Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Working on updates!
Vašáková, Iva ; Pajgrtová, Marika (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Jak pracovat s budovami škol, které tu stojí již mnoho let a jsou koncipovány na styl výuky z minulého století? Jak reagovat na dobu, kdy se rapidně mění přístup jak ke vzdělávání samotných učitelů, tak k výuce samotné? Vnímám, že budovy většiny dnešních škol svým uspořádáním zaostávají za požadavky aktuálních stylů výuky. Vedení škol se snaží s tímto problémem vypořádat, ale i přes úsilí, které do toho vkládají, hrají tyto prostory v rámci výuky stále roli kulis. Myslím si, že samotná školní budova by měla být kreativním a podnětným prostředím, které poskytuje pomocnou ruku učitelům při výuce a dětem v jejich rozvoji. Diplomová práce navazuje na předdiplomní projekt, ve kterém zkoumám témata související s problematikou školní výuky a jejího prostředí. Jedná se o vývoj a fungování moderních přístupů k výuce, jejich požadavkům na prostor, vývojové psychologii a pochopení souvislostí při výstavbě školních budov na území České republiky od 16.stol. do současnosti. V závěru na základě výzkumu a analýz definuji principy, které se snažím aplikovat ve své diplomové práci na konkrétním návrhu rekonstrukce budovy školy z 80. let minulého století.
Software jako pomocník učitele hudebně vzdělávacích disciplín
Kyjovský, Jan ; Bělohlávková, Petra (vedoucí práce) ; Prchal, Jan (oponent)
Ve své práci autor představuje několik počítačových programů použitelných při výuce hudebně vzdělávacích disciplín a navrhuje některé ze způsobů jejich využití. V první části se zaměřuje na dosavadní vývoj digitálních technologií a jmenuje současné trendy ve vzdělávání, jako jsou Bring Your Own Device, Massive Open Online Courses a online vzdělávání obecně. Zvláštní pozornost je věnována blízké budoucnosti vzdělávání podle poslední studie Horizon Report. S tím souvisí i náhled na technologie pro virtuální realitu, které právě vstupují do hlavního proudu spotřební elektroniky. Práce se též okrajově věnuje začínající éře kognitivních výpočetních systémů, které budou mít zásadní podíl na utváření vzdělávání v budoucnosti. V druhé části práce se autor zabývá dostupnou programovou výbavou pro Windows, která jsou stále nejrozšířenějším operačním systémem desktopových počítačů a notebooků. Výběr programů podléhá kritériu využitelnosti ve školním prostředí s cílem aplikovat tento software na hudební vzdělávání. Stejně tak práce mapuje aplikace mobilní platformy Android, především kvůli dominantnímu postavení tohoto systému na trhu se smartphony. V loňském roce uvedla společnost Google, že její operační systém již používají 1,4 miliardy uživatelů. Toto číslo rostlo rychlostí 1,5 milionů aktivací za jediný...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.