Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza dopravní obslužnosti města Kaplice
Švédová, Vlasta ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Průša, Ladislav (oponent)
Práce je zaměřena na dopravní obslužnost města Kaplice z hlediska veřejné osobní dopravy, cílem je analyzovat současnou situaci a navrhnout možná zlepšení pro fungování v budoucnu. První teoretická část vysvětluje metody, které byly použity pro analýzu z dopravního i demografického pohledu, rovněž je charakterizováno město samotné. Druhá část práce představuje samotnou analýzu, kde je zkoumána současná dopravní a demografická situace města. Důraz je kladen na popis demografických charakteristik, které mají souvislost s dopravní obslužností, dále na zhodnocení dopravní situace dle jednotlivých oborů dopravy, infrastruktury a celkového propojení zjištěných skutečností. V rámci analytické části je provedena i analýza SWOT, která identifikuje příležitosti a hrozby dopravní obslužnosti města. Na závěr je proveden odhad budoucího stavu dopravní obslužnosti v závislosti na vývoji počtu obyvatel a jeho věkového složení. Na základě provedené projekce a zjištěných poznatků jsou uvedena doporučení pro optimalizaci a efektivní fungování dopravní obslužnosti města.
Vypracování komunikační strategie jazykové školy
Holoubková, Táňa ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování komunikační strategie pro nově zakládanou jazykovou školu na malém městě. Teoretická část práce se zabývá ATL, BTL a PR komunikací, Corporate Identity, je zde vyložena terminologie používaná v mediálním prostředí a nastíněny postupy použité v praktické části práce. Praktická část práce postupuje od popisu subjektu, kterému je komunikační strategie navrhována, a jeho cílů, přes monitoring okolí (konkurenčních subjektů, sociodemografických a lifestylových charakteristik obyvatel daného regionu, dostupných kanálů komunikace) až po samotné navržení vhodných cílových skupin a ročního strategického plánu komunikace s podrbnějším zaměřením na první půlrok činnosti jazykové školy (tzn. intenzivnější komunikace spojená se zahájením působení - tzv. "launchovací" aktivity).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.