Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba a řízení marketingových distribučních cest
MRKÁČKOVÁ, Bohdana
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a řízení marketingových distribučních cest v podmínkách konkrétního podniku. Základním pojmem pro tuto diplomovou práci je marketing, od kterého se dále odvíjí další důležité pojmy. Cílem práce je zhodnotit současnou tvorbu a řízení marketingových distribučních cest ve vybraném podniku. Na základě analýzy navrhnout vhodná opatření na zlepšení. Pro tyto účely byla vybrána výrobní společnost, která se specializuje na výrobu dveří a zárubní.
Distribuce výrobků k zákazníkovi ve vybrané společnosti
Spálenková, Michaela ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Cílem práce je podat co nejširší přehled o způsobech a metodách distribuce výrobků se zaměřením na výrobní závod v oblasti potravinářského průmyslu. Práce se týká řízení distribučního řetězce, a to jak z pohledu marketingu, tak z pohledu logistiky, zejména s orientací na přepravu, její možnosti a potenciál. Je popsána teorie a vymezeny pojmy. Důraz je kladen na objasnění významu distribuce, distribuční mezičlánky, distribuční cesty ve spojitosti s logistickými nákladovými vazbami. Práce popisuje, jaké možnosti má podnik při sestavování distribučního řetězce, přičemž jako nejvýznamnější prvky jsou zde prezentovány distribuční sklady a přepravní možnosti. V praktické části je popsána distribuce výrobků společnosti Danone a.s., její pravidla, zvláštnosti a také rizikové oblasti. Jsou navrženy optimalizace procesu z hlediska nákladovosti, efektivity přepravy a potřeb zákazníka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.