Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizualizace a simulace v grafické scéně s využitím knihovny Delta3D
Martanovič, Lukáš ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Účelem práce je popis tvorby vizualizační a simulační aplikace s využitím knihovny Delta3D. V první kapitole se nachází popis struktury knihovny, následovaný seznámením se základními mechanizmy a prostředky enginu. Obsahem druhé a třetí kapitoly je následně příklad ruční tvorby jednoduché gra fické scény a popis tvorby rozsáhlejší aplikace využívající širší spektrum možností poskytovaných knihovnou Delta3D.
Počítačová hra pro boj se suchem v Unity
Olearčin, Daniel ; Milet, Tomáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a vývojom hry v hernom engine Unity. Hra má za úlohu byť edukatívna. Hráč má možnosť oboznámiť s rôznymi okolnosťami, ktoré vyplývajú na výnosnosť dediny a zádržnosť vody v krajine. Cieľom hry je mapovanie malej oblasti dediny, nad ktorou je možné vykonávať zamieňanie jednotlivých políčok za iné typy. Pomocou jednoduchých modelov, charakteristických výpočtov a pravidiel je možné sledovať dopad týchto zmien na výnosnosť dediny a zádržnosť vody v krajine.
Počítačová hra pro boj se suchem v Unity
Olearčin, Daniel ; Milet, Tomáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a vývojom hry v hernom engine Unity. Hra má za úlohu byť edukatívna. Hráč má možnosť oboznámiť s rôznymi okolnosťami, ktoré vyplývajú na výnosnosť dediny a zádržnosť vody v krajine. Cieľom hry je mapovanie malej oblasti dediny, nad ktorou je možné vykonávať zamieňanie jednotlivých políčok za iné typy. Pomocou jednoduchých modelov, charakteristických výpočtov a pravidiel je možné sledovať dopad týchto zmien na výnosnosť dediny a zádržnosť vody v krajine.
Geometrická 3D hra v prostředí Unity
Trejbal, Tomáš ; Zamboj, Michal (vedoucí práce) ; Jančařík, Antonín (oponent)
V této práci se zabývám tvorbou počítačové 3D hry v Unity engine. Hra se nazývá "Cubeidea" a je zaměřena na geometrickou tématiku a prostorovou představivost. V úvodu práce popisuji motivaci, která mě vedla k vytvoření této hry. V dalších kapitolách seznamuji čtenáře se softwarovými nástroji použitými při tvorbě, s charakteristikou hry a s popisem herního prostoru. Největší část této práce je pak věnována popisu algoritmů, které jsou ve hře implementovány a zajišťují tak jednotlivé herní funkcionality a mechanismy, jako je pohyb hráče v herním prostoru, ověřování splnění levelu hry apod. V práci čtenář nalezne ukázky zdrojového kódu hry, pomocí kterých je doplněn popis jednotlivých algoritmů. V případě zájmu má čtenář možnost nahlédnout do celého zdrojového kódu hry, který je obsažen v přílohách této práce.
Vizualizace a simulace v grafické scéně s využitím knihovny Delta3D
Martanovič, Lukáš ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Účelem práce je popis tvorby vizualizační a simulační aplikace s využitím knihovny Delta3D. V první kapitole se nachází popis struktury knihovny, následovaný seznámením se základními mechanizmy a prostředky enginu. Obsahem druhé a třetí kapitoly je následně příklad ruční tvorby jednoduché gra fické scény a popis tvorby rozsáhlejší aplikace využívající širší spektrum možností poskytovaných knihovnou Delta3D.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.