Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Automata Applied in Visual Arts
Albrecht, Kryštof ; Havel, Martin (oponent) ; Meduna, Alexandr (vedoucí práce)
This thesis introduces a new programming language for composition of 2D visual effects. The language is based on a modified version of cellular automata designed for composition. The primary target platform is the Godot game engine, where the visual effects run using fragment shaders, although the compiler is platform-agnostic.
Myslel jsem, že své nekonečné putování na chvíli přeruším, ale asi to opravdu nedokážu
Hrabců, Jamie ; Spáčilová Blažková, Kateřina (oponent) ; Javůrek, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářskou práci s názvem „I thought I will pause my endless wandering for a while, but I just don´t think I really can“ tvoří série košil s aplikacemi nášivek vytvořených technikou sítotisku, které vychází z autorových fotografií. Fotografie jsou na nášivky přeneseny technikou sítotisku za využití speciálních barev, konkrétně barvy citlivé na teplo a barvy reagující na UV záření. Formálně i tematicky vychází bakalářská práce z předchozí tvorby autora. Tématem práce je proměnlivé vnímání světa a to, jak toto vnímání ovlivňují různé vnější nebo naopak vnitřní faktory. Barva použitá pro nášivky našité na vnitřní straně látky košile, reaguje na tělesnou teplotu, barva na nášivkách na lícové straně košile pak reaguje na množství slunečního záření, a takto i na prostředí a denní dobu. Výběr fotografií určených k vytištění a našití na košile směřuje k vytvoření malých nositelných „galerií“. Nošením košil, proměnlivou tělesnou aktivitou nebo vystavením se slunečnímu záření, mohou diváci-participanti ovlivňovat aktuální podobu obrazů v těchto “galeriích”.
Pružinový reverb
Hroch, Matěj ; Dvořák, Jan (oponent) ; Kubánek, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem analogového efektu typu reverb. Konkrétně se jedná o efekt, kde je dozvuk realizován pomocí pružinového modulu. Součástí práce je návrh obvodů pro buzení a snímání signálu a zároveň měření impedančních a přenosových vlastností pružinového modulu. V práci je brán zřetel na kompatibilnost s běžně používanými audio zařízeními. Návrh je obohacen o šumovou bránu a zpětnou vazbu. Vzhledem k tendenci zachování vzhledu starých audio zařízení je návrh obohacen obvody pro použití analogových VU metrů. Součástí práce je návrh a konstrukce desky plošného spoje a následné měření vlastností efektu. V práci jsou využita již známá zapojení, která jsem zkoumal a vylepšoval.
Hudební efekt flanger
Válek, Tomáš ; Hanák, Pavel (oponent) ; Kubánek, David (vedoucí práce)
V této práci jsou popsány vlastnosti a princip efektů se zpožďovací linkou. Efekt flanger je poté popsán z teoretické stránky až na úroveň dílčích obvodů a navržen na obvodové úrovni včetně parametrů součástek. Návrh flangeru byl simulován pomocí programu LTspice a výsledky analyzovány. Pro tento návrh byla navržena deska plošného spoje v programu Autodesk Fusion. Následně byl flanger zkonstruován jako laboratorní přípravek a jeho změřené parametry porovnány se simulacemi. Nakonec byl k přípravku vytvořen návod k měření a vzorový protokol.
Kytarové efekty typu Wah-Wah
Kramný, Bořivoj ; Koton, Jaroslav (oponent) ; Kubánek, David (vedoucí práce)
Práce pojednává o kytarovém efektu typu Wah-Wah. Rozebírá teorii filtru a analogové prvky pro jejich vytvoření. Na základě simulací práce popisuje funkci a chování částí, nebo jednotlivých prvků zapojení na základě obvodu od firmy VOX. Dále je zde popsána konstrukce a simulace laboratorního přípravku, umožňujícího měření a poznání fungování efektu.
Analýza hudebních multiefektů
Masár, Igor ; Kubásek, Radek (oponent) ; Friedl, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá kytarovými efekty a kytarovým zvukem celkově. Jsou zde popsány nejpoužívanější kytarové efekty a nasimulovány jejich výstupní průběhy. Dále jsou zde porovnány analogové a digitální efekty, vysvětlen princip hudebních multiefektů, popsány všechny části kytarového řetězce a zjištěny parametry, které mají vliv na kvalitu výsledného zvuku. Je popsán použitý postup měření multiefektů a jsou zpracovány výsledky tohoto měření. Poslední část se zabývá psychoakustickým měřením.
Akustické vlastnosti vodorovného dopravního značení
Drnovský, Ondřej ; Caudr, Michal (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ověřením akustických vlastností vodorovného dopravního značení v reálných podmínkách pojezdy vozidlem. Teoretická část obsahuje základní informace o akustice, o zdrojích hluku z dopravy a o metodách měření hluku. Dále jsou popsány základní informace o vodorovném dopravním značení a jeho vlivu na bezpečnost. Praktická část obsahuje popisy, výsledky, zhodnocení realizovaných měření a následně ekonomické posouzení.
Vliv subdodavatelů na cenu stavebního díla
Tulpa, Michal ; Comorek,, Martin (oponent) ; Marková, Leonora (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu subdodavatelů na stavební dílo. Práce popisuje daný vliv a kde ve fázích projektu se vyskytuje. Dále je vliv analyzován a je navržen postup jeho eliminace.
Granular Synthesis in Music Production
Pečinka, Pavel ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
The focus of this thesis is on designing and creating a granular synthesis application for music production. The application is implemented as a VST3 plugin with the use of JUCE framework and C++ programming language and is capable of interfacing with Digital Audio Workstations, or DAWs for short, which are programs that serve as a central point for music producers, where they can create new sounds, mix songs and create audio recordings among many other things. The plugin is designed as a sampler, able to load a sample file containing audio data and use this data for further processing and playback. Evaluation of user tests indicates, that the application can be successfully used for music production as a granular synthesis instrument.
Softwarový multiefekt pro postprodukci populární hudby
Trkal, Tomáš ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací komplexního softwarového systému určeného pro postprodukci populární hudby. Systém byl implementován jako zásuvný modul v programovacím jazyce C++ s využitím aplikačního frameworku JUCE, přičemž byl mimo jiné kladen důraz na vytvoření přehledného a intuitivního uživatelského rozhraní. Plugin disponuje sadou zvukových efektů a procesorů, jež mohou být uživatelem zapojeny do požadované grafové struktury. Pro méně zkušené uživatele je k dispozici databáze přednastavených presetů, které lze aplikovat na široké spektrum vstupních signálů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.