Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Financování podnikatelských aktivit
Grůza, Josef ; Luňáček, Jiří (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá financováním podnikatelských aktivit. Pro svoji bakalářskou práci jsem si vybral zaměření na financování koupě nových nebytových prostorů ve společnosti Redcon s.r.o. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní části. První část je zaměřená na teoretické podrobné popsání různých forem financování a druhů společnosti, dále na teoretické popsání analýz. Ve druhé části mé bakalářské práce se budu zaobírat jednotlivými analýzami, které budou aplikovány na konkrétní podniky. Poslední část obsahuje nalezení nejvhodnější formy financování podnikatelských aktivit.
Financování podnikatelských aktivit
Grůza, Josef ; Luňáček, Jiří (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá financováním podnikatelských aktivit. Pro svoji bakalářskou práci jsem si vybral zaměření na financování koupě nových nebytových prostorů ve společnosti Redcon s.r.o. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní části. První část je zaměřená na teoretické podrobné popsání různých forem financování a druhů společnosti, dále na teoretické popsání analýz. Ve druhé části mé bakalářské práce se budu zaobírat jednotlivými analýzami, které budou aplikovány na konkrétní podniky. Poslední část obsahuje nalezení nejvhodnější formy financování podnikatelských aktivit.
Optimalizace marketingového mixu sportovního zařízení
Hejdová, Anežka ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Krpálek, Ladislav (oponent)
Cílem této práce je navrhnout optimalizaci marketingového mixu ve sportovním zařízení s důrazem na zlepšení marketingové komunikace a portfolia služeb tak, aby bylo dosaženo vyšší konkurenceschopnosti podniku, růstu návštěvnosti podniku a zvýšení spokojenosti zákazníků. Optimalizace je navržena na základě provedené analýzy marketingového mixu. Teoretická část práce definuje marketingový mix, oblast služeb, sportovní produkt, CRM, CEM a prostředí podniku. V praktické části je nejprve představeno squash centrum, ve kterém analýza probíhala a na základě teoretických znalostí proveden rozbor a zhodnocení marketingové činnosti tohoto centra. Pro získání informací potřebných k analýze byl použit kvantitativní výzkum, konkrétně písemné dotazování u zákazníků. S vedením squash centra byly provedeny neformální rozhovory. Výsledkem práce je formulace několika doporučení pro zkoumané squash centrum v oblasti marketingu s možností využití těchto výsledků ve sportovních zařízeních tohoto typu všeobecně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.