Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Raspberry Pi - modelové úlohy
Klobušický, Martin ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo zhrnutie aktuálnych riešení a projektov ktoré používajú Raspberry Pi a implementácia úloh ktoré by mohli byť riešené na Raspberry Pi. Úlohy by mali byť určené pre edukatívne a demonštračné účely. Prvou úlohou je framework pre spracovanie zvukových dát. Druhou úlohou je Informačný systém ktorý získava a zobrazuje dáta zo senzoru na meranie teploty a vlhkosti. 
Webový renderer light field dat
Hlávka, Matěj ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá generováním light fieldů z 3D scén. Cílem je navrhnout a implementovat webovou aplikaci, která dokáže vygenerovat light field ve formě diskrétní množiny obrázků z uživatelem poskytnuté 3D scény. Práce zahrnuje zpracování souborů poskytnutých uživatelem, vykreslení scény, manipulaci s kamerou a osvětlením a generování light fieldu podle zadaných parametrů.
Eye Tracking Based Gaming Combat System
Kučera, Ján ; Kapinus, Michal (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Aim of this thesis is to create a 3D fighting game in which, a player is able to aim via their eye gaze. Eyes are tracked using special glasses Pupil Core, that track players eye gaze using infrared camera. The game itself is implemented in a game engine Unity and communication between game and glasses is implemented via local server. The result is a 3D fighting game with an aiming mechanic using eye gaze.
Knihovna pro detekci kolizí
Chlubna, Tomáš ; Španěl, Michal (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce řeší problém detekce kolizí netriviálních polygonálních modelů v trojrozměrném prostoru. Obecně existují postupy, jak tyto kolize matematicky vyjádřit a vypočítat. Pro použití v oblasti informačních technologií jsou však takové metody často nepoužitelné z hlediska výkonu a paměťové náročnosti. Také oproti reálnému světu je třeba pracovat s diskrétním časem, což vede k nutnosti implementace algoritmů, schopných nejen kolize detekovat v daném časovém okamžiku, ale také je předvídat podle dostupných informací o pohybu objektů ve scéně. Návrh řešení vychází zejména z technik používaných v odvětví herního vývoje a fyzikálních simulací. V práci jsou tedy zahrnuty i mechanismy pro optimalizaci, reprezentaci scény a její vykreslování s využitím grafické karty.  
Mobilní aplikace "Pejsek záchranář" - Náhlá zástava oběhu
Dudová, Nikol ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem mobilní vzdělávací aplikace pro děti od 8 do 11 let. Cílem hry je naučit děti poskytnout první pomoc při náhlé zástavě oběhu u~dospělého člověka. Cílem práce je položit teoretické základy pro vývoj mobilních her a teorii první pomoc. Následně jsou vybrané technologie použity prakticky při návrhu a vývoji hry.
Trénování inteligentních agentů v enginu Unity
Vaculík, Jan ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout aplikace, které demonstrují sílu strojového učení pro tvorbu umělé inteligence ve videohrách. K řešení této problematiky je použita sada nástrojů ML-Agents, která umožňuje tvorbu inteligentních agentů v enginu Unity. Jednotlivé demonstrační aplikace jsou zaměřeny na různé scénáře využití této sady. Pro trénování je použito zpětnovazební a imitační učení.
Inovativní herní demo v Unity
Schneider, Michael ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření inovativního herního dema v herním enginu Unity. V práci lze najít popis nejdůležitějších systémů tohoto enginu. Zároveň je zde popsán vývoj návrhu inovativní mechaniky. Ten je realizován v podobě dema, jehož implementace je zde také rozebrána. Součástí dema je editor, který dovoluje vytvořit další úrovně. Inovativní koncept spočívá ve využití přeměn energie k úspěšnému vyřešení úrovní.
Herní demo v Unity
Kocián, Kryštof ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hry s procedurálně generovanými prvky v Unity. V práci lze najít shrnutí informací o videohrách, některé metody procedurální generace a popis procesu návrhu a implementace hry samotné.
Blender add-on pro vizualizaci dat
Doležal, Zdeněk ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
S rostoucím zájmem o vizualizační techniky se nabízí možnost rozšíření již existujícího software pro 3D počítačovou grafiku o tvorbu vizualizací. Práce se zabývá vizualizací dat obecně, výběrem vhodných vizualizací, návrhem, vytvořením a zveřejněním add-onu pro vizualizaci dat do open-source programu Blender. Blender je díky této práci rozšířen pomocí Python API o rozhraní pro načtení dat a generování běžné používaných grafů. Publikovaná implementace byla zhodnocena uživatelským průzkumem a je dostupná open-source.
Simulace křehkých těles
Chlubna, Tomáš ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Křehká tělesa se od pevných liší možností roztříštění na menší částečky v souladu se zákony fyziky. Simulace křehkých těles tedy využívá principů obecné simulace pevných těles a vyžaduje vyřešení dalších problémů spojených s rozkladem objektů na částečky a zapojení těchto fragmentů původního objektu do simulace. Popis a zhodnocení možných řešení tohoto problému a návrh s referenční implementací takové simulace jsou cíle této práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.