Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití map stabilního katastru pro analýzu změn mokrých luk na příkladu k.ú. Černilov
Jelínek, Jakub ; Richter, Pavel (vedoucí práce) ; Kadlecová, Petra (oponent)
Analýza změn mokrých luk a krajinného rázu na příkladu k. ú. Černilov za použití map stabilního katastru. Předmětem této bakalářské práce je vyhodnocení změn s ohledem na plochu mokrých luk na území obce Černilov, za posledních 175 let. Použity byly mapové podklady ze tří intervalů, císařské otisky stabilního katastru, letecké snímky a současné ortofotomapy. Teoretická část práce je vypracována formou literární rešerše a uvádí do problematiky mokrých luk a je zde charakterizována sociálně ekonomická a fyzikálně geografická stránka řešeného území. Praktická část této práce se zabývá vyhodnocením mapových podkladů v programu GIS a jejich výsledků.
Porovnávání způsobu financování dlouhodobého majetku
Kadlecová, Petra ; Čižinský, David (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou externího financování mycí vany WIP pro společnost Renova Malec – Kadlec s.r.o.,konkrétně výběrem financování mezi finančním leasingem a bankovním úvěrem. Práce se zaměřuje na porovnání konkrétních nabídek leasingových společností a vybrané banky. Cílem práce je volba nejvhodnější metody financování nového zařízení.
Analýza využití nových technologií pro vizuální komunikaci a jejich společenský dopad
Kadlecová, Petra ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu nových technologií, které se využívají v oblasti vizuální komunikace. Jde zejména o jejich popis, charakteristiku a způsob jejich využití. Další část je zaměřena na sociální trendy, které prostupují současnou západní společností, a jejich vzájemný vztah s novými technologiemi v oblasti vizuální komunikace. Zabývá se tedy také tím, jaké společenské změny a změny ve vnímání jednotlivců vývoj a šíření těchto nových technologií způsobuje. Popisuje důležitou roli vizuální komunikace v dnešním světě a změny ve společnosti následkem hojného využívání moderních technologií. Cílem práce je vytvořit analýzu a tím i ucelený přehled nových technologií a jejich využití v oblasti vizuální komunikace. Na závěr se práce snaží odhadnout další směr nových technologií v oblasti vizuální komunikace a vytvořit predikci jejich dalšího vývoje v budoucnosti.
Řízení joint venture. Integrace společností SEAT a Škoda auto do koncernu Volkswagen.
Tomečková, Zuzana ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Kadlecová, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá průběhem a řízením projektu joint venture z teoretického hlediska a následně se podrobně analyzuje konkrétní mezinárodní integrace dvou evropských automobilových společností, španělské společnosti SEAT, S. A. a české automobilky Škody Auto, a.s., do skupiny Volkswagen.Cílem je především nalezení odpovědi na otázku, proč se SEAT S.A. po integraci do skupiny Volkswagen nestal tak úspěšným, jako je Škoda Auto a.s.
Prezentace zboží pomocí různých grafických technik a postupů
Kadlecová, Petra ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce se zaměřuje na srovnání různých grafických technik a postupů při prezentaci firmy a jejích produktů. Popisuje důleţitou roli vizuální komunikace firmy s okolím, rozebírá jednotlivá média a téţ pojednává o důleţitých zásadách při tvoření reklamy a celkové vizuální komunikace firmy. Cílem je shrnutí výhod a nevýhod různých grafických technik a postupů, moţností jejich vyuţití. Součástí tohoto textu je i doporučení, jak a kterou grafickou techniku či postup pouţít pro vhodné reprezentování firmy a jejích produktů.
Automotive Corporate Strategy in CEE
Kadlecová, Petra ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Seydlitz, Christian (oponent)
Diplomová práce zobrazuje stav českého automobilového průmyslu. Poukazuje na trendy automobilového průmyslu v České republice v krátkém teoretickém představení. Poukazuje obzvláště na trend budoucí rostoucí konkurence z rychle se rozvíjejících zemí, problém rostoucích cen surovin či limity ze strany úřadů, které prosazují omezení výfukových plynů. Společnosti v automobilovém průmyslu reagují na tyto problémy a omezení. V diplomové práci byly získány relevantní informace o stavu a reakcích českých společností, které působí v oblasti automobilového průmyslu, v dobách ekonomické krize. Práce popisuje strategickou reakci automobilových společností a odpovídá na hlavní otázku: Jak bude vypadat situace v českém automobilovém průmyslu po skončení ekonomické krize.
Motivační systém retailingové firmy jako nástroj budování loajálního zaměstnance
Kadlecová, Petra ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Lipperová, Blanka (oponent)
Práce hovoří o motivaci a jak pomáhá každému člověku dosáhnout vytyčeného cíle. Na čem všem je motivace závislá a jak jí lze využít k budování loajálních zaměstnanců a proč je výhodne pro zaměstnavatele si udržet stálé pracovníky. Motivace lze využít i tehdy, když například vedoucí pracovník potřebuje podpořit práci svého podřízeného a tím napomoci k dosažení cílů celé organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 KADLECOVÁ, Pavla
5 KADLECOVÁ, Pavlína
3 Kadlecová, Pavla
5 Kadlecová, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.