Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj hmatového vnímání u nevidomých dětí v předškolním věku
Vacková, Adéla ; Šumníková, Pavlína (vedoucí práce) ; Bertlová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem rozvoje hmatového vnímání u nevidomých dětí v předškolním věku. Hmatové vnímání je pro osoby se zrakovým postižením, a hlavně u nevidomých, jedním z klíčových faktorů pro jejich snadnější a hodnotnější život. Lidé se zrakovým postižením se na hmatové vnímání (i vnímání jinými smysly) spoléhají. Tito jedinci se v první řadě soustředí na jednotlivé detaily, které postupně propojují a jejich prostřednictvím si dělají celkovou představu o daném objektu. Práce obsahuje základní teorii zrakového postižení, hmatového vnímání a tyflografiky. V další části se pak zaměřuje na rozvoj hmatového vnímání, stimulace, myšlení, kreativity a představivosti u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku a také na důležitost rozvoje hmatového vnímání u těchto dětí. Šetření bylo provedeno kvalitativním výzkumem a sběr dat proběhl formou polostrukturovaného rozhovoru a pozorováním. Do výzkumného šetření byly zařazeny děti se zrakovým postižením a jejich vyučující z Mateřské školy Jaroslava Ježka. Pro srovnání byly rozhovory a pozorování prováděny také na dětech bez zrakového postižení. Rozhovory se věnují převážně oblasti rozvoje hmatového vnímání u dětí se zrakovým postižením a oblasti funkčnosti reliéfního pexesa, které jsem pro účely výzkumného šetření vyrobila. Výzkumné otázky...
Herní portál v Cloudu
Rozsypálek, Václav ; Maliulin, Valerii (oponent) ; Škoda, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací herního portálu v cloudu pro jednoho vybraného  poskytovatele Platformy jako služby (PaaS). Stěžejní částí této práce je výběr vhodných technologií a jejich využití v rámci návrhu a implementace herního portálu. Na základě výsledků testování zátěže a škálovatelnosti je sepsán závěr.
Android aplikace pro děti s možností snadného přidávání obsahu
Turcovský, Jakub ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací projektu, díky kterému mohou rodiče sami tvořit obsah aplikací pro své děti. Tyto aplikace jsou v naprosté většině hry, které podporují děti předškolního věku v jejich mentálním vývoji a vzdělávají je v práci s dotykovými zařízeními. Tento projekt, nazvaný Tamaty (pozn. TÁta, MÁma a TY), se skládá z webového frameworku, který umožňuje rodičům nahrát na server mediální soubory, vytvořit z nich balík s obsahem, a poté ze samotných aplikací pro platformu Android, které tento obsah dovolují stáhnout a vytvořit z něj hru pro děti. Pro potřeby této práce jsou implementovány variace na známé hry pexeso a puzzle.
Vývoj hry Pairs (pexeso) pro Android tablety
Kharashvili, Ketevan ; Pavlíček, Josef (vedoucí práce) ; Hanzlík, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou "Vývoj hry Pairs (pexeso) pro Android tablety" a je zaměřena na vývoj softwaru pro Android. V teoretické části popisuje operační systém Android, včetně jeho architektury a vydaných verzí, pokračuje popisem aplikačního rozhraní nezbytného pro vývoj hry pro tento systém a zakončuje nástroji důležitými pro vývoj. Mezi nástroji důležitými pro vývoj jsou uvedeny Android SDK Manager, který je potřebný pro správu nainstalovaných verzí aplikačního rozhraní na počítači a dále jednotlivá vývojová prostředí, včetně podmínek jejich užívání. Následuje přiblížení objektově orientovaného programovacího jazyka Java, ve kterém je hra v této bakalářské práci vytvořena. Důležité nástroje zakončující teoretickou část je Google Play, který slouží pro zveřejnění aplikace a její distribuci mezi uživatele. V praktické části se popisuje samotná hra a vysvětluje programování her po samostatných krocích. Dále podrobně ukazuje detaily některých použitých prvků a poukazuje i na použité kódy. Konkrétně je to hra Pexeso.
Pexeso - hra jako didaktická pomůcka pro výtvarnou výchovu na ZŠ a ZUŠ
BLÁHOVÁ, Lenka
Tato diplomová práce je rozdělena na dvě základní části. Část teoretickou, která je zaměřena na definici a historický vývoj hry z pohledu její role a pozice v rámci pedagogiky a část praktickou, kterou je autorská verze hry Pexeso. Hra jako fenomén, její funkce a význam v rámci výchovně-edukačního procesu na úrovni základního vzdělávání, je v této diplomové práci zevrubně analyzována s konkrétním zaměřením na výtvarnou výchovu. Hra Pexeso je aplikována s výrazným didaktickým akcentem, jehož cílem je souhrnné zprostředkování obsahu výtvarné výchovy žákům, se specializací na plošné výtvarné vyjádření. Součástí této práce je detailní popis procesu využití didaktické pomůcky při výuce a její obrazová dokumentace.
Herní portál v Cloudu
Rozsypálek, Václav ; Maliulin, Valerii (oponent) ; Škoda, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací herního portálu v cloudu pro jednoho vybraného  poskytovatele Platformy jako služby (PaaS). Stěžejní částí této práce je výběr vhodných technologií a jejich využití v rámci návrhu a implementace herního portálu. Na základě výsledků testování zátěže a škálovatelnosti je sepsán závěr.
Android aplikace pro děti s možností snadného přidávání obsahu
Turcovský, Jakub ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací projektu, díky kterému mohou rodiče sami tvořit obsah aplikací pro své děti. Tyto aplikace jsou v naprosté většině hry, které podporují děti předškolního věku v jejich mentálním vývoji a vzdělávají je v práci s dotykovými zařízeními. Tento projekt, nazvaný Tamaty (pozn. TÁta, MÁma a TY), se skládá z webového frameworku, který umožňuje rodičům nahrát na server mediální soubory, vytvořit z nich balík s obsahem, a poté ze samotných aplikací pro platformu Android, které tento obsah dovolují stáhnout a vytvořit z něj hru pro děti. Pro potřeby této práce jsou implementovány variace na známé hry pexeso a puzzle.
Pexeso ("Concentration game") as an arbiter of bounded-rationality models
Kuběna, Aleš Antonín
Among board games, Pexeso (Concentration game) for two players is a game almost purely output-oriented, i.e. the optimal play is not given by strategic plans with long-term horizon (e.g. no short-term tactical sacrifice is observed). So, the optimal strategy and game dynamics may be calculated almost analytically, assuming a given rationality restrictions of the players. In the paper, the optimal strategy for two players is solved using dynamic programming. Further, it is proved that for rational players, the game would end with ”stalemate” (the game never ends) with a probability close to 1. Further, the game dynamics is described if a rationality restriction is given such that the players perform a random move instead of the optimal one with probabilities P,Q > 0. In this case, the probability of a stalemate is equal to zero.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.