Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 356 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj měst v raném postsocialismu. Dopad liberalizace devadesátých let 20. století na plánovanou výstavbu socialistické moderny
Sedlák, Jaroslav ; Kováč, Bohumil (oponent) ; Wittmann, Maxmilian (oponent) ; Kopáčik, Gabriel (vedoucí práce)
Sídlištní čtvrtě městských struktur vybudované v období socialismu doznávají v současnosti nezbytných proměn a urbánních novotvarů. Zatímco u nás i v řadě dalších zemí bývalých sovětských satelitů je podoba sídlišť a jejich vývoj svázán regulativy, které determinují radikálnější architektonické či urbanistické změny, v oblastech bývalého Sovětského svazu je současná podoba sídlištních celků výsledkem shora neřízených architektonických i urbanistických zásahů. Byť se v mnoha případech jedná o expanzivní projevy hraničící s „lidovou tvořivostí“, lze na jejich příkladech sledovat funkční urbanistické principy „městskosti“. Ty mohou představovat potenciál pro budoucí náhled na potenciál rozvoje sídlišť i v České republice. Práce bude konkrétně tematizovat proces užívání sídlištních částí měst u nás a v ekonomicky málo výkonných státech, konkrétně v Moldávii a v Gruzii. Po rozpadu Sovětského svazu sice nový ekonomický systém rozrušil původní urbanistickou strukturu tzv. mikrorajonu, ale s rozvojem drobného individualismu soukromého sektoru se proměnila i podoba sídlištního města. Celkový ekonomický kolaps a absence prostorových regulací začala v sídlištích nabízet přístupnou variantu bydlení i místa k podnikání. Začínají se objevovat kiosky a postupně se rozrůstající partery „městského“ typu. Současně vznikají nové představěné ulice reagující na prostorové rezervy a vzdálenosti, stejně tak se objevují vertikální ulice uvnitř domů. Stavba samotná už není pouze místem pro bydlení, ale mnohé byty jsou využívány jako kanceláře i malé provozovny. Rozvíjí se služby a celková hodnota diverzity prostředí začíná rapidně narůstat. Charakteristická monotónnost sídlištních celků se začíná vytrácet a přetváří se v síť sledující pohyb a potřeby obyvatel. Na periferii tak vznikají svébytné části města.
Studie nákupní funkce v obchodní společnosti
Žižka, Marek ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou obchodní funkce podniku. Konkrétně je zaměřena nákupní funkci podniku, řízení zásob a segmentaci zákazníků. Práce obsahuje analýzu současného stavu podniku, ze kterých vychází návrhy změn pro zlepšení obchodní funkce podniku a spokojenosti zákazníků.
Podnikatelský záměr rozvoje podniku
Veselý, Ondřej ; Němec, Vojtěch (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Cílém diplomové práce je sestavení podnikatelského záměru. Konkrétně se jedná o rozšíření působnosti podniku z velkoobchodního trhu i do oblasti maloobchodu. Práce obsahuje návrh investičního projektu a na základě dynamických metod formuluje doporučení směrem k investorovi.
Návrh strategie řízení obchodu ve společnosti
Polčíková, Lucie ; Fialová, Alena (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
V mé diplomové práci se budu zabývat návrhem strategie řízení obchodu ve společnosti. V první části se budu věnovat teoretickým poznatkům souvisejícím s maloobchodem. V druhé části představím společnost. Dále jsem spolupracovala s družstvem Jednota, spotřební družstvo v Mikulově, které mi poskytlo potřebné informace, díky kterým jsem mohla analyzovat současný stav maloobchodní prodejny. Na základě současného stavu maloobchodní prodejny, jsem vytvořila návrh zlepšení.
Návrh marketingové strategie
Soudek, Lukáš ; Švec, Jiří (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. Pro tento účel byla vybrána firma SUBFORM. Práce obsahuje teoretické poznatky, analýzu firmy a analýzu trhu. Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, která by mela vést ke zlepšení postavení firmy na tomto trhu
Návrh podnikatelského záměru
Soudek, Lukáš ; Švec, Jiří (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá založením specializované maloobchodní prodejny v Brně. V práci se věnuji analýze trhu, konkurence a zákazníků, na jejichž základě jsem vytvořil marketingový a finanční plán potřebný pro tuto podnikatelskou činnost.
Vývoj trhu obchodních nemovitostí v Brně
Zouhar, Matěj ; Bílá, Kateřina (oponent) ; Ivanička, Koloman (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje trh obchodních nemovitostí v Brně, se zaměřením na ná-kupní centra. Dále se zabývá určení marketingové strategie OC Olympia Brno. V rámci marketingové strategie byla vytvořena SWOT analýza, a z ní byly vytvořeny návrhy nebo doporučení pro zvýšení návštěvnosti centra. Dále byla vytvořena analýza konkurence a průzkum trhu v okolí centra.
Vybrané kvantitativní metody a jejich užití ve finanční analýze obchodního řetězce
Rečka, Ondřej ; Hanušová, Helena (oponent) ; Chvátalová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení výsledků finanční analýzy a jejich interpretaci pro posouzení finančního zdraví obchodní společnosti. Finanční analýza je provedena pomocí poměrových ukazatelů, jejich časových řad, regresních modelů vybraných ukazatelů pro identifikaci časového vývoje. Pro aplikaci vybraných kvantitativních metod byl zvolen matematický software Maple a software MS Excel. Výsledná interpretace výsledků finanční analýzy slouží k návrhům pro možné zlepšení finanční situace analyzované společnosti.
Podnikatelský záměr pro založení maloobchodní prodejny
Jureček, Aleš ; Novák, Martin (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru založení maloobchodní prodejny CUKROVINKY C-A-J v Ústí nad Orlicí. V této práci analyzuji okolní prostředí firmy a současnou situaci na trhu, na který vstupuje. Návrh podnikatelského záměru vychází ze shromážděných informací a snahy nalézt novou tržní příležitost.
Optimalizace provozních a finančních nákladů v maloobchodním podniku
Střeštíková, Iveta ; Ing.Richard Surman (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je optimalizace nákladů v obchodní společnosti. Pod pojmem optimalizace se skrývá snaha modifikovat náklady tak, aby bylo dosaženo co nejlepšího hospodářského výsledku společnosti. Pro správné analyzování a následné navržení potřebných opatření, je nutné získat teoretické znalosti o nákladech. V první části práce jsou obsaženy teoretické poznatky. Druhá část se zabývá analýzou nákladů a konkretizací oblastí, které jsou nejvhodnější pro potenciální úspory. V poslední části jsou uvedeny návrhy, které by měly vést k úsporám.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 356 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.