Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Geometrická 3D hra v prostředí Unity
Trejbal, Tomáš ; Zamboj, Michal (vedoucí práce) ; Jančařík, Antonín (oponent)
V této práci se zabývám tvorbou počítačové 3D hry v Unity engine. Hra se nazývá "Cubeidea" a je zaměřena na geometrickou tématiku a prostorovou představivost. V úvodu práce popisuji motivaci, která mě vedla k vytvoření této hry. V dalších kapitolách seznamuji čtenáře se softwarovými nástroji použitými při tvorbě, s charakteristikou hry a s popisem herního prostoru. Největší část této práce je pak věnována popisu algoritmů, které jsou ve hře implementovány a zajišťují tak jednotlivé herní funkcionality a mechanismy, jako je pohyb hráče v herním prostoru, ověřování splnění levelu hry apod. V práci čtenář nalezne ukázky zdrojového kódu hry, pomocí kterých je doplněn popis jednotlivých algoritmů. V případě zájmu má čtenář možnost nahlédnout do celého zdrojového kódu hry, který je obsažen v přílohách této práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.