Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace akcií vybraných tabákových společností za účelem doplnění portfolia hedgeového fondu
Kalmár, Martin ; Bílek, Michael (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na doplnění portfolia hedgeového fondu, zaměřeného na spotřební průmysl, o některé z akcií tabákového průmyslu, dle požadavků managementu a statutu fondu. V první kapitole jsou shrnuty teoreticko-právní aspekty fondů s bližším zaměřením na fondy kvalifikovaných investorů. Dále jsou zde zmíněny akciové společnosti, fundamentální a finanční analýzy, po kterých se definují také metody srovnávání podniků a v neposlední řadě bankrotní modely. V praktické části práce je nejprve definován statut fondu, podle kterého jsou vybrány společnosti, jež jsou následně podrobeny finanční analýze a s ohledem na výsledky komparovány mezi sebou. Tyto společnosti jsou nakonec verifikovány bankrotním modelem. Na samém závěru práce je dle výsledků analýz vypracován vlastní návrh řešení na doplnění portfolia hedgeového fondu.
Regulace reklamy na tabákové výrobky a její dopad na vybraná média v ČR
Martinová, Irena ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Benda, Josef (oponent)
Diplomová práce pojednává o tématu regulace reklamy na tabákové výrobky a její dopad na vybraná média v ČR. První část práce je věnována historii kouření, reklamě obecně a propagaci tabákových výrobků s výčtem zdraví škodlivých vlivů na lidský organismus. Jsou představeny tabákové společnosti působící na českém trhu po roce 1993 a především vývoj legislativy v oblasti omezování reklamy na tabákové výrobky v médiích, který byl v rámci České republiky zaváděn postupně ve třech fázích v horizontu let 1995 - 2004. Část této práce je rovněž zaměřena na kontext vývoje jednotného zákazu tabákové reklamy v zemích Evropské unie v roce 2005. Druhá část práce se soustředí na rozbor a vliv rozrůstajících se zákazů na vybraná česká média. Z televizních stanic je konkrétně analyzována Česká televize a TV NOVA, za tištěná média jsou prezentovány deníky Mladá fronta Dnes a Lidové noviny. Významnou součást práce tvoří také analýza dat získaných o inzerentech jednotlivých médií a změn v reklamní a marketingové strategii čtyř největších tabákových koncernů, včetně jejich přizpůsobování se omezením a definitivnímu zákazu reklamy na jejich produkty. Samostatná kapitola je věnována dopadům na dotčené subjekty, jak z řad zkoumaných médií, tak i z řad tabákových firem, s uveřejněním výsledků pokusu o získání subjektivního...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.