Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,153 záznamů.  začátekpředchozí1143 - 1152další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Combitrading, s. r. o.
Buchtová, Kateřina ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce charakterizuje jednotlivé prvky marketingového mixu, a to analýzu produktu, analýzu distribuce, analýzu komunikačního mixu a analýzu ceny. Práce dále obsahuje i zhodnocení současného stavu prostřednictvím SWOT analýzy podniku a náměty na opatření ke zlepšení situace.
Oceňování aktiv ve společnosti Soning Praha - Centrum akustických služeb, a. s., analýza vlivu oceňovacích metod na vypovídací schopnost údajů v účetních výkazech
Michálek, Petr Bc. ; Zmrhalová, Alena (vedoucí práce) ; Soldánová, Ivana (oponent)
Obsahem práce je řešení problematiky oceňování v konkrétním podniku a to na základě teoretických poznatků uvedených v teoretické části. Jedná se především o obecné možnosti oceňování aktiv, oceňování při běžném účtování, oceňování v účetní závěrce. Část je věnována problematice oceňování zásob vlastní výroby, porovnání oceňovacích metod na vypovídací schopnost údajů v účetních výkazech.
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Akuna
Kubíčková, Magda ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Práce obsahuje charakteristiku vybraného podniku a následnou analýzu nástrojů marketingového mixu - produktu, distribuce, ceny a komunikace. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Zajištění pojišťoven: účetnictví a specifika
Suchánková, Jitka ; Kovaříková, Jiřina (vedoucí práce) ; Tesařová, Monika (oponent)
Problematika zajištění pojišťoven a účtování o zajištění, jak po stránce teoretické, tak na řadě praktických příkladů. Klasifikace zajištění podle forem a jednotlivých typů. Zajistný program a cena zajištění, účtování poplatků v zajištění. Účetnictví pojišťoven, odlišnosti od jiných podnikatelských subjektů, mezinárodní harmonizace účetnictví, účetní metody v zajištění, účtovaní o zajištění z pohledu pojišťovny a zajišťovny.
Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti
Baťková, Vendula Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Nesnídalová, Jitka (oponent)
Teoreticko-metodologická část: obecné pojetí marketingu, popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Aplikační část: charakteristika farmaceutického trhu, popis farmaceutické společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Závěr: zhodnocení marketingu ve vybrané společnosti a následná doporučení pro management.
Alokácia kúpnej ceny do jednotlivých účtovných položiek so zameraním na aktíva výskumu a vývoja
Olejárová, Zuzana ; Mařík, Miloš (vedoucí práce) ; Jurečka, Jan (oponent)
Diplomová práca analyzuje a hodnotí postup alokácie kúpnej ceny získavanej spoločnosti. Zameriava sa na oblasť alokácie kúpnej ceny na aktíva výskumu a vývoja a kriticky hodnotí postup, ktorý sa v praxi na ich ocenenie používa. Jedným z najhlavnejších prínosov tejto práce je použitie relevantných zistení na ocenenie nehmotných aktív určených na výskum a vývoj konkrétnej spoločnosti. Práca analyzuje metódu zvýšených výnosov za niekoľko období.
Výzkum spotřebitelkého vnímání cen se zaměřením na cenové prahy
Procházková, Lenka ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce zkoumá vnímání cen, jejich přijatelnost pro spotřebitele, vnímanou cenu ? cenové úrovně, akceptovatelné ceny, jakou cenovou úroveň spotřebitel preferuje, cenové relace ? podmíněné komparace ceny ? odhad ceny ostatních výrobků na základě stanovené ceny jednoho produktu. Nejlepší značku u spotřebitele, podle čeho se spotřebitelé rozhodují při nákupu a rozdílnosti ve vnímání cen u jednotlivých skupin spotřebitelů.
Oceňovanie nehnuteľností
Bátorová, Ivana ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Hezina, Miloslav (oponent)
Práca sa venuje súčasnej situácii v oblasti oceňovania nehnuteľností v Českej republike. Definuje nehnuteľnosti, ich špecifiká, a vysvetľuje základné pojmy spojené s oceňovaním nehnuteľností. Popísaný je základný postup a metódy oceňovania nehnuteľností, špecifiká ocenenia na tržnom princípe a ocenenia podľa vyhlášky Ministerstva financií. Na konkrétnom prípade je predvedený postup stanovenia administratívnej ceny súboru nehnuteľností podľa vyhlášky, formou znaleckého posudku. Ďalej sú v práci rozobrané základné faktory pôsobiace na rozdiely v hodnotách nehnuteľností stanovených na tržnom princípe a podľa vyhlášky.
Dodacie parity a ich vplyv na stanovenie ceny - implikácia na Carrefour ČR
Kováčová, Veronika ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Kovařík, David (oponent)
Diplomová práca je zameraná na najnovšie vydanie dodacích parít Incoterms 2000 a ich základnú charakteristiku, tj. popisuje práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho. V prvej časti práca popisuje význam logistiky a dodacích parít v medzinárodnom obchode a obsahuje taktiež výklad dodacích parít. Nasledujúca časť je zameraná na krátke predstavenie spoločnosti Carrefour a jej importného oddelenia a analýzu vplyvu dodacích parít na stanovenie ceny v medzinárodnom obchode. Táto analýza vplyvu je predstavená na konkrétnom príklade, spoločnosti Carrefour ČR.
Oceňování nemovitosti
Ötwösová, Veronika ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Hezina, Miloslav (oponent)
Prace se zabyva problematikou ocenovani nemovitosti. V teoreticke casti jsou definovany zakladni problemy ocenovani-co je nemovitost,cleneni nemovistosti, cinnosti odhadcu a znalcu, katastr nemovistosti, rozdil mezi cenou (jeji cleneni) a hodnotou nemovitosti.Dale je uveden prehlded nekterych vypoctu. V prakticke casti je ocenen rodinny dum a nasledne porovnana zjistena cena s trznim ocenenim.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,153 záznamů.   začátekpředchozí1143 - 1152další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.