Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dopad internetu na hudební průmysl ve vybraných zemích
Frídl, Adam ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem internetu na obchod s hudbou. Porovnává zhoršující se stav v České republice se situací v Německu, kde je trend opačný. Součástí této práce je i analýza dotazníkového šetření pro zjištění příčin pro tyto trendy, z čehož plynou i následná doporučení. Vypracován je rovněž rozbor současných internetových obchodů v ČR a predikace nejúspěšnějších z nich na tuzemském trhu včetně odůvodnění.
The marketing mix of a drum and bass record label company
Kolomijcová, Bianka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Cílem této práce je vytvoření marketingového mixu alternativního hudebného vydavatelství, které vydává drum and bass. V teoretické části se věnuju znázornění situace na hudebním trhu, funkci a vnitřní organizace hudebních vydavatelstev. popisuju nástroje marketingového mixu typické pro hudebné vydavatelství ve všeobecnosti. V praktické části poukazuju na rozdíly ve vnímání komerční a alternativní hudby a charakterizuju specifika drum and bassové scény. Na základě těchto poznatků určuju cílovou skupinu, profil a vizi pro fiktivní začínající drum and bassové vydavatelství a vytvářím doporučení pro jeho marketingový mix.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.