Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na řešení interpersonálních konfliktů a jejich předcházení
Tlustoš, Martin ; Škaloudová, Miluše (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Mojí bakalářskou práci jsem vypracovával ve spolupráci s firmou AKI ELECTRONIC, s.r.o. Cílem mé bakalářské práce je rozpoznat, vyhodnotit a navrhnout odstranění mezilidských konfliktů v této firmě. Tato práce obsahuje také návrh na předcházení těmto konfliktům.
Rozvoj a vzdělávání mediátorů působících ve firemním prostředí
Hanka, Jaroslav ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Problematika mediace, jako alternativního způsobu řešení konfliktů a sporů, patří mezi aktuální a významná témata nejenom sociální psychologie, ale i andragogiky. Zejména konflikty na pracovišti představují z hlediska firemní kultury, rozvoje a vzdělávání pracovníků klíčové téma, které je zároveň východiskem předložené rigorózní práce. Proto i další profesní vzdělávání mediátorů působících v podnicích jako specialisté zabývající se prevencí a řešením konfliktů a sporů na pracovišti, je zásadní pro pozitivní pracovní klima, optimalizaci vztahů na pracovišti, pracovního výkonu a motivaci pracovníků. Při koncipování teoretických východisek a výzkumného problému v rámci této rigorózní práce lze vyjít zejména z andragogiky, sociální psychologie a managementu lidských zdrojů. Vedení lidí v rámci people managementu nebo leadershipu je považována za efektivní nástroj předcházení konfliktů na pracovišti. Cílem předložené rigorózní práce bylo identifikovat, analyzovat a charakterizovat specifika mediačního procesu ve středně velkých a velkých podnicích. Rovněž sledovat vývoj mediace v podnikovém prostředí a možnosti mediátorů efektivně ovlivňovat tyto procesy v rámci managementu lidských zdrojů. Dalším cílem pak bylo empiricky zkoumat vliv firemní kultury na vznik a řešení konfliktů na pracovišti a také mimo...
Pracovní morálka a etické problémy na pracovištích
SEDLÁKOVÁ, Lucie
Cílem této bakalářské práce je zjistit, s jakými etickými problémy se zaměstnanci velkých výrobních firem nejčastěji setkávají, a jaký mají tyto etické problémy vliv na jejich pracovní i osobní život. Teoretická část této práce se bude zabývat definováním etických problémů a vysvětlením odborné terminologie. Praktická část bude realizována formou kvantitativního výzkumu, který bude probíhat na základě anonymního dotazníkového šetření. Dotazováni budou zaměstnanci velkých výrobních podniků v Jihočeském kraji. Závěr práce bude věnován konkrétnímu příběhu oběti neetického jednání a návrhům na řešení těchto problémů.
Návrh na řešení interpersonálních konfliktů a jejich předcházení
Tlustoš, Martin ; Škaloudová, Miluše (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Mojí bakalářskou práci jsem vypracovával ve spolupráci s firmou AKI ELECTRONIC, s.r.o. Cílem mé bakalářské práce je rozpoznat, vyhodnotit a navrhnout odstranění mezilidských konfliktů v této firmě. Tato práce obsahuje také návrh na předcházení těmto konfliktům.
Mobbing a bossing na pracovišti u pomáhajících profesí
PETRUŇOVÁ, Lucie Žofie
Mobbing a bossing je v současnosti stále aktuálnějším tématem a to nejen v pomáhajících profesích. Oblasti jako zdravotnictví a sociální práce jsou hodnoceny jako velmi rizikové oblasti. Cílem této práce bylo zjistit, zda se zaměstnanci v pomáhajících profesích setkali s projevy šikany na pracovišti. A pokud se s nimi zaměstnanci setkali tak v jaké četnosti. Dílčím cílem této práce bylo zjistit, s jakými nejčastějšími projevy mobbingu a bossingu se zaměstnanci setkali. Z výzkumu vyplynulo, že zaměstnanci v pomáhajících profesích mají s projevy mobbingu a bossingu zkušenosti. Mezi nejčastější projevy mobbingu patřilo: roznášení nepravdivých informací a lží o respondentově osobě; stěžování si na respondenta u nadřízených; respondenti myslí často na člověka i mimo pracoviště, postupná ignorace respondenta pracovníky, kteří s ním dříve komunikovali; veškeré respondentovy chyby se zveličovaly; respondent byl vyčleňován a ignorován z kolektivu; respondent nebyl zván na společenské akce, kam jsou zváni ostatní pracovníci nebo jsou mu takové akce zatajovány; respondentova práce byla neustále kontrolována a zpochybňována její správnost; respondent byl terčem neustálých posměšků a narážek (oblečení, handicap?); spolupracovníci odcházeli ze stejné místnosti, kde se nacházel respondent; vstoupil-li respondent do kolektivu, přestali ostatní komunikovat; bylo zpochybňováno respondentovo vzdělání a kvalifikace na pracovní místo; za neuspokojivou práci na pracovišti byla připisována vina respondentovi; kolegové posílali respondentovi nesmyslné vzkazy a informace; během respondentovy nepřítomnosti docházelo k výrazným změnám na pracovišti; ztrácely se respondentovy věci na pracovišti, respondent byl neustále přesouván do jiné kanceláře; respondent byl častován pohrdavými gesty a posměšky; respondent byl napadán od spoluzaměstnanců; bylo napadáno respondentovo náboženství, národnost nebo jeho politické názory případně měl respondent hanlivou přezdívku. Zaměstnanci měli zkušenost s projevy bossingu. Mezi nejčastější projevy bossingu patřily: přidělování práce, která nespadá do pracovních kompetencí; přidělování příliš jednoduchých nebo naopak složitých úkolů; vyhrožování výpovědí; nadměrné kontrolování docházky do práce; bezdůvodné odebírání pravomocí a úkolů; přidělování velkého množství úkolů, které není možné v určitém časovém limitu splnit; neakceptování osobního volna a dovolené; kontrolování pracovních úspěchů a neúspěchů; připravování nečekaných překvapení; neustálá kontrola práce větší než u ostatních; přemisťování do jiných kanceláří a odlehlých pracoven a v neposlední řadě kolektivní izolování a nezvání na pracovní porady.
Spokojenost a motivace zdravotních sester a nelékařského zdravotnického personálu ve vybraném zdravotnickém zařízení
Pechová, Klára ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Jankůj, Miroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá spokojeností a motivací zdravotních sester. Na základě teoretických poznatků, konkrétně tématiky vedení lidí, motivace pracovníků, vzdělávacího systému zdravotních sester a vše, co jejich spokojenost ovlivňuje, byla zpracovaná praktická část. Cílem práce je analýza spokojenosti a motivace zdravotních sester ve zvoleném zdravotnickém zařízení. Součástí praktické části je ohodnocení stanovených cílů a ověření správnosti hypotéz.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.