Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivní marketingová komunikace na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracována pro společnost TONDACH Česká republika, s. r. o. Je zaměřena na efektivní marketingovou komunikaci na veletrzích. Obsahuje informace o efektivním využití prezentace firmy na veletrzích. Možnosti a návrhy, jak by mohla vypadat struktura prezentace firmy na jednotlivých veletrzích. Na co by se měla firma zaměřit, co využít, aby byl veletrh pro firmu efektivní.
Návrh pro rozvoj živnostenského podnikání
Koláčný, Zbyněk ; Řezníček, Josef (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem pro rozvoj živnostenského podnikání. V práci je analyzována současná situace podniku pomocí analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Cílem práce je navrhnout změny a zvolit vhodnou strategie pro rozvoj živnosti. Tato diplomová práce bude sloužit majiteli podniku jako dokument pro uskutečnění navrhovaných změn.
Návrh marketingové komunikace sportovní pomůcky BungyPump
Jelínková, Kristýna ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace sportovní pomůcky BungyPump Cíle: Cílem této práce je pomocí získaných dat zanalyzovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci BungyPump a na základě získaných poznatků vytvořit návrh na zlepšení nové marketingové komunikace. Metody: V rámci zhodnocení marketingové komunikace byly využity metody kvalitativního výzkumu. Konkrétně rozhovor s pomocí návodu, zúčastněné polo-strukturované pozorování a analýza interních dokumentů. Výsledky: Výstupem této práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace BungyPump zahrnující nové komunikační prostředky a zefektivnění těch stávajících. Jedná se především o zvýšení možnosti k vyzkoušení si hůlek prostřednictvím organizovaných procházek. Pro tyto účely byly navrženy nové letáky a webové stránky. Návrh obsahuje i využití nových trendů marketingu a to guerrila marketing. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, hloubkové interview, zúčastněné pozorování, sportovní produkt, veletrhy a výstavy
Návrh pro rozvoj živnostenského podnikání
Koláčný, Zbyněk ; Řezníček, Josef (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem pro rozvoj živnostenského podnikání. V práci je analyzována současná situace podniku pomocí analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Cílem práce je navrhnout změny a zvolit vhodnou strategie pro rozvoj živnosti. Tato diplomová práce bude sloužit majiteli podniku jako dokument pro uskutečnění navrhovaných změn.
Efektivní marketingová komunikace na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracována pro společnost TONDACH Česká republika, s. r. o. Je zaměřena na efektivní marketingovou komunikaci na veletrzích. Obsahuje informace o efektivním využití prezentace firmy na veletrzích. Možnosti a návrhy, jak by mohla vypadat struktura prezentace firmy na jednotlivých veletrzích. Na co by se měla firma zaměřit, co využít, aby byl veletrh pro firmu efektivní.
Vyhodnocení veletržních aktivit internetového obchodu prodávajícího hračky
Helán, Jakub
Helán, J., Vyhodnocení veletržních aktivit internetového obchodu prodávajícího hračky. Bakalářská práce. Brno: PEF MENDELU v Brně, 2015. Tato práce se zabývá vyhodnocením a návrhem veletržní aktivity pro internetový obchod, který podniká v prodeji hraček. Vývoj a typologie výstav a veletrhů a jejich postavení v marketingovém mixu je vyhodnocen. Je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí a vyhodnoceny předešlé veletržní aktivity internetového obchodu. Výsledkem této práce je návrh doporučení a návrh veletržní činnosti pro nadcházející rok.
Trade fairs and exhibitions as an instrument to increased competitiveness of czech exporteurs
Laca, Tomáš ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na význam veletrhů a výstav, jako důležitý nástroj zvýšení konkurenceschopnosti českých exportérů na světových trzích. Práce popisuje historii a vývoj veletrhů, výstav a jak se jejich hlavní charakteristiky měnily a vyvíjely v průběhu let. Je důležité pochopit tento proces, protože to, jak se veletrhy a výstavy měnily v průběhu doby, mělo přímý vliv na to, proč se firmy akcí účastnily a jak to ovlivňovalo jejich konkurenceschopnost. Zatímco v minulosti firmy přicházeli na veletrhy za účelem prodeje produktů a soutěžení v cenách, je dnešní trend spíše propagace své značky, networking a budování firemní Image. Výstup práce jasně ukazuje spojení mezi konkurenceschopností firem a účastí na veletrzích a výstavách. Pro potvrzení celého konceptu jsem udělal výzkum u jedné z významných českých společností ŽĎAS, kteří odpovídáním na dotazník potvrdily, že právě díky účasti na veletrzích a výstav již od počátku své existence se jim podařilo vybudovat v zahraničí jméno a kvalitní Image a navázali tak obchody, které by se jim za jiných okolností nepodařilo uzavřít. Na závěr jsem tedy konstatoval, že veletrhy a výstavy mají významný vliv na konkurenceschopnost českých exportérů.
Příprava veletrhu (na konkrétním příkladu)
Čížková, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Šretr, Tomáš (oponent)
Ve své práci se zabývám především přípravou účasti na veletrhu cestovního ruchu ze strany krajských úřadů (konkrétně Krajského úřadu Karlovarského kraje). Cílem mé práce je poskytnout systematický přehled všech povinností a aktivit, které jsou s takovouto účastí na veletrhu přímo i nepřímo spojené. V první kapitole rozebírám veletrhy z teoretického hlediska a zbytek práce je soustředěn na konkrétní kroky krajských úřadů - od podání přihlášky, shánění dotací, až do samotného vyhodnocení účasti na veletrhu. Jako praktickou ukázku jsem vybrala veletrh cestovního ruchu Holiday World 2010, kterého se Karlovarský kraj zúčastnil jako hlavní vystavovatel.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.