|
Využití map stabilního katastru pro analýzu změn mokrých luk na příkladu k.ú. Černilov
Jelínek, Jakub ; Richter, Pavel (vedoucí práce) ; Kadlecová, Petra (oponent)
Analýza změn mokrých luk a krajinného rázu na příkladu k. ú. Černilov za použití
map stabilního katastru.
Předmětem této bakalářské práce je vyhodnocení změn s ohledem na plochu
mokrých luk na území obce Černilov, za posledních 175 let. Použity byly mapové
podklady ze tří intervalů, císařské otisky stabilního katastru, letecké snímky a současné
ortofotomapy.
Teoretická část práce je vypracována formou literární rešerše a uvádí do
problematiky mokrých luk a je zde charakterizována sociálně ekonomická a fyzikálně
geografická stránka řešeného území. Praktická část této práce se zabývá vyhodnocením
mapových podkladů v programu GIS a jejich výsledků.
|
| |
| |
|
Analýza využití nových technologií pro vizuální komunikaci a jejich společenský dopad
Kadlecová, Petra ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu nových technologií, které se využívají v oblasti vizuální komunikace. Jde zejména o jejich popis, charakteristiku a způsob jejich využití. Další část je zaměřena na sociální trendy, které prostupují současnou západní společností, a jejich vzájemný vztah s novými technologiemi v oblasti vizuální komunikace. Zabývá se tedy také tím, jaké společenské změny a změny ve vnímání jednotlivců vývoj a šíření těchto nových technologií způsobuje. Popisuje důležitou roli vizuální komunikace v dnešním světě a změny ve společnosti následkem hojného využívání moderních technologií. Cílem práce je vytvořit analýzu a tím i ucelený přehled nových technologií a jejich využití v oblasti vizuální komunikace. Na závěr se práce snaží odhadnout další směr nových technologií v oblasti vizuální komunikace a vytvořit predikci jejich dalšího vývoje v budoucnosti.
|
| |
| |
| |
|
Prezentace zboží pomocí různých grafických technik a postupů
Kadlecová, Petra ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce se zaměřuje na srovnání různých grafických technik a postupů při prezentaci firmy a jejích produktů. Popisuje důleţitou roli vizuální komunikace firmy s okolím, rozebírá jednotlivá média a téţ pojednává o důleţitých zásadách při tvoření reklamy a celkové vizuální komunikace firmy. Cílem je shrnutí výhod a nevýhod různých grafických technik a postupů, moţností jejich vyuţití. Součástí tohoto textu je i doporučení, jak a kterou grafickou techniku či postup pouţít pro vhodné reprezentování firmy a jejích produktů.
|
|
Automotive Corporate Strategy in CEE
Kadlecová, Petra ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Seydlitz, Christian (oponent)
Diplomová práce zobrazuje stav českého automobilového průmyslu. Poukazuje na trendy automobilového průmyslu v České republice v krátkém teoretickém představení. Poukazuje obzvláště na trend budoucí rostoucí konkurence z rychle se rozvíjejících zemí, problém rostoucích cen surovin či limity ze strany úřadů, které prosazují omezení výfukových plynů. Společnosti v automobilovém průmyslu reagují na tyto problémy a omezení. V diplomové práci byly získány relevantní informace o stavu a reakcích českých společností, které působí v oblasti automobilového průmyslu, v dobách ekonomické krize. Práce popisuje strategickou reakci automobilových společností a odpovídá na hlavní otázku: Jak bude vypadat situace v českém automobilovém průmyslu po skončení ekonomické krize.
|
| |