Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Marketingový výzkum porovnání fitness center v Sedlčanech
Procházka, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum porovnání fitness center v Sedlčanech Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je pomocí kvantitativního výzkumu zjistit preference zákazníků ve dvou vybraných fitness centrech v Sedlčanech. Dalším úkolem je na základě takto zjištěných poznatků navrhnout řadu doporučení pro majitele fitness center, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků těchto fitness center. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda dotazníkového šetření. Konkrétně šlo o kvantitativní výzkum, který probíhal prostřednictvím elektronického dotazníku. Tato práce bude čerpat jak z primárních, tak i sekundárních dat. Primární data byla získána pomocí elektronického dotazníku, který byl uskutečněn s návštěvníky fitness center PeVan Gym a Vltavan sport. Výsledky: Výsledkem práce je zjištění preferencí zákazníků zkoumaných fitness center, na jejichž základě bylo následně vytvořeno doporučení pro budoucí vývoj daných fitness center. Jako nejdůležitější preferenci pro výběr fitness centra patří kvalita strojů. Dále respondenti při výběru fitness centra dbají nejvíce na umístění zařízení. Dalším důležitým faktorem při výběru fitness centra respondenti uvedli doporučení a jako třetí faktor uvedli cenu nabízených služeb. Klíčová slova: služby, sport, kvalita, fitness, sportovní služby,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.