Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží
Frýdl, David
Tato diplomová práce je zaměřena na nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží v České republice. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak se projevují rozdíly v nákupním rozhodování domácností různých velikostí a struktur v oblasti rychloobrátkového zboží, a na základě zjištěných poznatků formulovat doporučení pro subjekty podnikající na tomto trhu. Nejprve byla nasbírána sekundární data. Aby bylo možné dosáhnout cílů této práce, tak byly realizovány také hloubkové rozhovory (n = 31) a dotazníkové šetření (n = 404). Kvantitativní data byla sbírána od září do konce října 2018. Výzkum přinesl zajímavé postřehy ohledně klíčových faktorů při výběru obchodu a nákupních zvyklostí domácností různých velikostí a struktur v souvislosti s nákupem rychloobrátkového zboží. Na základě těchto zjištění byla sestavena marketingová doporučení pro obchodníky v oblasti rychloobrátkového zboží.
Typologie spotřebitelů na trhu s drogistickým zbožím
MATĚJKOVÁ, Jana
Cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu identifikovat a popsat hlavní segmenty a jednotlivé typy zákazníků uvedených drogistických řetězců na základě jejich identity a spotřebního chování a následně uvést návrhy a doporučení pro drogistické řetězce. Práce je rozdělena na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje literárnímu přehledu, který byl zpracován na základě studia odborných knih a článků. Uvádí základní definice a pojmy týkající se dané problematiky. Zmiňuje pojem spotřebitel a spotřební chování, popisuje základní přístupy ke sledování spotřebního chování a faktory ovlivňující chování spotřebitele. Také popisuje kupní rozhodovací proces včetně jeho fází. Dále jsou zde uvedeny základní přístupy k segmentaci trhu a zákazníků včetně popisu celého procesu segmentace, metody segmentace a podmínky správné segmentace. Poslední kapitola se věnuje přístupům k typologii spotřebitelů dle různých hledisek. V praktické části byl proveden kvantitativní marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Na základě výsledků byla provedena segmentace spotřebitelů dle demografických znaků, jako je pohlaví a věk, a také dle preferované značky drogistického řetězce. Každý segment byl analyzován a detailně popsán z hlediska nákupního chování a na základě výsledných dat byly vytvořeny určité návrhy a doporučení pro drogistické řetězce.
Mezipodnikové srovnání
Dubská, Lucie ; Štamfestová, Petra (vedoucí práce) ; Krejčí, Ivo (oponent)
Cílem bakalářské práce je provedení mezipodnikového srovnání největších drogerií a parfumerií v České republice a zhodnocení vývoje finanční situace pomocí poměrové analýzy od roku 2009 do roku 2013. Pro srovnání byly vybrány společnosti dm drogerie markt s.r.o., Rossmann, spol. s.r.o., Family drogerie s.r.o, Sephora s.r.o. a Yves Rocher s.r.o. Mezipodnikové srovnání bylo uděláno pomocí jednorozměrných a vícerozměrných metod. Mezi vícerozměrné metody byla zařazena metoda prostého součtu pořadí, metoda jednoduchého podílu, metoda bodovací, metoda normované proměnné a metoda vzdálenosti od fiktivního objektu. Na základě provedených metod bylo zjištěno výsledné pořadí v jednotlivých letech a zhodnocen vývoj finanční situace vybraných společností.
Dodavatelsko-odběratelské vztahy na českém drogistickém trhu
Polagina, Evgeniya ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Předložená bakalářská práce popisuje systém fungování a zásobování drogerií v České republice, rozebírá dodavatelsko-odběratelské vztahy velkoobchodních a maloobchodních organizací působících na českém drogistickém trhu. Práce porovnává dva distribuční kanály a rozebírá problematiku vstupu na drogistický trh nových distributorů. Práce se zakládá na teoretických poznatcích, na objevených skutečnostech o fungování drogerií a osobních zkušenostech s distribucí bulharské kosmetické značky Bilka Collection v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.