Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie podniku
Taragel, Lukáš ; Pazdírková, Diana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření komunikační strategie pro internetový obchod ejewels.cz. V první části je popsána teorie související s touto problematikou. Následující praktická část je zaměřena na analýzu marketingového prostředí včetně provedení a vyhodnocení marketingového průzkumu. V závěru práce je navržena komunikační strategie, která vede k udržení stávajících zákazníků a efektivnějšímu oslovování nových potencionálních zákazníků obchodu.
Komunikační strategie podniku
Taragel, Lukáš ; Pazdírková, Diana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření komunikační strategie pro internetový obchod ejewels.cz. V první části je popsána teorie související s touto problematikou. Následující praktická část je zaměřena na analýzu marketingového prostředí včetně provedení a vyhodnocení marketingového průzkumu. V závěru práce je navržena komunikační strategie, která vede k udržení stávajících zákazníků a efektivnějšímu oslovování nových potencionálních zákazníků obchodu.
Návrh marketingového mixu
Ekerová, Jana ; Dostálová, Šárka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem internetového obchodu se šperky. Teoretická východiska práce vytváří teoretický podklad pro další část práce, která seznamuje s internetovým obchodem se šperky a jejím marketingovým mixem. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou poté doporučeny zlepšení v nástrojích marketingového mixu za účelem zvýšení počtu objednávek v internetovém obchodě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.