Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoj generace Z k šokující reklamě
Procházka, Ondřej ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na generaci Z a její postoj k šokující reklamě. Teoretická část se nejprve věnuje vymezení pojmu reklama a šokující reklama. Dále představuje generaci Z, její specifika a klíčové postoje. Praktická část práce popisuje výzkum postojů, který probíhal formou hloubkových rozhovorů s deseti respondenty. V závěru jsou představeny hlavní zjištění plynoucí z výzkumu ve formě osmi klíčových postojů, které generace Z vůči šokující reklamě zastává.
Shockvertising a jeho vývoj v marketingové komunikaci
Havlová, Laura ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
(abstrakt) Díky internetu, mobilním zařízením a dalším technologickým inovacím mají reklamy ke spotřebitelům čím dál tím snazší cestu. Na druhou stranu právě množství kanálů a příležitostí, při kterých na nás mohou reklamy působit, nutí jejich zadavatele společně s reklamními agenturami k používání stále agresivnějších a neotřelejších technik, aby si získali pozornost veřejnosti. Jednou z forem reklamy, která se chce odlišovat, je shockvertising, neboli šoková reklama. Právě šokem v marketingové komunikaci se zabývá tato bakalářská práce. Jejím cílem je zjistit, jak se na používání shockvertisingu v české reklamě dívají sami reklamní pracovníci. Přestože šokové reklamy nejsou nikterak výjimečné, věnuje se jim velmi málo odborných publikací. Autoři je často řadí do sociální reklamy nebo je zkrátka uvádějí jako jeden z možných druhů kreativního zpracování. Tato práce si dává za úkol tento stav změnit a věnovat se systematicky právě jen shockvertisingu. K tomu je nezbytný teoretický základ, kterému je věnovaná první část práce. Druhou částí je pak výzkum, provedený formou deseti rozhovorů s tvůrci reklam z českých kreativních agentur.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.