Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Guided Reinforcement Learning for Motor Skills
Karabelly, Jozef ; Herout, Adam (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
This thesis aims to present an overview of the current state of research in guided reinforcement learning for motor skills and identify potential research paths. Besides, the thesis introduces an improved method for learning physically simulated character animations based on the current techniques. The pre-trained model shows the ability to perform well on various new tasks. A custom dataset was collected explicitly for pre-training the model introduced in this thesis. Future improvements and possible research paths are proposed based on the experiments' results.
Pokročilá animace postav
Matýšek, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce popisuje moderní techniky animací postav v reálném čase a jejich praktickou implementaci v jazyce C++ s použitím knihoven DirectX a PhysX. První část textu se zabývá výkladem vybraných způsobů animace a je zaměřena především na techniky animace pomocí klíčových snímků, skeletální animaci, metodu morfing a ragdoll simulaci. Následuje popis použitých knihoven DirectX a PhysX a popis metody snímání pohybu postav s využitím softwaru iPi Desktop Motion Capture. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní způsoby implementace popsaných animačních technik.
Animace v 3D Studiu
Černý, Miloš ; Žák, Pavel (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce má za úkol seznámit čtenáře s možnostmi animace postavy. V teoretické části se zabývá snímkovou animací, přímou a inverzní kinematikou a také technikou ragdoll. Cílem projektu je vytvořit komplexní animaci v programu 3D Studio Max za pomoci některých technik popsaných v teoretické části.
Pokročilá animace postav
Matýšek, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce popisuje moderní techniky animací postav v reálném čase a jejich praktickou implementaci v jazyce C++ s použitím knihoven DirectX a PhysX. První část textu se zabývá výkladem vybraných způsobů animace a je zaměřena především na techniky animace pomocí klíčových snímků, skeletální animaci, metodu morfing a ragdoll simulaci. Následuje popis použitých knihoven DirectX a PhysX a popis metody snímání pohybu postav s využitím softwaru iPi Desktop Motion Capture. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní způsoby implementace popsaných animačních technik.
Animace v 3D Studiu
Černý, Miloš ; Žák, Pavel (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce má za úkol seznámit čtenáře s možnostmi animace postavy. V teoretické části se zabývá snímkovou animací, přímou a inverzní kinematikou a také technikou ragdoll. Cílem projektu je vytvořit komplexní animaci v programu 3D Studio Max za pomoci některých technik popsaných v teoretické části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.