Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Porovnání odlišností interkulturálního marketingu na vybraných průmyslových trzích EU a východní Evropy
Hrbek, David ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Přikrylová, Jana (oponent) ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Stránský, Lubomír (oponent)
Interkulturální marketing je trvalý proces přizpůsobování marketingových programů cílovým národním či regionálním trhům. Interkulturálními rozdíly hrají významnou roli při uplatňování nástrojů marketingové strategie, tedy při provádění marketingového výzkumu, segmentace trhu a výběru vhodných cílových skupin, vytváření positioningu značky a implementaci marketingového mixu -- produkt, cena, distribuce a komunikace. Doktorská práce se zabývá komplexní charakteristikou kulturních odlišností vybraných zemí Evropské unie a východního bloku - Německa, Rakouska, Itálie, Polska, Ruska, Ukrajiny a Běloruska - s cílem definovat způsoby chování průmyslových subjektů v těchto zemích, analyzovat podnikatelské prostředí a syntetizovat hlavní poznatky o způsobech vedení obchodního jednání. Na příkladech z praxe je ukázáno, že vedení obchodního jednání na průmyslovém trhu je sice determinováno faktickými údaji o vlastnostech zboží či služeb, ceně, podmínkách dodání a způsobu úhrady kupní ceny, však stále více se ukazuje, že znalosti kulturních odlišností jednotlivých zemí, orientace ve způsobu vedení obchodního jednání s cizincem a schopnost přizpůsobit se obchodním zvyklostem a etiketě v cizím prostředí značným způsobem ovlivňuje výsledek obchodních transakcí. Bez znalosti místních podmínek, jazykové připravenosti, hodnotové orientace, historických a kulturních odkazů a v neposlední míře i pečlivého prostudování způsobu vedení obchodního jednání, by tyto, hodnotově a organizačně rozsáhlé obchodní případy, nebylo možné realizovat. Práce poskytuje praktické využití díky nashromáždění informací a přehlednému porovnání podnikatelského prostředí v sedmi vybraných evropských zemích. Podává vzevrubný rozbor politických, legislativních a ekonomických faktorů a popisuje specifické podmínky pro uplatňování českého zboží ve výše zmíněných teritoriích. Tato data, nashromážděná v úzké spolupráci se zastupitelskými orgány České republiky v zahraničí, jsou univerzálně použitelná pro české exportéry a vytváří rámec pro další analýzy v oblasti sociálně-kulturní a v oblasti vedení obchodního jednání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.