Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 149 záznamů.  začátekpředchozí140 - 149  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Regionální kultura Táborska, její projevy a jejich místo v cestovním ruchu
Doubková, Veronika ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá regionální kulturou a jejím propojením s cestovním ruchem ve městě Tábor a jeho okolí. Jejím cílem je zhodnotit využívání kulturního potenciálu regionu prostřednictvím turistických produktů. Táborským kulturním potenciálem je husitská tradice, která se v současnosti promítá především do dvou nadregionálně významných turistických produktů. Jimi jsou historický festival Táborská setkání a Husitské dny, které jsou v práci charakterizovány.
Animace hudby se zaměřením na marketing a PR hudebnich festivalů
Motlová, Monika ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Obsahem bakalářské práce je animace hudby a analýza jejího konkrétního nástroje, kterým je marketing a PR. Z hudebního umění se práce zaměřuje na hudební festivaly vážné hudby. V praktické části jsou zkoumány jednotlivé části marketingu jako SWOT analýza, marketingový mix u dvou hudebních festivalů konajících se v České republice. Jedná se o Mezinárodní operní festival Smetanova Litomyšl a Mezinárodní festival duchovního umění Svatováclavské slavnosti. V závěru práce je zhodnocena úloha animace a porovnán marketing obou festivalů.
Využití kulturního kapitálu v cestovním ruchu - Střední Čechy, Polabí
Hubertová, Kateřina ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Senohrábek, Jiří (oponent)
Tématem bakalářské práce je využití kulturního kapitálu regionu, především pak kulturních památek, pro rozvoj cestovního ruchu. Bakalářská práce se zabývá problematikou kulturního cestovního ruchu, který je dnes jednou z nejvýznamnějších a nejrychleji se rozvíjejících forem cestovního ruchu. Dále se věnuje i řízení cestovního ruchu v regionech, možnostem využití marketingu destinace cestovního ruchu pro zvýšení atraktivity a návštěvnosti oblasti i roli organizace cestovního ruchu. Konkrétně je pak práce zaměřena na turistickou oblast Polabí. Jedná se o region velmi bohatý na kulturní památky, který ale v současné době není vnímán jako turisticky příliš atraktivní. Po stručné charakteristice regionu a popisu jeho kulturních atraktivit se práce zabývá využitím tohoto potenciálu pro cestovní ruch. Konkrétně pak analyzuje návštěvnost regionu, jeho turistickou infrastrukturu a fungování organizace cestovního ruchu Zlatý pruh Polabí o.p.s.
Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest
Jamníková, Lucie ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest" se zabývá problematikou médií a mediální komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako komunikace a média a stručně se věnuje jejich vývoji. Zejména se však práce soustředí na propagaci jako jednu z forem mediální komunikace. Hlavní zásady úspěšné propagace a její nástroje jsou poté aplikovány na část praktickou, která se zaměřuje na analýzu konkrétní mediální kampaně festivalu Sázavafest, a to chronologicky od přípravné fáze až po její vyhodnocení. Práce neopomíná vymezit hlavní cílové skupiny festivalu a cíle kampaně obecně. V závěru práce jsou zformulovány vlastní návrhy na zefektivnění celé mediální kampaně.
Divadelní festivaly v ČR - Letní shakespearovské slavnosti
Müllerová, Barbora ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na jeden z nejvýznamnějších divadelních festivalů svého druhu na území České republiky -- Letní shakespearovské slavnosti. Největší důraz je kladen na lokalitu Prahy, hlavní scénu festivalu v prostorách Nejvyššího purkrabství Pražského hradu a celkový význam festivalu pro hlavní město. Začátek je věnován historii Letních shakespearovských slavností z pohledu vzniku i vývoje programu. Mnoho prostoru získal marketing, který je nezbytný při pořádání jakékoli kulturní akce. Dozvíme se zde o divadelním festivalu jako specifickém produktu a jak takovému produktu udělat reklamu. Důležitým bodem je návštěvnost festivalu a názory diváků. Další kapitola je věnována financování Letních shakespearovských slavností a možnostem získání finanční i mediální podpory. Práce ukazuje i přípravy a průběh festivalu v praxi. Specifikem tohoto projektu je propojení divadelních představení a kulturní památky, proto se další část bakalářské práce zmiňuje o dějišti a záležitostech s ním souvisejících. Závěrečné části jsou zaměřeny na dramaturgický plán Letních shakespearovských slavností v nadcházejících letech a porovnání významu festivalu nejen v měřítku České republiky.
Revitalizace kulturních památek v Dolních Počernicích s využitím financí ze strukturálních fondů EU
Holáňová, Andrea ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Patočka, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poukázat na možnosti a způsoby obnovy kulturních památek, které již ztratily své původní využití, a začlenit je tak do života současné společnosti. V teoretické části je popsána primární potřeba péče o památkový fond, nacházející se na našem území, a jednotlivé koncepce, podle kterých by měla být tato péče soustavně zajišťována. Jelikož je celkově v oblasti kultury a péče o památky hlavní překážkou nedostatek finančních prostředků, zabývám se v tomto textu také možností využití strukturálních fondů Evropské unie, které usnadňují a pomáhají mnoha subjektům tuto péči zajišťovat. Čerpání finančních prostředků z evropských fondů představuje jedinečnou možnost, nejen pro jednotlivé obce a města, realizovat takové projekty, které by bez nich vznikaly velice obtížně, ne-li vůbec. Jako praktickou ukázku jsem si vybrala městskou část Praha -- Dolní Počernice, které se daří již několik let tyto finanční prostředky úspěšně využívat a realizovat tak své projekty zaměřené především na záchranu památkových objektů. Každý realizovaný či plánovaný projekt je ukázkou využití kuturních památek tak, aby přispívaly nejen k obohacení kulturního a společenského života místních obyvatel, ale pomáhaly i ke zvýšení konkurenceschopnosti a atraktivity dané lokality. Projekty, popsanými v této práci, však celková revitalizace této obce zdaleka nekončí, ale jsou jen dalším krokem pro její budoucí rozvoj i celého okolí.
Transformace pražské divadelní sítě
Lišková, Kristýna ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tématem bakalářské práce je transformace pražské divadelní sítě. Popisuje historii a vývoj pražské divadelní sítě a analyzuje současný stav pražských divadel, která byla zřizována Magistrátem hl. m. Prahy a prošla první vlnou transformace na jinou právní formu v roce 2002. Dále se zabývá financováním divadel a grantovým systémem hl. m. Prahy a srovnává tento systém se zkušenostmi z Německa a jeho hlavního města. Poslední část navrhuje možná řešení transformace na různé právní formy.
Zpravodajská televize Z1: Změny v koncepci za účelem zefektivnění provozu
Doušová, Aneta ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce popisuje restrukturalizaci nové digitální televize Z1, která začala vysílat v roce 2008. Z1 postihly problémy, které si vyžádaly razantní kroky v rámci sanace, už v prvních měsících působení na českém mediálním trhu. První část práce se věnuje přehledu a srovnání zpravodajských televizí v České republice. Dále jsou zmíněny také příčiny a způsoby řešení krize. Druhá část demonstruje realizaci restrukturalizace za účelem zefektivnění provozu na soukromé zpravodajské televizi Z1, která fázi krize prozatím díky sanaci úspěšně překonala.
Strategie podnikání prodejní galerie v Praze a specifika jejího provozu
Prokůpek, Marek ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice podnikání soukromých prodejních galerií. Teoretická část práce se zabývá výběrem vhodné právní formy pro podnikání soukromých prodejních galerií, sestavením podnikatelského plánu, finančním plánem a finančním zajištěním podniku. Dále jsou v teoretické části zmíněny specifika podnikání soukromých prodejních galerií a nové trendy na trhu umění. Aspekty popsané v teoretické části jsou v praktické části aplikovány na příkladu založení konkrétní soukromé prodejní galerie v Praze.
The analysis of marketing specificity in art gallery
Lednická, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Posledních 30 let se ve světě umění výrazně projevuje potřeba využití poznatků a schopností z ekonomické sféry. Diplomová práce si vzala za cíl přiblížit čitateli proces aplikace marketingových nástrojů na oblast galerijní praxe. Ve svých třech částech se věnuje vývoji muzeologie a charakteristice kulturní sféry v České republice, vývoji Art marketingu a základnému rozdílu v chápaní produktu a zákazníka v oblasti Arts, a v analytické části poukazuje na různé specifické aplikace marketingových nástrojů v pěti pražských galeriích. Cílem práce bylo taktéž přiblížit stav pražské galerijní scény, která by byla po přepracování některých základních prvku konkurenceschopná mnohým galeriím ve významných evropských městech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 149 záznamů.   začátekpředchozí140 - 149  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.