Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Marketingový výzkum image značky McDonald's mezi lidmi ve věku 15-25 let
Štochl, Michal ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum image značky McDonald's mezi lidmi ve věku 15-25 let Cíle: Cílem této bakalářské práce je za pomoci nezávislého marketingového výzkumu zjistit, jaký image má značka McDonald's mezi lidmi ve věku 15 až 25 let, kteří v současnosti žijí v České republice. Výzkum se zaměřoval na povědomí respondentů o značce a jejích konkrétních prvcích, postavení na poli konkurence, asociace respondentů se značkou a hodnocení a povědomí o konkrétních marketingových aktivitách značky McDonald's. Metody: Pro marketingový výzkum, který byl proveden v rámci praktické části práce, byla použita technika elektronického dotazování. Výsledky: Výzkum poskytl odpovědi na všechny kladené otázky a výsledná data, která z něho vzešla, umožnila zhodnocení image, který značka McDonald's mezi cílovou skupinou má. V praktické části práce jsou prezentovány a graficky znázorněny výsledky ze všech oblastí, které byly ve výzkumu zahrnuty. Klíčová slova: značka, image značky, marketingová komunikace, marketingový výzkum

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.