Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 129 záznamů.  začátekpředchozí100 - 109dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing ve vyhledávačích
Korbel, Vladimír ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pecl, Roman (oponent)
Cílem práce je přinést ucelený pohled na problematiku marketingu ve vyhledávačích v kontextu internetového marketingu a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá třemi základními tématy. Optimalizace pro vyhledávače, internetová reklama a služby Google na podporu internetového marketingu. Praktická část je analýza přístupnosti, SEO analýza a marketingová analýza webových stránek jazykové školy Tandem. Cílem praktické části je analyzovat současný stav a navrhnout řešení, jak přivést více návštěvníků na web jazykové školy Tandem jak z placených, tak neplacených kanálů. Přínosem práce je kritické zhodnocení současného stavu webové prezentace jazykové školy Tandem a návrh ke zlepšení, aplikace teoretických poznatků z první části práce na praktickou situaci webu jazykové školy Tandem.
Základy výpočetní techniky pro 1. stupeň ZŠ
Hutárková, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření učebnice Základy informatiky a výpočetní techniky pro žáky 2. až 3. třídy. V teoretické části se práce věnuje charakteristice žáků ve věku mezi 8. až 11. rokem, historií počítačů a předmětu informatika a výpočetní technika (IVT), stejně tak i analýze v současnosti, počítače ve školství, IVT na základních školách, co je to Rámcový vzdělávací program (RVP) a Školní vzdělávací program (ŠVP) a další. Dále je zde metodická příručka a návod pro začínající autory učebnic. Neméně důležitou částí je praktická část. Ta se zabývá vytvořením učebnice, kde jsou rozebrány? jednotlivé kapitoly (Pojďme se seznámit, Hardware, Software), dále například vyzdvihnutí nápadu jako takového při tvorbě učebnice. Celé to končí testováním? nebo-li analýzou učebnice. Součástí práce je zmiňovaná a nově vytvořená učebnice. V příloze je uveden pro lepší orientaci slovník použitých pojmů především z oblasti didaktiky.
Srovnávací studie www stránek obcí ČR
Silovský, Michal ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Cílem této práce je srovnat webové stránky vybraných obcí ČR, zhodnotit je, zjistit nejčastější chyby, které se zde vyskytují a navrhnout možná zlepšení. Hodnoceny budou webové stránky následujících obcí : Spálené Poříčí, Týnec nad Labem, Jevíčko, Němčice nad Hanou a Klobouky u Brna. KLÍČOVÁ
Organizace útvaru IT - analýza a návrh nového řešení (v konkrétní firmě)
Hubáček, Josef ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Walter, Vlastimil (oponent)
Cílem této práce je teoretický rozbor organizace struktury útvaru IT a jeho organizačního zařazení a fungování s následným ověřením teoretických rámců v praxi na konkrétní firmě. První část práce se zabývá teoretickou tematikou zařazení útvaru IT ve firmě, návaznostmi na další oddělení a způsobem jeho fungování (organizace, komunikace apod.). Druhá část práce je věnována seznámení s konkrétní firmou a praktickému ověření vytvořeného teoretického rámce na reálně existující firmě. Dílčími cíli práce je: kritické zhodnocení analýzy útvaru IT s návrhem nového řešení (zlepšení); analýza komunikace v útvaru IT a komunikace útvaru IT s ostatními útvary ve firmě, resp. s firemním okolím; a pracovní náplň útvaru IT - její organizace, plánování a flexibilita, apod. Přínos práce spočívá: v praktickém zjištění fungování IT útvaru v reálné firmě a ověření využití teoretických koncepčních rámců v praxi; v rozšíření teoretického rámce o nově vznikající a zaváděné role v oblasti organizování útvaru IT. Jedná se o ?aktualizaci? původních zavedených rámců o nové údaje; a v návrhu (doporučení) problémů zjištěných v praktické analýze.
Firemní komunikace a PR na internetu
Kyselová, Petra ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá definicí firemní komunikace a public relations a dále možností jejich využití v prostředí Internetu. Práce poskytuje komplexní pohled, jak pro manažery věnující se této problematice, tak i pro relativně nezávislou veřejnost. Větší část práce se věnuje problematice public relations a koncepci firemních internetových stránek. Přínosem tohoto dokumentu je komplexní pohled na problematiku firemní komunikace a PR, které nejsou záležitostí jen samotné organizace, ale i jiných zájmových skupin mezi které patří i široká veřejnost. Práce se věnuje vlivu internetu na jednotlivé oblasti managementu, které jsou v souvislosti s PR rozlišovány. Dále uvádí možnosti činností PR, ke kterým je internetu možno využít. Praktická část zkoumá internetovou prezentaci společnosti Telefónica O2 Czech Republic a možnosti její komunikace s jednotlivými zájmovými skupinami.
Srovnávací studie webových stránek prodejců výpočetní techniky v ČR
Růžek, Pavel ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza současných trendů při tvorbě webových stránek prodejců výpočetní techniky, vyhodnocení jejich aplikace na skutečných webových stránkách a jejich vzájemné srovnání, posouzení funkcionality.Práce srovnává webové stránky, hodnotí je, uvádí nedostatky a možná zlepšení. Za účelem porovnání stránek byla stanovena hodnotící kriteria zaměřená především na přístupnost, funkcionalitu, viditelnost a design.
Manažerské dovednosti v procesu jednání a vyjednávání
Píša, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Fabian, Jiří (oponent)
Obsahem této práce je popis manažerských dovedností v procesu jednání a vyjednávání a jejich důsledky na rozvoj firmy. Hlavní zaměření je orientované na důležitost komunikace a komunikačních technik během všech procesů uvnitř i vně firmy. Následně jsou popsány funkce, které manažer ve firmě vykonává a jejich rozdělení dle různých aplikovaných modelů. Práce je strukturována do dvou celků, teoretické a praktické části. Teoretické poznatky získané studiem odborné literatury jsou uvedeny v první části. Pro druhou, praktickou, část byly vybrány dvě firmy, které se od sebe významně odlišují. Na základě pozorování jsou popsány metody a činnosti, které manažeři v daných firmách vykonávají. V závěru jsou uvedeny rozdíly a příčiny těchto rozdílů ve stylech řízení mezi firmami navzájem i mezi realitou a teorií obsaženou v odborné litaratuře.
Help Desk Management
Blížil, David ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Lyčka, Aleš (oponent)
Smyslem této bakalářské práce je popsat způsoby poskytování služeb Help Desku a navrhnout konkrétní zlepšení pro zvolenou firmu. V práci je čerpáno z pracovních zkušeností autora ve společnosti CSC. V práci se autor snaží poukázat na vhodné i nevhodné postupy. Závěr práce je zaměřen na doporučení, kterými by se vybraná firma měla řídit, pokud chce zlepšit své výsledky. Po přečtení této práce získá zájemce o problematiku Help Desků schopnost orientace v tomto oboru.
Srovnávací studie www stránek českých vysokých škol
Trpák, Aleš ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza a porovnání celkové úrovně webových prezentací vybraných vysokých škol v České republice. V této analýze se porovnává na základě 15 kritérií následujících šest českých vysokých škol: Karlova univerzita v Praze, Masarykova univerzita v Brně, ČVUT Praha, Vysoké učení technické Brno, Západočeská univerzita v Plzni a Vysoká škola ekonomická v Praze
Optimalizace tiskového prostředí (na příkladu v konkrétní firmě)
Včela, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je rozebrat problematiku procesu optimalizace tiskového prostředí. Problematika je řešena jak obecně, tak i na příkladu ve společnosti Sklo Bohemia, a.s. Světlá nad Sázavou. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je dále rozdělena na několik kapitol, ve kterých jde o snahu analyzovat a popsat hlavní přínosy optimalizace tiskového prostředí, kterými jsou snížení nákladů na provoz tiskového prostředí a zabezpečení přístupu k vytištěným dokumentům. V prvních kapitolách se práce věnuje optimalizaci tiskového prostředí z hlediska správy tisku, účtování tisku i jeho zabezpečení. Práce rozebírá možnosti tiskových řešení a vlastní kroky procesu optimalizace tiskového prostředí. Další část popisuje specializovaný tiskový software a společnosti, které ho vyvinuly. V závěru teoretické části jsou zmíněny společnosti, jenž se věnují řešením optimalizace. Praktická část hodnotí a popisuje řešení optimalizace tiskového prostředí ve společnosti Sklo Bohemia, a.s. Na základě konzultací a seznámením se se situací ve společnosti při procesu optimalizace jsou popsány a analyzovány hlavní přínosy optimalizace. Využívány a analyzovány jsou výstupní data před a po provedené optimalizaci. Jsou zhodnoceny pozitivní a negativní dopady procesu optimalizací. Informace v teoretické části jsou čerpány převážně z elektronických zdrojů a odborných článků, praktická část je pak výsledkem osobní účasti na procesu optimalizace a konzultací se zaměstnanci společnosti Sklo Bohemia, a.s. Práce mapuje danou problematiku a slouží k zorientování se v oblasti optimalizace tiskového prostředí. Jelikož je snaha o zefektivnění tiskových procesů a snížení nákladů jedním z nejaktuálnějších úkolů IT manažerů snad ve všech firmách, bez rozdílu velikosti a oblasti působení, je přínosem této práce již zmíněné zmapování daného tématu a poskytnutí obecného přehledu o procesu optimalizace tiskové prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 129 záznamů.   začátekpředchozí100 - 109dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Střížová, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.