Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Osobnostní zralost učitele MŠ
OVČIČKOVÁ, Markéta
Bakalářská práce je zaměřena na osobnostní zralost pedagogů mateřských škol, jejich osobní a profesní vývoj, schopnost sebereflexe a jakým způsobem o sebe pečují a pracují na svém seberozvoji. Teoretická část práce uvádí požadavky na osobnost učitele a dále se zaměřuje na teorie osobností C. G. Junga, C. R. Rogerse, Z. Heluse a jejich postoje k výchově a vzdělávání. Praktická část je věnována kvalitativnímu výzkumnému šetření, které bylo realizováno formou polostrukturovaných rozhovorů s pěti předškolními pedagogy. Při rozhovorech se respondenti zaměřovali především na profesní stránku svého rozvoje, nicméně z výzkumu vyplynulo, že všichni prošli určitým osobnostním vývojem, který se odráží i v jejich přístupu k dětem a to snahou o respektující a efektivní komunikaci. K určitému způsobu sebereflexe u nich dochází pravidelně, ať už v jejich myšlenkách, nebo písemnou formou. Rozvíjejí se například skrze semináře, podcasty a studiem vysoké školy. Ve svém životě uplatňují různé metody psychohygieny.
Faktory vedoucí k odchodu dětí z vybraného basketbalového klubu
Zvrškovcová, Nikola ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Mudrák, Jiří (oponent)
Název: Faktory vedoucí k odchodu dětí z vybraného basketbalového klubu Cíle: Hlavním cílem této práce je provést případovou studii pomocí elektronických dotazníků a hloubkových rozhovorů, přijít na důvody odchodu bývalých hráček ve věku 12-18 let za poslední dvě uplynulé sezóny z vybraného basketbalového klubu. Metody: V práci bylo využito kombinace kvantitavního výzkumu, přesněji rozeslání dotazníků do elektronických schránek bývalých hráček a hloubkových rozhovorů se třemi hráčkami a manažerem klubu. Pro vyšší přesnost a lepší porovnání výsledků, byly otázky konstruovány podle již provedených studií na ukončení sportovní činnosti dětí a mládeže. Výsledky: Nejdůležitějším důvodem, kvůli kterému dívky z klubu odešly, byl pocit, že o ně nemají zájem. Z prvních deseti důvodů jsou dva strukturální, dva interpersonální a šest intrapersonálních. Strukturální důvody se obecně projevily jako méně důležité. Klíčová slova: Organizovaný sport, ukončení sportu, vrcholový sport, basketbal, přístup k dětem, specializace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.