Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uživatelská rozhraní pomocí Kinectu
Kapinus, Michal ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření a vyhodnocení konceptu pro návrh bezdotykového uživatelského rozhraní založeného na Kinectu. Popisuje různá zařízení a metody, které se v současnosti používají pro sběr hloubkových dat. V práci jsou navrhnuty a vyhodnoceny experimenty, které slouží k testování rychlosti a přesnosti ovládání informačních panelů pomocí Kinectu.
Spolupráce člověk-stroj – využití počítačového videní
Sobotka, Pavel ; Matoušek, Radomil (oponent) ; Parák, Roman (vedoucí práce)
Hlavní náplní této bakalářské práce je realizace aplikace pro řízení robotického ramene prostřednictvím zařízení Kinect. Aplikace je psána v jazyce C# za použití vývojového prostředí Microsoft Visual Studio 2017. První část bakalářské práce pojednává o tématech kolaborativní robotiky, počítačového vidění a zařízení Kinect od společnosti Microsoft. Druhá část práce je věnována popisu implementace a testování zmíňené aplikace.
Netradiční metody pro interakci s robotickým pracovištěm
Dvořák, Jakub ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Materna, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na netradiční metody interakce s robotickým pracovištěm, s~důrazem na sledování uživatele kamerou, ovládání pracoviště pomocí výstupů z kamery a~interakci člověka s robotem. Hlavním předmětem práce je integrace Azure Kinect, zařízení pro detekci osob, do systému ARCOR2 pro programování robotů. Práce představuje rozšíření ARCOR2, které využívá Azure Kinect pro získávání informací o poloze a pohybu uživatelů, které jsou následně využity k ovládání pracoviště pomocí gest, a zkoumá možnosti interakce s robotickým pracovištěm. Toto rozšíření umožňuje snadnější a přirozenější interakci mezi člověkem a pracovištěm, což přispívá k efektivnějšímu využití robotů v průmyslu a výzkumu. Výsledkem práce je funkční systém pro sledování uživatele kamerou včetně možnosti využití těchto informací pro programování robotického pracoviště. Výsledek práce dále zvyšuje efektivitu interakcí mezi lidmi a roboty a otevírá dveře dalším inovacím v programování robotů pomocí systému ARCOR2.
Spolupráce člověk-stroj – využití počítačového videní
Sobotka, Pavel ; Matoušek, Radomil (oponent) ; Parák, Roman (vedoucí práce)
Hlavní náplní této bakalářské práce je realizace aplikace pro řízení robotického ramene prostřednictvím zařízení Kinect. Aplikace je psána v jazyce C# za použití vývojového prostředí Microsoft Visual Studio 2017. První část bakalářské práce pojednává o tématech kolaborativní robotiky, počítačového vidění a zařízení Kinect od společnosti Microsoft. Druhá část práce je věnována popisu implementace a testování zmíňené aplikace.
Uživatelská rozhraní pomocí Kinectu
Kapinus, Michal ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření a vyhodnocení konceptu pro návrh bezdotykového uživatelského rozhraní založeného na Kinectu. Popisuje různá zařízení a metody, které se v současnosti používají pro sběr hloubkových dat. V práci jsou navrhnuty a vyhodnoceny experimenty, které slouží k testování rychlosti a přesnosti ovládání informačních panelů pomocí Kinectu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.