Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Statistická analýza chování uživatelů sociálních sítí z hlediska reklamy a marketingu
Pavlík, Marcel ; Doubravský,, Karel (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Predmetom bakalárskej práce je štatistická analýza správania užívateľov internetových sociálnych sietí, z hľadiska reklamy a marketingových aktivít. Prvá časť bakalárskej práce sa zaoberá teoretickými východiskami z oblasti sociálnych sietí, sociologického výskumu a štatistiky. Druhá časť sa zaoberá praktickým prevedením, a to ako sociologického riešenia a vytvorenia online dotazníka, tak aj štatistickým spracovaním nazbieraných dát, vrátane príslušných zistení a záverov.
Dopady pandemie covid-19 na Českou správu sociálního zabezpečení
MACHÁČKOVÁ, Karolína
Bakalářská práce se zabývá činností České správy sociální zabezpečení (dále ČSSZ) v době pandemie covid-19, konkrétně Okresní správou sociálního zabezpečení České Budějovice a přibližuje její fungování. Cílem práce je zhodnotit a poodkrýt dopady pandemie covid-19 na činnost této správy. Dále se práce zabývá spokojeností klientů a jejich povědomím o produktech a službách. Práce také zkoumá klientskou komunikace s ČSSZ v době pandemie. Nejpodstatnější metodou zkoumání bylo dotazníkové šetření formou online dotazníku. Hlavními výsledky tohoto výzkumu je zjištění, že velmi málo klientů zná online službu ePortál a někteří nemají ani povědomí o činnosti ČSSZ. Dalším hlavním zjištěním je, že respondenti si přejí více úředních dní, konkrétně alespoň tři dny a také preferují elektronickou komunikaci (v různých podobách) s ČSSZ. Na základě těchto zjištění jsou navrhnutá konkrétní opatření pro zlepšení stávající či budoucí situace. Práce se opírá především o nejaktuálnější data, a tou je Zpráva o činnosti ČSSZ 2021.
Vlastní značky obchodního řetězce
OSYPENKO, Yaroslava
Moje bakalářská práce se zabývá postavením vlastních značek řetězce dm drogerie marky na českém trhu. Hlavním cílem této práce je výběr vhodných komunikačních nástrojů, které povedou ke zvýšení povědomí o vlastních značkách tohoto řetězce. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na značky obecně, vlastní značky a marketingový výzkum. Poté následuje praktická část práce, která zkoumá povědomí zákazníků o vlastních značkách společnosti dm drogerie markt. K dosažení cíle je využit marketingový výzkum, který byl proveden formou online dotazníkového šetření. Výzkumu se zúčastnilo celkem 156 respondentů. Prostřednictvím dotazníkového šetření bylo zjištěno, že 43,4 % respondentů nakupuje zboží nabízené pod vlastní značkou. Více než polovina respondentů má tendenci preferovat nebo výrazně preferovat privátní značku před národní značkou. Z výzkumu vyplývá, že hlavními důvody nákupu jsou přijatelná kvalita a nízká cena. V obchodě nejčastěji nakupují ženy a dvě nejpočetnější skupiny tvoří lidé ve věku 19 až 30 let a dále 31 až 45 let. Na základě získaných výsledků byla formulována doporučení, jak zlepšit postavení vlastních značek dm drogerie markt na českém trhu prostřednictvím komunikačních nástrojů. Tato doporučení zahrnují využití přímého marketingu prostřednictvím SMS, rozvoj sociálních médií, offline reklama na billboardech, online bannerová reklama a reklama na sociálních sítích Instagram, Facebook, YouTube a TikTok.
Grafické modifikace možností odpovědí u otázek v online dotazníku
Terchová, Petra ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Hendl, Jan (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice vlivu grafických modifikací možností odpovědí u otázek v online dotazníku na odpovídání respondentů. Metoda sběru dat pomocí online dotazníku nabízí širokou škálu možností vizuálních úprav, a proto je nutné způsob grafického formátování předem pečlivě zvážit, jelikož různé druhy grafických modifikací možností odpovědí mohou produkovat značné rozdíly v odpovědích respondentů. Cílem práce je prostřednictvím dvou verzí online dotazníku lišících se v grafickému formátu možností odpovědí zjistit, zda a případně jaké rozdíly v odpovědích respondentů tyto odlišnosti způsobují. Pozornost je věnována také rozdílům v časové náročnosti jednotlivých otázek. Celkem je testováno jedenáct grafických modifikací, každá z nich se v dotazníku vyskytuje dvakrát. Analýza ukazuje, že rozdíly v grafickém formátu možností odpovědí mají vliv na odpovědi respondentů, potvrdilo se 7 z 11 hypotéz. Jedním z překvapivých zjištění je, že v případě porovnání formátu zaškrtávání a vypisování odpovědí využili respondenti v obou verzích plného počtu možností. Takový výsledek nebyl v případě vypisovacího formátu očekáván. Další výsledky ukazují, že některé modifikace mají vliv spíše na ženy než na muže, například použití škály s označenými všemi body versus škály s označenými pouze těmi...
Statistická analýza chování uživatelů sociálních sítí z hlediska reklamy a marketingu
Pavlík, Marcel ; Doubravský,, Karel (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Predmetom bakalárskej práce je štatistická analýza správania užívateľov internetových sociálnych sietí, z hľadiska reklamy a marketingových aktivít. Prvá časť bakalárskej práce sa zaoberá teoretickými východiskami z oblasti sociálnych sietí, sociologického výskumu a štatistiky. Druhá časť sa zaoberá praktickým prevedením, a to ako sociologického riešenia a vytvorenia online dotazníka, tak aj štatistickým spracovaním nazbieraných dát, vrátane príslušných zistení a záverov.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.