Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Psychologické aspekty tvorby pracovního prostředí
Dvořáková, Alena ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá spokojeností administrativních pracovníků podniku HOCHTIEF CZ a.s. s úrovní jednotlivých parametrů jejich pracovního prostředí. Zkoumá se spokojenost zejména s prostorovými, fyzickými, organizačními, hygienickými, estetickými, bezpečnostními a sociálně-psychologickými faktory. Podle provedeného dotazníkového šetření jsou zaměstnanci s pracovním prostředím celkově "spíše spokojeni", nepatrně spokojenější jsou s faktory nemateriální povahy.
Stress management - Řízení stresu při kritických událostech (CISM) v letových provozních službách
Junková, Lenka ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Bendová, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá aplikací programu CISM při řízení streu v provozních letových službách.
Koučování v podnikové praxi
Burgetová, Marika ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Bittnerová, Marika (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou koučování v podnikové praxi. Zajímavost tématu tvoří samotná aplikace relativně nového stylu řízení lidí do firemního prostředí. Coaching je velmi známý ze sportovní oblasti, kde se trenéři snaží ze svých svěřenců získat maximální výkony. V podnicích se koučování musí přizpůsobit tamním podmínkám, ale podstata zůstává stejná. Provedený výzkum potvrdil, že současné vedení společnosti zná pojem koučování a částečně tuto metodu k řízení spolupracovníků využívá. Je zde ale stále značný prostor pro zdokonalování a prohlubování nejen znalostí, ale i praktických zkušeností. Koučovaní mají zájem o rozšíření znalostí v oblasti koučování, ale je třeba, aby tuto myšlenku prosazovali v první řadě manažeři.
Výzkum účastníků trhu pro společnost Roman Báša-Mapei
Bášová, Kateřina ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Práce je zaměřena na rozbor spokojenosti zákazníků a zhodnocení konkurenčního postavení stavební společnosti v oblasti péče o zákazníka. Cílem práce je vytipování slabých míst v oblasti péče o zákazníka, navržení možných způsobů, řešení, dále identifikace hlavních konkurentů společnosti a porovnání kvality komunikace a zákaznické péče jednotlivých firem.
Problematika vnitřní komunikace firmy
Matějovský, Jan ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Kočí, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá problematikou komunikace ve firemním prostředí, zejména se zaměřením na informační a komunikační technologie. K analýze využívá přístupu známého jako teorie omezení. Pomocí nástrojů, které poskytuje teorie omezení odhaluje slabá místa ve firemních komunikačních kanálech a navrhuje způsoby řešení.
Analýza pracovní spokojenosti ve společnosti RUBENA a.s. se zaměřením na motivaci pracovníků
Klimešová, Kateřina ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Hubičková, Eva (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou pracovní spokojenosti a motivací pracovníků. Obsahem práce je analýza pracovní spokojenosti a motivace pracovníků ve společnosti RUBENA a.s., dále také srovnání s předcházejícími výzkumy. Na závěr jsou uvedeny některé návrhy a doporučení ke zlepšení současné úrovně pracovní spokojenosti.
Analýza spokojenosti zaměstnanců v mezinárodní společnosti
Kešner, Martin ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Hamza, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zaměstnanců. Hlavním cílem této práce je provést analýzu spokojenosti zaměstnanců v konkrétní mezinárodní společnosti a odhalit potenciální zdroje nespokojenosti. Návazným cílem je navrhnout možná opatření, která by mohla tyto nedostatky odstranit a zvýšit pracovní spokojenost zaměstnanců. Teoretické východisko této práce obsahuje vymezení pojmu pracovní spokojenost a dále se zaměřuje především na jednotlivé teorie pracovní spokojenosti a motivace. V této části jsou taktéž popsány konkrétní faktory, které mají vliv na pracovní spokojenost. V další části této práce byl popsán metodický postup, který byl použit k rozboru pracovní spokojenosti. Popsána byla metoda získání dat i postup jejich zpracování. V praktické části byla učiněna charakteristika respondentů a zkoumané instituce. Následuje analýza výsledků šetření a návrh možných opatření.
Analýza pracovní spokojenosti zaměstnanců společnosti VAHO s.r.o.
Knappeová, Lucie ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Diplomová práce je koncipována jako sociálně-psychologický výzkum pracovní spokojenosti zaměstnanců společnosti VAHO s.r.o. Zabývá se nejprve teoretickou analýzou tématu ? motivací, pracovní motivací, pracovní spokojeností a vybranými faktory pracovní spokojenosti. Následuje analytická část zaměřená na pracovní spokojenost zaměstnanců společnosti VAHO s.r.o. Nástrojem šetření pracovní spokojenosti zaměstnanců této společnosti je sociálně-psychologický výzkum, základní zvolenou technikou výzkumu je dotazníkové šetření a individuální osobní rozhovory se zaměstnanci společnosti. Na základě výsledků výzkumu byla zformulována určitá doporučení pro vedení společnosti, která by měla vést ke zvýšení pracovní spokojenosti zaměstnanců.
Analýza pracovní spokojenosti zaměstnanců v ISS Optimal s.r.o.
Haramija, David ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu pracovní spokojenosti zaměstnanců konkrétní společnosti, jejíž výzkum je ve firmě proveden zejména dotazníkovým šetřením. Na základě výsledků šetření jsou navržena opatření na zlepšení stávajících nevyhovujících faktorů, které ve firmě narušují celkovou pracovní spokojenost. Úvod práce je věnován teoretické části, v níž jsou vysvětleny základní pojmy týkající se pracovní spokojenosti. Další část obsahuje stručnou charakteristiku podniku, v němž byl výzkum proveden. Předposlední,nejobsáhlejší částí je část analytická, obsahující vyhodnocení a interpretaci jednotlivých otázek dotazníkového šetření a na jeho základě ověření pravdivosti hypotéz stanovených v části teoretické. Poslední část je věnována návrhům na zlepšení současné situace.
Systém hodnocení pracovníků ve společnosti Glaverbel Czech, a.s.
Šedivcová, Jitka ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Francová, Tereza (oponent)
Práce se zabývá systémem hodnocení pracovníků ve společnosti Glaverbel Czech, a.s. v kontextu celkové personální práce v podniku. Sleduje, zda má systém všechny náležitosti a zda navazuje na ostatní personální činnosti. Zjišťuje, jak systém vnímají pracovníci společnosti a zda má pro ně motivační charakter. Na závěr jsou uvedena doporučení na zefektivnění systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.