Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Image a vnímání značky Hollandia
Lelková, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma "Image a vnímání značky Hollandia" se zabývá tím, jak spotřebitelé vnímají jogurty této značky. Cílem práce bylo zjistit, jakou image Hollandia má a navrhnout doporučení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána značka, image značky a marketingový výzkum trhu. V praktické části je představena společnost Hollandia, včetně SWOT analýzy a analýzy konkurence. Následuje dotazníkové šetření, které mělo zjistit, jak je značka Hollandia vnímána u koncových spotřebitelů v České republice. Na základě výsledků z výzkumu byly navrhnuty doporučení pro zlepšení její image.
Hodnocení a odměňování zaměstnanců v organizaci
Lelková, Martina ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce "Hodnocení a odměňování zaměstnanců v organizaci" se zabývá systémem hodnocení a odměňování v určitém podniku. Pro popsání reálného systému byla vybrána společnost xyz. Úkolem práce bylo zjistit slabá místa systému a navrhnout postupy jeho vylepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy a definice systému hodnocení a odměňování. V praktické části je nejdříve představena společnost xyz. Dále je podrobně popsán systém hodnocení a odměňování zaměstnanců, který společnost využívá. Následuje dotazníkové šetření, které mělo za úkol zjistit především spokojenost zaměstnanců se zavedeným systémem a jeho vyhodnocení. Na základě odpovědí zaměstnanců a podle poznatků z teoretické části, byly vypracovány návrhy změn pro větší efektivitu a spokojenost zaměstnanců ve společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.