Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Marketingová komunikace konkrétního obchodu
Prokopová, Lucie ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje používané formy marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá zejména marketingovou komunikací, marketingovým a komunikačním mixem. Tato část práce také vysvětluje základní principy marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje analýzu místa prodeje a deskripci marketingových aktivit vybrané společnosti. Na základě provedené analýzy jsou vytvořeny návrhy na změny konkrétních oblastí marketingové komunikace. Tyto změny by měly zajistit lepší vnímání dané společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.