Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hudební software - aplikace open source a freeware na hudební vzdělávání
Kyjovský, Jan ; Bělohlávková, Petra (vedoucí práce) ; Nedělka, Michal (oponent)
Autorský abstrakt Bakalářská práce Hudební software - aplikace open source a freeware na hudební vzdělávání mapuje oblast takového softwaru, který nějakým způsobem souvisí (nebo by mohl souviset) s hudebním vzděláváním a je pro uživatele počítače dostupný zdarma. V první, teoretické části práce se pojednává o úloze počítačů v dnešní digitální společnosti. Právě oblast vzdělávání bude nutně v nejbližších letech procházet řadou změn, které souvisí se stále častější aplikací informačních technologií na výuku (některé již započaly, viz např. vzdělávací projekty khanacademy.org, academicearth.org, ted.com). S oblibou užívaná slova typu "multimediální, interaktivní či e-learning" (mnohdy však pouze na efekt) budou díky klesajícím cenám technologií získávat lepší a reálné výsledky. Kdo jiný by měl vytvářet výukové programy než odborníci na vzdělávání? Měli by být tyto programy volně dostupné všem nebo jen těm, kteří si je budou moci finančně dovolit? Proto se autor věnuje také softwarovým licencím a jejich často mylnému rozlišování. Popisuje filozofii světových hnutí Svobodného softwaru a Open source, jejichž licence je pro školní prostředí svým zaměřením vhodnější. Spíše pro orientaci poté uvádí rozdělení hudebního softwaru a definuje základní terminologii, kterou by měl zájemce o oblast hudebních aplikací znát....
Software jako pomocník učitele hudebně vzdělávacích disciplín
Kyjovský, Jan ; Bělohlávková, Petra (vedoucí práce) ; Prchal, Jan (oponent)
Ve své práci autor představuje několik počítačových programů použitelných při výuce hudebně vzdělávacích disciplín a navrhuje některé ze způsobů jejich využití. V první části se zaměřuje na dosavadní vývoj digitálních technologií a jmenuje současné trendy ve vzdělávání, jako jsou Bring Your Own Device, Massive Open Online Courses a online vzdělávání obecně. Zvláštní pozornost je věnována blízké budoucnosti vzdělávání podle poslední studie Horizon Report. S tím souvisí i náhled na technologie pro virtuální realitu, které právě vstupují do hlavního proudu spotřební elektroniky. Práce se též okrajově věnuje začínající éře kognitivních výpočetních systémů, které budou mít zásadní podíl na utváření vzdělávání v budoucnosti. V druhé části práce se autor zabývá dostupnou programovou výbavou pro Windows, která jsou stále nejrozšířenějším operačním systémem desktopových počítačů a notebooků. Výběr programů podléhá kritériu využitelnosti ve školním prostředí s cílem aplikovat tento software na hudební vzdělávání. Stejně tak práce mapuje aplikace mobilní platformy Android, především kvůli dominantnímu postavení tohoto systému na trhu se smartphony. V loňském roce uvedla společnost Google, že její operační systém již používají 1,4 miliardy uživatelů. Toto číslo rostlo rychlostí 1,5 milionů aktivací za jediný...
Hudební software - aplikace open source a freeware na hudební vzdělávání
Kyjovský, Jan ; Bělohlávková, Petra (vedoucí práce) ; Nedělka, Michal (oponent)
Autorský abstrakt Bakalářská práce Hudební software - aplikace open source a freeware na hudební vzdělávání mapuje oblast takového softwaru, který nějakým způsobem souvisí (nebo by mohl souviset) s hudebním vzděláváním a je pro uživatele počítače dostupný zdarma. V první, teoretické části práce se pojednává o úloze počítačů v dnešní digitální společnosti. Právě oblast vzdělávání bude nutně v nejbližších letech procházet řadou změn, které souvisí se stále častější aplikací informačních technologií na výuku (některé již započaly, viz např. vzdělávací projekty khanacademy.org, academicearth.org, ted.com). S oblibou užívaná slova typu "multimediální, interaktivní či e-learning" (mnohdy však pouze na efekt) budou díky klesajícím cenám technologií získávat lepší a reálné výsledky. Kdo jiný by měl vytvářet výukové programy než odborníci na vzdělávání? Měli by být tyto programy volně dostupné všem nebo jen těm, kteří si je budou moci finančně dovolit? Proto se autor věnuje také softwarovým licencím a jejich často mylnému rozlišování. Popisuje filozofii světových hnutí Svobodného softwaru a Open source, jejichž licence je pro školní prostředí svým zaměřením vhodnější. Spíše pro orientaci poté uvádí rozdělení hudebního softwaru a definuje základní terminologii, kterou by měl zájemce o oblast hudebních aplikací znát....

Viz též: podobná jména autorů
2 KYJOVSKÝ, Jindřich
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.