Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Specifičnost počítačových her a jejich komunikace v rámci crowdfundingu
Pecháček, Václav ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o poměrně novém fenoménu - crowdfundingu. Konkrétně tento fenomén vztahuje na průmysl počítačových her. Klade si otázku, co stojí za disproporčně vysokou úspěšností počítačových her oproti jiným druhům produktů, a osvětluje pravidla crowdfundingu i současný stav herního průmyslu. Rozebírá počítačové hry jako médium a také jejich publikum a mezi všemi těmito prvky se snaží identifikovat ty relevantní pro crowdfundingový úspěch a unikátní pro počítačové hry. Dále se zabývá crowdfundingovými kampaněmi se zvláštním důrazem na kampaně počítačových her. Výzkumná část práce je zaměřena na crowdfunding českých projektů počítačových her a formou případové studie zkoumá tři specifické kampaně, které uspěly buď na serveru Startovač.cz, nebo Kickstarter.com. Tyto hry jsou Brány Skeldalu od Napoleon Games, Dex od studia Dreadlocks a Kingdom Come: Deliverance od Warhorse Studios. Tyto projekty jsou velice rozdílné a cílem této práce je není vzájemně přímo porovnávat, ale spíše jejich prostřednictvím prozkoumat, nakolik se česká herní scéna dokázala adaptovat na nový celosvětový trend, který má potenciál způsobit dalekosáhlé změny v celém herním průmyslu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.