Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Typické poruchy pístních kroužků a jejich nápravná opatření
Orság, Josef ; Knotek, Jiří (oponent) ; Raffai, Peter (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nejčastějšími poruchami pístních kroužků. První část práce je zaměřena na konstrukční provedení pístních kroužku a na zatížení, která na ně působí. Druhá část práce představuje jednotlivé druhy mazání. V této části je také uvedeno, k jakým stavům mazání dochází za provozu spalovacích motorů. Poslední část je věnována nejčastějším poruchám pístních kroužků, a jak lze zabránit, aby k těmto poruchám docházelo.
Pístní kroužky soudobých vznětových motorů
Homola, Petr ; Knotek, Jiří (oponent) ; Raffai, Peter (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na pístní krouţky soudobých vznětových motorů a je rozdělena do několika kapitol. První kapitola řeší funkce pístních krouţků a poţadavky na ně kladené, v další kapitole nalezneme rozdělení dle typu krouţku a konstrukčního řešení. předposlední kapitola rozebírá materiály nejčastěji pouţívané při výrobě pístních krouţků a v poslední kapitole nalezneme nejčastěji pouţívané povrchové úpravy.
Ohybové vibrace hnacího ústrojí nákladního vozidla 8x8
Knotek, Jiří ; Janoušek, Michal (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je provedení analýzy ohybových vibrací hnacího ústrojí nákladního vozidla a navržení konstrukčních úprav. Dalším cílem je posouzení přínosu konstrukčních úprav. V práci je také provedena analýza tuhosti uložení hřídele.
Uložení rotorů moderních turbodmychadel
Kortán, Daniel ; Raffai, Peter (oponent) ; Knotek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na možnosti uložení rotorů turbodmychadel. První část je zaměřena na konstrukci turbodmychadel a popis principu přeplňovaných spalovacích motorů. Druhá část se zaměřuje na popis konstrukce valivých a kluzných ložisek a vysvětlení možností jednotlivých typů uložení používaných v turbodmychadlech v dnešní době.
Vysokootáčková kluzná ložiska
Růžička, Stanislav ; Knotek, Jiří (oponent) ; Maršálek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářský projekt analyzuje použití vysokootáčkových kluzných ložisek v oblasti přeplňovaných spalovacích motorů, vybavených turbodmychadly. První část práce je věnována obecnému popisu turbodmychadel spalovacích motorů, jejich funkci, konstrukci samotného zařízení i dílčích součástí a možným způsobům regulace přeplňování. Stěžejní část rozebírá problematiku výpočtů kluzných ložisek v praxi.
Dynamika rotoru turbodmychadla s kluznými ložisky na bázi MBS
Hromádka, Adam ; Knotek, Jiří (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
V první části diplomové práce je popsána konstrukce turbodmychadel. Další část shrnuje přístupy řešení dynamiky rotoru automobilních turbodmychadel. Vytvoření modelu rotoru a nahrazení vazby s ložiskem je doplněno o výhody a nevýhody. Praktická část je zaměřena na výpočet konkrétního rotoru turbodmychadla s využitím MBS. Výstupem jsou vibrace rotoru. V závěru práce jsou navrženy přístupy pro zlepšení daného modelu.
Vliv výfukových systémů na hluk spalovacího motoru
Ptáček, Petr ; Knotek, Jiří (oponent) ; Zubík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření rešeršní studie týkající se hlučnosti výfukových systémů spalovacích motorů. Nejprve jsou popsány jednotlivé díly výfukového systému s věnováním většího prostoru tlumičům hluku. Následují legislativou stanovené měřící metodiky pro zjištění hladiny hluku vozidla a v závěru práce je popsán vliv základních nesériových úprav výfukových systémů na hlučnost.
Valivá ložiska v konstrukci čtyřdobých spalovacích motorů
Knotek, Jiří ; Svída, David (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá valivými ložisky a jejich uplatněním v konstrukci čtyřdobého spalovacího motoru. Práce je rozdělena do několika celků. První se zabývá samotnými valivými ložisky. Tato kapitola poskytuje základy z teorie valivých ložisek potřebné pro další části práce. V dalším celku je popsáno použití valivých ložisek ve spalovacích motorech. Poslední část se zabývá uplatněním valivých ložisek v konstrukci čtyřdobých spalovacích motorů. Je řešeno uložení klikové hřídele, ojnice, rozvodů, vyvažovací hřídele a turbodmychadla.
Testovací zařízení kluzných ložisek
Palán, David ; Knotek, Jiří (oponent) ; Maršálek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením elektrického odporu kontaktu. Začátek práce je věnován shrnutí poznání z oblasti elektrického odporu kontaktu a z oblasti elektrických vlastností kluzných ložisek. Další část práce popisuje návrh konstrukční varianty testovacího zařízení. Za účelem ověření funkčního principu měření bylo vyrobeno testovací zařízení na základě jedné z konstrukčních variant. V závěru práce je popsán průběh měření a sestavení měřící aparatury. Jsou zde uvedeny výsledky z měření na testovacím zařízení.
Koncepty pohonu kolejových vozidel nezávislé trakce
Polcer, Pavel ; Knotek, Jiří (oponent) ; Zubík, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá koncepty pohonu kolejových vozidel nezávislé trakce, tedy přenosem výkonu mezi spalovacím motorem a hnanými nápravami. V současnosti používané přenosy výkonu jsou popsány z hlediska funkce, jejich limitujících prvků a účinnosti. Pomocí vytvořeného numerického modelu, simulujícího jízdu kolejového vozidla, je porovnána účinnost přenosů výkonu, nebo přesněji energetická náročnost jejich činnosti. Na základě modelu jsou doporučena vhodná řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
9 Knotek, Jan
3 Knotek, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.