Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design a inovace: Podmínky a kvality vzájemné spolupráce firem a designérů
Matějková, Kamila ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Diplomová práce se zabývá designem jako součástí kreativní ekonomiky a věnuje se mu v kontextu firemních inovací. Cílem práce je analýza podmínek a kvalit vzájemné spolupráce firem a designérů v prostředí České republiky, identifikace překážek efektivní spolupráce a navržení opatření vedoucích k jejímu rozvoji. Nástrojem pro analýzu je výzkum v podobě dotazníkového šetření mezi účastníky programu Design pro konkurenceschopnost, jímž agentura CzechTrade v letech 2013 a 2014 podporovala projekty spolupráce firem a designérů. Podmínky a kvality spolupráce jsou u firem i designérů zkoumány v následujících aspektech: navázání spolupráce, cíle a výsledky spolupráce, průběh spolupráce a překážky efektivní spolupráce. Výzkum je doplněn případovou studií konkrétního projektu takové spolupráce, a to vývoje nové řady produktů firmy Mikov, s. r. o.
Konverze industriální stavby na kulturní prostory využívané pro divadelní účely a scénický tanec
Tanzerová, Eliška ; Lindner, Milan (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Bakalářská práce se věnuje tématu konverze industriálních staveb na kulturní prostory využívané pro divadelní účely a scénický tanec. Cílem práce je analýza a zhodnocení stavu takovýchto nemovitých industriálních památek v České republice. Porovnává vybrané objekty s příklady ze zahraničí a předkládá návrhy na zlepšení nebo příležitosti dalšího rozvoje. Základem práce je teoretické vymezení průmyslových staveb, jejich kategorizace a rozdělení. Dále prozkoumává historii průmyslového dědictví a počátek jeho památkové ochrany. Práce se snaží stručně shrnout proměny architektury týkající se průmyslových objektů a to především v průběhu posledního století. Následně představuje možnosti proměny industriálních prostor a jejich animaci. Důležitou součástí jsou ekonomické a socioekonomické aspekty těchto projektů a možnosti nového využití. Následuje praktická část, která se zaměřuje konkrétně na divadlo Ponec a poté na podobné příklady konverzí z České republiky. V této části jsou poznatky z rozboru historické, funkční a ekonomické stránky vybraného objektu ze zahraničí srovnávacím způsobem využity a aplikovány do vybraného příkladu divadla Ponec.
Použití nástrojů marketingové komunikace v rámci crowdfundingové kampaně spolku ArtproProstor
Strnadová, Anna ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Získávání finančních prostředků pomocí crowdfundingu je dnes stále častějším jevem. Mnoho organizací, ale i jednotlivců využívá tento způsob financování pro své nové, kreativní a inovativní projekty. Tato práce se zabývá konkrétní crowdfundingovou kampaní Probuďme lázně k životu spolku ArtproProstor. Cílem práce je určit jaké nástroje marketingové komunikace byly nejefektivnější pro úspěšné dokončení kampaně. Zároveň by práce měla sloužit jako inspirace pro ty, kteří se rozhodnou využít crowdfunding pro financování svých projektů. Je zde popsán průběh konkrétní kampaně a doporučeny zásady, které by měly být dodržovány pro úspěšné dokončení crowdfundingového projektu.
Projekt neziskové organizace Nadace Terezy Maxové Teribear
Stoklasová, Anna ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou projektu Teribear Nadace Terezy Maxové dětem, jenž se věnuje problematice dětí vyrůstajících v ústavní péči. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická obsahuje popis neziskového sektoru v České republice s přihlédnutím na specifika nadací, způsoby financování a legislativu. Dále vymezuje důležité pojmy v oblasti marketingové komunikace a brandingu nadací. Praktická část následně vychází z teoretických poznatků zpracovaných v první části práce. Nejprve představuje činnost Nadace Terezy Maxové dětem její hospodaření a vznik projektu Teribear. Následuje analýza marketingové komunikace projektu doplněná o dotazníkové šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou pak navrhnuty další směry či možnosti rozvoje marketingového mixu a brandingu nadace.
Nezisková organizace Maranatha a její marketing
Thomas, Anna ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá specifiky marketingové komunikace neziskové organizace s křesťanským zaměřením. Cílem práce je zhodnocení efektivity využívaných komunikačních nástrojů. Teoretická část vymezuje neziskový sektor v České republice, popisuje současné právní formy neziskových organizací a zohledňuje jejich novou právní úpravu. Teorie dále vymezuje pojmy marketing, marketingová komunikace, formy komunikace neziskových organizací a použitelnost webových stránek. Praktická část představuje křesťanský spolek Maranatha, marketingový mix dvou vybraných projektů a srovnává jejich komunikační prostředky s fundraisingovým projektem humanitární organizace ADRA. Závěr obsahuje hodnocení využívaných komunikačních prostředků včetně webových stránek a doporučení k jejich vylepšení.
Subkultura punku v českém prostředí
Buociková, Eliška ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Šubrt, Daniel (oponent)
Práce se zabývá subkulturou punku jako nedobrovolně působícím inovativním prvkem komerčního trhu. Řeší otázku podstaty punkové subkultury a zaobírá se otázkou, zda má pronikání punkových prvků do komerčního prostředí vliv na podstatu punku. Jejím cílem je také zjistit, jak punkové prvky v prostředí masové kultury vnímají mladí lidé stojící mimo punkovou subkulturu. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy a souvislosti v rámci daného tématu. Dále popisuje proces pronikání punkových prvků do tržního prostředí a jejich působení v rámci módního a hudebního průmyslu. Praktická část na základě výsledků kvalitativního a kvantitativního výzkumu, resp. výzkumné sondy popisuje stav dané problematiky v českém prostředí.
Prezentace české kultury v zahraničí – možnosti exportu české alternativní hudby
Rejchrt, Oskar ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Šubrt, Daniel (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zkoumání možností, jak lze podporovat export současné české alternativní hudby. Autora práce zajímá, jakou roli hrají v zahraničí v tomto oboru takzvané exportní kanceláře a proč tato kancelář neexistuje i v České republice. Úvodní část práce se věnuje formám podpory české alternativní hudby ze státního sektoru, ze soukromého sektoru a z finančních prostředků Evropské unie. Následuje popis stávající fáze vývoje české hudebně exportní kanceláře a popis aktuálních snah o její zřízení. Třetí pasáž teoretické části práce popisuje vybrané exportní kanceláře v zahraničí. Praktická část hloubkově analyzuje fungování dvou vybraných exportních kanceláří v zahraničí a jednoho fungujícího českého exportního projektu. Závěrem formuluje autor práce, na základě předchozích zjištění a analýz, vlastní doporučení a rady pro vznikající českou exportní kancelář.
Coworking - soudobá teorie a praxe na příkladu konkrétních center a jejich uživatelů
Mašínová, Johana ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Cílem teoretické části práce je poskytnout rozsáhlejší pohled na zvolenou problematiku, jenž bude převzat především ze zahraniční literatury. Mezi jinými jsou nastíněny teorie dvou amerických sociologů, jejichž myšlenky jsou určitým předobrazem studovaného jevu a měly by tak sloužit jako počáteční úvod do celé problematiky. Následuje definice a stručná historie, stejně jako hledisko managementu, který fenomén coworkingu přirovnává ke klastrům, definovaným Michaelem Porterem. Účelem praktické části je nastínit fungování coworkingu v praxi, a to jak z pohledu řídících pracovníků (nebo vlastníků) coworkingových center, tak jejich uživatelů. Toho je docíleno metodou kvalitativního i kvantitativního výzkumu, konkrétně byla použita mnohopřípadová studie a dotazníkové šetření. Veškeré dílčí závěry jsou sepsány pod jednotlivými kapitolami. Závěr práce shrnuje nejdůležitější poznatky a výsledky provedeného výzkumu, stejně jako potvrzuje hypotézu stanovenou touto diplomovou prací.
Obraz viděný dotykem.
Kořenková, Silvie ; STECKER, Martin (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Magisterská diplomová práce zastupuje téma "Obraz viděný dotykem." s podnázvem "Umění pro nevidomé se zaměřením na fotografii." Definuji umění pro nevidomé a jeho historii se zaměřením převážně na současné působení v umění a jeho vnímání. Mým zájmem je převod umění pro nevidomé a jejo úskalí. Zabývám se otázkou převodu fotografie pro nevidomé a jejích technických parametrů. Zaměřuji se na tvorbu autorů, a jaký mají přínos pro nevidomé umění. Kladu si za cíl zjistit, zda jako fotografka mohu uspět s fotografií pro nevidomé. Je fotografie, která není viděna zrakem ale hmatem, stále fotografie - tedy obrazové médium?
Advertising design: Case Study
Jancík, Róbert ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Cílem této diplomové práce je pomocí případové studie popsat a následně zrealizovat audiovizuální reklamní spot pro konkrétního zadavatele. Reklamní spot by měl být vytvořen efektivně se zaměřením na náklady, tak aby v co největší míře zasáhl cílovou skupinu a přinutil ji k nákupu propagovaného produktu. Na začátku práce jsou v teoretické části uvedeny základní teoretické poznatky z oblasti marketingu, historie reklamy, legislativy regulující reklamní tvorbu a dále je reklama charakterizována jako součást kreativního průmyslu. Na tento teoretický základ navazuje praktická část ve které jsou navrženy tři varianty pro tvorbu audiovizuálního spotu a následně je pomocí metod manažerského rozhodování vybrána nejvhodnější varianta. V závěru práce jsme vytvořili samotný reklamní spot na základny definovaného postupu a vybrané varianty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.