravotních pojišťoven z pohledu malého a středního podniku jako zaměstnavatele
Pokorný, Jiří ; Horný, Stanislav (advisor) ; Kotek, Dušan (referee)
Malé a střední podniky (MSP) jako zaměstnavatelé jsou povinni předávat zdravotním pojišťovnám určitá data a hlášení. Ta mohou být předána klasickou papírovou cestou nebo dnes preferovanou elektronickou cestou. Klasický způsob je dnes poměrně standardizovaný, ale v oblasti elektronických podání zvolila řada zdravotních pojišťoven vlastní cestu, což přináší malým a středním podnikům řadu komplikací. Cílem práce a jejím hlavním přínosem je srovnání a zhodnocení funkcionality portálů vybraných zdravotních pojišťoven v oblasti elektronického podání malými a středními podniky v roli zaměstnavatelů.
Corporate design fakult VŠE
Hasić, Benjamin ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Cílem této práce je analýza a návrh zlepšení vizuálního stylu fakult Vysoké školy ekonomické v Praze. Vizuální styl fakult VŠE vychází ze základního kamene, kterým je nové logo vysoké školy. Je důleţité zmínit, že nové logo Vysoké školy ekonomické v Praze a jeho aplikace, jsou popsány v přidružené diplomové práci, která s touto tvoří nedělitelný celek. Pouze s přihlédnutím k oběma pracím, je možné získat celý obraz o zvažované změně corporate identity VŠE a jejich fakult. Odvozeným cílem je vypracování corporate design manuálu. Byly uvaţovány nároky, které jsou v současné době kladeny na komunikaci firem, především pak na tu vizuální. Tyto nároky jsou popsány v teoretické části, ve které je také definováno postavení corporate designu v rámci obecného komunikačního mixu. V praktické části práce je vypracován corporate design manuál, který obsahuje aplikace nového vizuálního stylu. Ke změně vizuálního stylu fakult VŠE bylo přistupováno jako ke změně vizuálního stylu komerční organizace. Tato diplomová práce obsahuje řadu rozšíření, která v současném grafickém manuálu fakult VŠE chybí. Zahrnuje například tvorbu jednotného orientačního systému nebo doporučení pro webové stránky.

National Repository of Grey Literature : 145 records found   beginprevious116 - 125nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.