Název: Nezisková organizace Maranatha a její marketing
Překlad názvu: Maranatha: the non-profit organization and marketing
Autoři: Thomas, Anna ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: křesťanský spolek; marketingová komunikace; marketingový mix; nezisková organizace; Christian organization; Marketing Communications; Marketing mix; Non-profit organization

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51701

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206747


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet