Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 119 záznamů.  začátekpředchozí110 - 119  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení svahových deformací v oblasti Vsetínska a Mladoboleslavska: zpráva za 2. etapu
Rybář, Jan ; Bůžek, Jan ; Jánoš, Vít ; Klimeš, Jan ; Nýdl, Tomáš ; Stemberk, Josef
Čtyři mapy 1:10 000 vsetínské oblasti a jedna mapa oblasti mladoboleslavské, připravené v roce 2001, dokumentovaly celkem 248 pásem zemních sesuvů.
Sluneční činnost jako důsledek vzniku sluneční soustavy
Čech, J. ; Kotrč, Pavel ; Křivský, L. ; Klimeš, J.
Je diskutována podobnost délky oběhu planet a trvání period sluneční aktivity.
Čas a my
Klimeš, J. ; Rajchl, Jaroslav
Je diskutován problém nelineární formy času z hlediska filosofického i matematického v porovnání s publikovanými Gödelovými výsledky.
Model náchylnosti území k sesouvání pro CHKO Bílé Karpaty
Pechanec, V. ; Klimeš, Jan
Příspěvek se zabývá vytvořením mapy náchylnosti území k sesouvání pro CHKO Bílé Karpaty a využitím této mapy pro management chráněného území.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Rašelina, a.s.
Kolářová, Pavlína ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Klimeš, Josef (oponent)
Cílem této práce je charakterizovat podnik, provést analýzu současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit vhodnost jejich užití ve firmě a navrhnout případná závěrečná doporučení ke zlepšení situace.
TV vysílání přes internet se zaměřením na on-line vysílání České televize
Švehla, Radim ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Klimeš, Jan (oponent)
Práce se zabývá fenoménem dnešní doby ? vysíláním přes Internet. Především je orientována na vysílání televizní. První část seznamuje čtenáře se základními prvky televizního vysílání a s technickými principy vysílání on-line. Druhá část je věnována internetovému vysílání České televize. Část závěrečnou tvoří koncepce on-line videopůjčovny navržené pro Českou televizi.
METODIKA PRÁCE BUSINESS ANALYTIKA NA DLOUHODOBĚ TRVAJÍCÍCH PROJEKTECH
Pelc, Jiří ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Klimeš, Jiří (oponent)
Dlouhodobě trvající projekty patří do kategorie projektů majících zvláštní charakteristiky. Tato diplomová práce obsahuje mimo jiné studii situace příkladu existujícího dlouhodobě trvajícího projektu a poukazuje na důležité okolnosti, které ovlivňují práci role business analyst (byznys analytika). Na základě studia konkrétního případu je prezentován koncept nové metodologie pro roli byznys analytika, jehož cílem je práci této role zpřehlednit a zefektivnit. Byznys analytik jako role je zkoumán z hlediska postupu jeho činností, vztahu k ostatním projektovým rolím a také k zákazníkovi a ostatním rolím zainteresovaným na projektu. Nový návrh metodiky je zaměřen na minimalizaci problémů a rizik identifikovaných v rámci studia případového projektu. Definuje rozsah činností byznys analytika a techniky, jakými jsou tyto činnosti vykonávány. Celá metodika je podpořena specifikací dokumentů relevantních pro práci byznys analytika, což představuje zejména dokumenty pro samotnou správu požadavků, řízení toku nových požadavků, specifikaci řešení pokrývajících požadavky a hodnocení naplnění zákazníkových očekávání. Všechny části práce jsou zpracovány s ohledem na specifika prostředí dlouhodobě trvajících projektů, kde je zvýšená míra fluktuace členů projektového týmu a nemožnost dlouhodobě alokovat zkušené profesionály.
Internet jako marketingový nástroj
Sekerka, Radko ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Klimeš, Jan (oponent)
Internet je fenoménem dnešní doby, postupně se v něm vytváří digitalizovaný obraz skutečného světa. Trvající nárůst uživatelů a zvyšující se internetová gramotnost láká i ty nejotrlejší internetově sterilní podnikatele a společnosti do světa internetového obchodování. V současné době internetových obchodů neustále přibývá, ale úroveň poskytovaných služeb bývá různá. Z pohledu zákazníka není jednoduché ihned odhalit kvalitu těchto služeb. Pro internetového uživatele se spletitá džungle internetových obchodů stává prostředím, ve kterém upřednostňuje hodnoty zaručující bezproblémový a bezpečný nákup. Důvěryhodnost značky a záruky se stávají klíčovým atributem úspěchu v elektronickém podnikání a kvalitní marketing je jedním z nástrojů jak tohoto úspěchu dosáhnout. Díky neustálému rozvoji internetu se odkrývají stále nové možnosti komunikace s jeho uživateli a tedy potencionálními zákazníky. Jaký komunikační nástroj zvolit a jak postupovat ve snaze zlepšit prodejnost a efektivitu internetového obchodu má za cíl právě tato práce. V jednotlivých kapitolách budou postupně popsány možnosti internetu, marketingu, komunikačních nástrojů a jejich integrace do marketingového plánu elektronického obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 119 záznamů.   začátekpředchozí110 - 119  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 Klimeš, Jakub
21 Klimeš, Jan
1 Klimeš, Jan,
2 Klimeš, Jaromír
17 Klimeš, Jiří
3 Klimeš, Jonáš
1 Klimeš, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.