|
Zajištění závazků
Machová, Lenka ; Jelínková, Martina (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení možností zajištění závazků v obchodní společnosti. Teoretická východiska práce jsou pak aplikována na konkrétní případ ve vybrané společnosti. V návrhu zajištění je dán směr, kterým se ubírat pro kompletní zajištění konkrétního případu včetně navržených zajišťovacích dokumentů.
|
| |
|
Návrh systému hodnocení pracovníků
Němec, Jiří ; Jelínková, Martina (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s hodnocením pracovníků ve společnosti. Obsahuje návrh takové systému hodnocení, jehož respektování povede ke zlepšení výkonnosti jedinců, týmů, potažmo celé společnosti, a tím i k upevnění jejího postavení na trhu a vytlačení slabší konkurence.
|
|
Studie logistiky opatřování s vazbami na produkční procesy
Bambušek, Martin ; Jelínková, Martina (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Studie logistiky opatřování s vazbami na produkční procesy“ je zanalyzovat nynější situaci logistických procesů opatřování, v návaznosti na efektivní odběratelsko-dodavatelské vztahy a procesy nákupu. V teoretické části si představíme zvolený podnik Robe show lighting s.r.o. a jeho předmět podnikání. Seznámíme se s obecnými principy a metodami, které se uplatňují v opatřovací logistice. V praktické části zanalyzujeme současnou situaci procesů objednávání, nákupu, řízení zásob, dopravy a skladování v této firmě a na základě této analýzy navrhneme zlepšení některých procesů, aby bylo dosaženo plynulosti produkčního procesu při optimálních nákladech.
|
| |
|
Latentní znalosti z fyziologie člověka u studentů středních škol
JELÍNKOVÁ, Martina
Cílem tohoto průzkumu bylo zjistit, zda se projeví rozdíly ve znalostech z učiva fyziologie člověka u studentů gymnázií a středních zdravotních škol. V rámci zkoumání znalostí u studentů SŠ se ukázalo, že časový odstup od probraného učiva nemá velký vliv na množství znalostí studentů. Součástí práce bylo sestavení a ověření didaktického testu zjišťujícího znalosti z fyziologie člověka, jeho zadání ve vybraných školách a zhodnocení výsledků. Test byl předložen 156 studentům 3. ročníků, 87 studentům navštěvujících 4. ročník gymnázií a 56 studentům Střední zdravotnické školy. U studentů 3. ročníků byl test zadáván po probrání učiva z fyziologie člověka. Studenti 4. ročníků vyplňovali test 6 měsíců po probrání učiva z fyziologie. Testem tak mohlo být zjištěno, zda má časový odstup jednoho pololetí vliv na uchované vědomosti a zda si je studenti dokáží vybavit i po určité době od probrání učiva. Posouzení výsledků jednotlivých ročníků bylo podrobně vyhodnoceno a pro přehlednost zpracováno do tabulek.
|