Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Návrh úprav marketingového mixu společnosti dovážející kosmetické produkty z Maďarska do České republiky
Valentová, Aneta ; Petrová, Kateřina (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem společnosti, která importuje kosmetické produkty z Maďarska na český trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část je teoretická, v ní jsou vysvětleny základní pojmy z marketingu, marketingového mixu a marketingového prostředí, které souvisejí s tématem. Poté následuje analytická část, ve které je provedena analýza marketingového mixu a marketingového prostředí v České republice analyzované živnosti. Součástí analytické části je také výzkumná část, která se zabývá úpravou marketingového mixu živnosti a oslovením nového cílového segmentu. Poslední část jenávrhová, vní jsou na základě analytické části předloženy návrhy a doporučení z pohledu marketingového mixu pro získání nových zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.