Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie TV Z1
Votrubová, Vendula ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií televize Z1 před a po restrukturalizaci. Cílem práce je odhalit skutečnosti, které ovlivnily budoucí vývoj televize natolik, že bylo potřeba přistoupit k restrukturalizaci. Porovnat činnosti televize před restrukturalizací a po restrukturalizaci a popsat hlavní rozdíly v marketingové strategii. V průběhu práce se budu soustředit na odhalení chyb, kterých se televize dopustila nebo které podcenila a pokusím se navrhnout způsob, jak se jim mohla vyvarovat.
Zpravodajská televize Z1: Změny v koncepci za účelem zefektivnění provozu
Doušová, Aneta ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce popisuje restrukturalizaci nové digitální televize Z1, která začala vysílat v roce 2008. Z1 postihly problémy, které si vyžádaly razantní kroky v rámci sanace, už v prvních měsících působení na českém mediálním trhu. První část práce se věnuje přehledu a srovnání zpravodajských televizí v České republice. Dále jsou zmíněny také příčiny a způsoby řešení krize. Druhá část demonstruje realizaci restrukturalizace za účelem zefektivnění provozu na soukromé zpravodajské televizi Z1, která fázi krize prozatím díky sanaci úspěšně překonala.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.