Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy
Trnková, Tereza
Trnková T., Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci vybrané maloobchodní firmy specializující se na prodej porcelánu, českého skla a šperků. Hlavním cílem práce je navrhnout nové, nebo zvýšit efektivnost stávajících nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě spolu s návštěvností maloobchodní jednotky. V teoretické části je provedena literární rešerše zaměřená na komunikační mix a maloobchod. Analytická část představuje firmu, analyzuje její stávající marketingovou komunikaci a identifikuje cílové segmenty. Na základě dotazníkového šetření jsou navržena opatření pro zlepšení marketingové komunikace. Mezi stěžejní doporučení patří zvýšení aktivity na sociálních sítích, vylepšení produktových fotografií, přidání anglického jazyka na webové stránky a intenzivnější propagace slevových akcí.
Podpora samostatného bydlení jako forma terénní sociální služby
Trnková, Tereza ; Krahulcová, Beáta (vedoucí práce) ; Kaňák, Jan (oponent)
Tato diplomová práce byla věnována tématu: Podpora samostatného bydlení jako forma terénní sociální práce. Zaměřila jsem se na typologii zdravotního postižení, Společnost DUHA z.ú. a na druhy dávek pro osoby se zdravotním postižením. Také jsem se zabývala rozdílem mezi službou podpora samostatného bydlení a chráněným bydlením a sociálními službami pro osoby se zdravotním postižením. Hlavním cílem mé diplomové práce bylo zjistit, jak jsou především klienti spokojeni se službou podpora samostatného bydlení a v čem jim služba nejvíce pomáhá. Dalším cílem bylo zjistit, jak jsou rodinní příslušníci klientů, kteří využívají službu podpora samostatného bydlení s touto sociální službou spokojeni. Ke zjištění hlavního cíle práce jsem použila techniku řízeného strukturovaného rozhovoru, který obsahoval 8. otázek. Práce je rozdělena na 7. kapitol. Za nejdůležitější považuji kapitolu sedm, ve které uvádím výsledky šetření. Je patrné, že jsou klienti, kteří využívají službu Podpora samostatného bydlení Společnosti DUHA, z.ú a jejich rodinní příslušnici se službou spokojeni.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.